Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Så dumtBle TR på megVeldig kjedelig.
Gratulerer til alle gravide og masse lykke til videre alle sammen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumtBle TR på megVeldig kjedelig.
Gratulerer til alle gravide og masse lykke til videre alle sammen![]()

Takk som spør
jeg venta egentlig på mensen da testene mine ikke ble noe særlig sterkere, men tok en test i dag og ser at det er den sterkeste skygge streken jeg har fått hittil, tror kanskje jeg har kjemisk, men tenkte å ta en test til ikveld og se om den øker, hvis ikke så er det mest sannsynlig en kjemisk. Våkna med ikm smerter i dag
Glemte å få med at jeg også tok El test som var veldig sterk .. så veldig forvirrende dette herTakk som spørjeg venta egentlig på mensen da testene mine ikke ble noe særlig sterkere, men tok en test i dag og ser at det er den sterkeste skygge streken jeg har fått hittil, tror kanskje jeg har kjemisk, men tenkte å ta en test til ikveld og se om den øker, hvis ikke så er det mest sannsynlig en kjemisk. Våkna med ikm smerter i dag
![]()

Hmm, ja, ser noe svaaaktTakk som spørjeg venta egentlig på mensen da testene mine ikke ble noe særlig sterkere, men tok en test i dag og ser at det er den sterkeste skygge streken jeg har fått hittil, tror kanskje jeg har kjemisk, men tenkte å ta en test til ikveld og se om den øker, hvis ikke så er det mest sannsynlig en kjemisk. Våkna med ikm smerter i dag
![]()

Oi så spennende!!Ettermiddagsurin å det jeg tolker som en skyggestrek![]()

TR
Hehe, ja vi får se fram til nye spennende dpo-dagerSant. Denne tempen i dag fikk meg egentlig til å gi opp denne opp runden kjenner jeg. Selvom det kan være et ørlite håp der, så har jeg ikke troa
Men men. Det betyr bare en måned til med spennende temping og like lange, men spennende dpo dager![]()

Åååå, krysser fingre for oss

Jeg også!Åååå, krysser fingre for oss![]()
Vi har i hvertfall en veldig lik dag
håper på litt tydeligere strek for oss begge i morgen tidlig.JaaaaJeg også!Vi har i hvertfall en veldig lik dag
håper på litt tydeligere strek for oss begge i morgen tidlig.

Har sett på begge

Ååå dette blir spennende i morgen!

Det stemmer det du skriver øverst. Menstermin med 25 dagers syklus blir 3+5, mens el-termin blir 3+3.Hvordan ville dere regnet hvor langt jeg er på vei? To apper jeg har sier helt forskjellige. En sier 3+3 den andre sier 3+5.
September:
Sykluslengde ca. 25 dager
Forrige mens 21/09, 4-5 dager mens
Sex: 02/09 kl 06:40
Positiv eggløsningstest: 02/09 kl 11:00
Svak positiv graviditetstest: 12/09 (dpo9) ettermiddag 20:00 og 22:15.
Positiv GT 13/09 (dpo10)
Tusen takk for du tok deg tid til så utfyllende svarDet stemmer det du skriver øverst. Menstermin med 25 dagers syklus blir 3+5, mens el-termin blir 3+3.
Men helsevesenet i Norge tar utgangspunkt i menstermin, der EL er beregnet på dag 14 i syklusen, som for deg da blir 3+2 i dag. Siden den er veldig nær din el-termin ville jeg forholdt meg til den frem til første offentlige ultralyd. Det er bedre å bli satt «frem» en dag tenker jeg, enn å bli satt to tilbake![]()
Har sett på begge![]()
![]()
![]()
![]()
Ååå dette blir spennende i morgen!![]()