IKM UKE 37+38

Hvordan ville dere regnet hvor langt jeg er på vei? To apper jeg har sier helt forskjellige. En sier 3+3 den andre sier 3+5.

September:
Sykluslengde ca. 25 dager
Forrige mens 21/09, 4-5 dager mens

Sex: 02/09 kl 06:40
Positiv eggløsningstest: 02/09 kl 11:00
Svak positiv graviditetstest: 12/09 (dpo9) ettermiddag 20:00 og 22:15.
Positiv GT 13/09 (dpo10)

Takk som spør :Heartpink jeg venta egentlig på mensen da testene mine ikke ble noe særlig sterkere, men tok en test i dag og ser at det er den sterkeste skygge streken jeg har fått hittil, tror kanskje jeg har kjemisk, men tenkte å ta en test til ikveld og se om den øker, hvis ikke så er det mest sannsynlig en kjemisk. Våkna med ikm smerter i dag:inpain:

Vedlegg

• IMG_1048.jpeg
    IMG_1048.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 61
  • IMG_1061.jpeg
    IMG_1061.jpeg
    805,5 KB · Visninger: 63
  • IMG_1059.jpeg
    IMG_1059.jpeg
    869,3 KB · Visninger: 61
Takk som spør :Heartpink jeg venta egentlig på mensen da testene mine ikke ble noe særlig sterkere, men tok en test i dag og ser at det er den sterkeste skygge streken jeg har fått hittil, tror kanskje jeg har kjemisk, men tenkte å ta en test til ikveld og se om den øker, hvis ikke så er det mest sannsynlig en kjemisk. Våkna med ikm smerter i dag:inpain:
Glemte å få med at jeg også tok El test som var veldig sterk .. så veldig forvirrende dette her :angelic:

Vedlegg

• IMG_1063.jpeg
    IMG_1063.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 35
Hmm, ja, ser noe svaaakt :nailbiting:

Har litt sånn mageknip-følelse i dag bare helt nederst i magen, i livmorsområdet. Kan være fra tarmen, men noterer meg det også.. :hilarious:

Ellers har jeg fått det samme utslettet jeg fikk da jeg var gravid med andremann. Fikk sånne rare kviseliknende prikker som gjorde vondt. De dukket opp her og der på hender og oppover armene. Jeg tviler veeldig sterkt på at det er noe, for jeg hadde ikke rukket å få gravidsymptomer sånn rett etter en implantasjon. Det kan sikkert komme av andre ting også. Men, noterer. Og håper :angelic:

Sant. Denne tempen i dag fikk meg egentlig til å gi opp denne opp runden kjenner jeg. Selvom det kan være et ørlite håp der, så har jeg ikke troa :rolleyes:
Men men. Det betyr bare en måned til med spennende temping og like lange, men spennende dpo dager :nailbiting::hilarious:
Hehe, ja vi får se fram til nye spennende dpo-dager :hilarious:

Hvordan ville dere regnet hvor langt jeg er på vei? To apper jeg har sier helt forskjellige. En sier 3+3 den andre sier 3+5.

September:
Sykluslengde ca. 25 dager
Forrige mens 21/09, 4-5 dager mens

Sex: 02/09 kl 06:40
Positiv eggløsningstest: 02/09 kl 11:00
Svak positiv graviditetstest: 12/09 (dpo9) ettermiddag 20:00 og 22:15.
Positiv GT 13/09 (dpo10)
Det stemmer det du skriver øverst. Menstermin med 25 dagers syklus blir 3+5, mens el-termin blir 3+3.

Men helsevesenet i Norge tar utgangspunkt i menstermin, der EL er beregnet på dag 14 i syklusen, som for deg da blir 3+2 i dag. Siden den er veldig nær din el-termin ville jeg forholdt meg til den frem til første offentlige ultralyd. Det er bedre å bli satt «frem» en dag tenker jeg, enn å bli satt to tilbake☺️

Det stemmer det du skriver øverst. Menstermin med 25 dagers syklus blir 3+5, mens el-termin blir 3+3.

Men helsevesenet i Norge tar utgangspunkt i menstermin, der EL er beregnet på dag 14 i syklusen, som for deg da blir 3+2 i dag. Siden den er veldig nær din el-termin ville jeg forholdt meg til den frem til første offentlige ultralyd. Det er bedre å bli satt «frem» en dag tenker jeg, enn å bli satt to tilbake☺️
Tusen takk for du tok deg tid til så utfyllende svar :love7
Da forstår jeg mer :D

Back
Topp