IKM UKE 37+38

Ååå det gir meg litt håp! Har el regelmessig så tror ikke det skal så mye til på en måte for at det skal gå. Blir spennende å se om jeg er like heldig som deg :Heartred
Jeg har pcos og ikke el av meg selv, men letrozol funka godt på meg! Tok 2 tabletter cd 3-7 og fikk el rundt cf 16-18 begge gangene da. Håper det gir el en good boost for deg :Heartred

Klarte ikke å holde meg! Her er digital på samme urin. Jeg kan settes på gravid. Begynte å gråte av glede. Håper den sitter denne gangen :smiley-angelic001

1000010181.jpg

Her går det fint! 6 dpo her i dag, og er på en liten ferie i noen dager til så får tankene på noe annet enn testing, selv om det klør i fingrene :hilarious:
Kjent på ganske mye stikking/murring nede i magen, treg mage og pittelitt kvalme noen dager! Ellers prøver jeg å nyte sola her jeg er:Heartred

IMG_9257.jpeg

9 dpo og føler jeg ser noe SUPER svakt på tidlig testen her. Vet ikke om noen ser, vanskelig å plukke opp på bilde. Mulig det bare er skygge da makesure er helt blank.. :facepalm:

Jeg har dessverre dårlig erfaring med temp som synker tre dager på rad.. og satt for et par dager siden å saumfarte gravid-charts på FF for å se om noen hadde mer enn 2 dropp på rad uten å finne noen :sorry: Så er selvfølgelig ikke det fasit og bbt er jo egentlig bare for å avdekke el og ingen sikker indikasjon på verken mens eller graviditet:Heartred
Sant. Denne tempen i dag fikk meg egentlig til å gi opp denne opp runden kjenner jeg. Selvom det kan være et ørlite håp der, så har jeg ikke troa :rolleyes:
Men men. Det betyr bare en måned til med spennende temping og like lange, men spennende dpo dager :nailbiting::hilarious:

Jeg ser noe svakt her jeg også! Hadde litt det samme, og også helt blenda makesure samt en blenda rfsu tidlig nå i ettermiddag :(
Ååå.. håper det kan være starten på noe! Krysser fingrene for at du får positiv på alle imorgen :love017

Back
Topp