Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet det er lurt å vente til i hvert fall kvelden men jeg vil ta en til en nåååååååOooooo fryktelig spennende! Gleder meg til å se neste test![]()

Du er gravid duuuuu!!!

Helmaks!!Jaaada rakk jeg mai gruppa AKKURAT
![]()
Timet og tilrettelagt
Aww for en glede, gratulerer så mye! For en følelse!Ja virkeligHelmaks!!Timet og tilrettelagt
Aww for en glede, gratulerer så mye! For en følelse!

Åneialtså hcg er jo veldig individuelt og man skal jo egentlig ikke bruke tester for å se utvikling, men de burde jo blitt sterkere mellom 10 og 13dpo. Er jo litt sterkere, men ikke veldig tydelig økning. Men er jo også tidlig, så det kan hende det plutselig øker på!
Takk, dereHCG skal dobles hver ca 48 timer. Hvis du lå akkurat på grensen å få positiv test på den første, og det er altså da veldig lav nr, doble den mengden hadde sikkert ikke gitt en kjempe økning på testen. Og så er BP VEEELDING kjent for dårlig fargestoff og slå ut sent/ha veldig skuffende utvikling. Var noen i forumet som noen dager sia la opp tråd om BP eller MS har bedre tester.
Noen hadde kommentert med foto på sin utvikling på BP sine tester. Og det var altså ikke nå kjempe stor forskjell/rask utvikling på testene.
Noen kan ha HCG på 600 i uke 4, andre har flere tusen, og begge kan bli til termin spirer
Jeg forstår bekymringen din godt, jeg har vært i samme situasjon og det er altså veeeldig stressende
Men du gjør det du kan, og det er nok
Håper at det går bra, og du får en terminspire i Mai![]()

jeg har så lite tro på at jeg er gravid nå, så jeg forstår ingenting.
Wow gratulerer!!Da skal jeg tørre å melde meg inn her. EL 6/9 så 8 dpo i dag..! Dette var PP4 så litt i gledessjokk her nå..Vis vedlegget 469763

GratulererDa skal jeg tørre å melde meg inn her. EL 6/9 så 8 dpo i dag..! Dette var PP4 så litt i gledessjokk her nå..
Åå gratulererDa skal jeg tørre å melde meg inn her. EL 6/9 så 8 dpo i dag..! Dette var PP4 så litt i gledessjokk her nå..Vis vedlegget 469763

Gratulerer!Jaaada rakk jeg mai gruppa AKKURAT
![]()
Klarer du fremdeles å holde deg til 13 dpo? Jeg ble litt inspirert av deg til å holde meg, men fristelsen ble for stor når jeg så andre sine tester. Er vel effekten av å være med i IKM-gruppeGratulerer![]()
Jeg hadde EL samme dag som deg men ikke turt å teste enda!

Takk!Gratulerer!![]()
Jeg også haha! Terminen blir sånn 30. mai utfra eggløsning og 31. mai utfra mens.

Jeg kommer nok til å henge i mai og juni ettersom termin foreløpig er 28. Mai og jeg har født to barn godt ettetter termindatoTakk!
Haha så gøy, faller nokk litt i mellom flere datoer jeg også men blåholder på mai foreløpig![]()

Ja tenkte det samme jeg også!Jeg kommer nok til å henge i mai og juni ettersom termin foreløpig er 28. Mai og jeg har født to barn godt ettetter termindato![]()
Er jo like stor sansynlighet for mai som juni med termin så sent i måneden.Gratulerer med positiv testKlarer du fremdeles å holde deg til 13 dpo? Jeg ble litt inspirert av deg til å holde meg, men fristelsen ble for stor når jeg så andre sine tester. Er vel effekten av å være med i IKM-gruppe![]()
Men du holdt ut til dop10? Haha, ja, merker jo jeg begynner å bli veldig spent. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Ser jeg har en prosedyre på jobb hvor jeg potensielt vil stå i røntgen på onsdag (dpo11) så tror jeg må teste på morningen da faktisk! Vil ikke ha noen rtg-stråler hvis det skulle være noe på g! Blir ekstra nervøs etter MA.