Gratulerer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer

Det er du!
TakkGratulerer![]()
Kan nesten ikke tro det, håper dette går veien
Skal jeg sette deg opp på "gravid" da?

Gratulerer

ÅneiOppdatering på strekene. Bekymrer meg fuor lite utvikling.
11.09 kl 7 (10 DPO)
11.09 kl 22.45 (10 DPO)
14.09 kl 7 (13 DPO)
Jeg ser!!!9dpo… ser dere det jeg ser?
Blir nok en til test til kvelden. Håper at det blir mer utvikling og jeg snart har en helt tydelig positiv jeg kan vise mannen
Har veeeldig ømme pupper, fortsetter ha veldig rare drømmer. Håper håper håper![]()
Med blits påJeg ser!!!

TakkJeg må lære meg at smileyene fra iphone ikke vises! Gratulerer annap97![]()

Jeg ser!!9dpo… ser dere det jeg ser?
Blir nok en til test til kvelden. Håper at det blir mer utvikling og jeg snart har en helt tydelig positiv jeg kan vise mannen
Har veeeldig ømme pupper, fortsetter ha veldig rare drømmer. Håper håper håper![]()

Veldig lik mine igår!!Glemte ha denne med og
Oppdatering på strekene. Bekymrer meg for lite utvikling.
11.09 kl 7 (10 DPO)
11.09 kl 22.45 (10 DPO)
14.09 kl 7 (13 DP
HCG skal dobles hver ca 48 timer. Hvis du lå akkurat på grensen å få positiv test på den første, og det er altså da veldig lav nr, doble den mengden hadde sikkert ikke gitt en kjempe økning på testen. Og så er BP VEEELDING kjent for dårlig fargestoff og slå ut sent/ha veldig skuffende utvikling. Var noen i forumet som noen dager sia la opp tråd om BP eller MS har bedre tester.Oppdatering på strekene. Bekymrer meg for lite utvikling.
11.09 kl 7 (10 DPO)
11.09 kl 22.45 (10 DPO)
14.09 kl 7 (13 DPO)

Wiiiiiii gratulerer!!!!!

Haha ja, det er en skikkelig tilvenningJeg må lære meg at smileyene fra iphone ikke vises! Gratulerer annap97![]()

Oooooo fryktelig spennende! Gleder meg til å se neste testMed blits på![]()