Ser veldig rosa ut den, gratulerer

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser veldig rosa ut den, gratulerer

Ja den ser veldig rosa ut!!
Gratulerer!!Gratulerer

Jeg har pcos og ikke el av meg selv, men letrozol funka godt på meg! Tok 2 tabletter cd 3-7 og fikk el rundt cf 16-18 begge gangene da. Håper det gir el en good boost for degÅåå det gir meg litt håp! Har el regelmessig så tror ikke det skal så mye til på en måte for at det skal gå. Blir spennende å se om jeg er like heldig som deg![]()

Denne ser veldig rosa og positiv ut!

Ja se der!! GratulererKlarte ikke å holde meg! Her er digital på samme urin. Jeg kan settes på gravid. Begynte å gråte av glede. Håper den sitter denne gangen
Vis vedlegget 469700

Positiv! Gratulerer![]()
Og nå fant jeg brukeren også, jippi!Wiiii gratulerer!!
Gratulerer! Gøy når så «lyse» streker faktisk betyr at man er gravid!Klarte ikke å holde meg! Her er digital på samme urin. Jeg kan settes på gravid. Begynte å gråte av glede. Håper den sitter denne gangen
Vis vedlegget 469700

Klart positiv!
Den ser lik ut som min, og jeg er 11dpo så dette er bra!Klarte ikke å holde meg! Her er digital på samme urin. Jeg kan settes på gravid. Begynte å gråte av glede. Håper den sitter denne gangen
Vis vedlegget 469700
Deeen er rosa ja

GratulererKlarte ikke å holde meg! Her er digital på samme urin. Jeg kan settes på gravid. Begynte å gråte av glede. Håper den sitter denne gangen
Vis vedlegget 469700

Her går det fint! 6 dpo her i dag, og er på en liten ferie i noen dager til så får tankene på noe annet enn testing, selv om det klør i fingrene

GratulererKlarte ikke å holde meg! Her er digital på samme urin. Jeg kan settes på gravid. Begynte å gråte av glede. Håper den sitter denne gangen
Vis vedlegget 469700

Jeg ser noe svakt her jeg også! Hadde litt det samme, og også helt blenda makesure samt en blenda rfsu tidlig nå i ettermiddagVis vedlegget 469705
9 dpo og føler jeg ser noe SUPER svakt på tidlig testen her. Vet ikke om noen ser, vanskelig å plukke opp på bilde. Mulig det bare er skygge da makesure er helt blank..![]()
Sant. Denne tempen i dag fikk meg egentlig til å gi opp denne opp runden kjenner jeg. Selvom det kan være et ørlite håp der, så har jeg ikke troaJeg har dessverre dårlig erfaring med temp som synker tre dager på rad.. og satt for et par dager siden å saumfarte gravid-charts på FF for å se om noen hadde mer enn 2 dropp på rad uten å finne noenSå er selvfølgelig ikke det fasit og bbt er jo egentlig bare for å avdekke el og ingen sikker indikasjon på verken mens eller graviditet
![]()

Ååå.. håper det kan være starten på noe! Krysser fingrene for at du får positiv på alle imorgenJeg ser noe svakt her jeg også! Hadde litt det samme, og også helt blenda makesure samt en blenda rfsu tidlig nå i ettermiddag![]()

Ble TR på megIkm ila dag for @Høne9 , @Fyrinnen (får ikke tagget deg), @bruker12_3 og @S0mmerpr0ver . Hvordan går det med dere?![]()