IKM UKE 37+38

Synes dette er en veldig fin begynnerstrek jeg :Heartred Ser absolutt litt antydning til farge på den!
Takk! Ser nå at det synes ikke like godt i det hele tatt etter bildene blei lagt in her… :sorry:
Syntes bedre før jeg trøkk på «send» :smiley-angry003:hilarious:
Men men, den blir ikke svakere irl bare fordi kvaliteten på bildene blei dårligere her :hilarious:

Har ikke bestemt enda om det blir en test til kvelden eller om jeg skal bare vente til i morgen. En del av meg vil være lit sparsom med testene i fall dette blir ikke min PP, men HVIS det nå blir det, så er vel 8-10dpo den perioden man skal altså kose seg med tidlige tester og bruk 3+ per dag :hilarious::dontknow

Få se til kvelden :smiley-bounce012

Takk! Ser nå at det synes ikke like godt i det hele tatt etter bildene blei lagt in her… :sorry:
Syntes bedre før jeg trøkk på «send» :smiley-angry003:hilarious:
Men men, den blir ikke svakere irl bare fordi kvaliteten på bildene blei dårligere her :hilarious:

Har ikke bestemt enda om det blir en test til kvelden eller om jeg skal bare vente til i morgen. En del av meg vil være lit sparsom med testene i fall dette blir ikke min PP, men HVIS det nå blir det, så er vel 8-10dpo den perioden man skal altså kose seg med tidlige tester og bruk 3+ per dag :hilarious::dontknow

Få se til kvelden :smiley-bounce012
Ja, altså, jeg er helt på bærtur nå. Her går det 4 tester om dagen minst. Klarer ikke kontrollere meg i det hele tatt:laughing002

Ja, altså, jeg er helt på bærtur nå. Her går det 4 tester om dagen minst. Klarer ikke kontrollere meg i det hele tatt:laughing002
Må innrømme at det har gått en test her nesten hver dag sia 0dpo… hadde beregnet EL ei uke før den egentlig kom… selvfølgelig da måtte hjernen si «ja men selv om du fikk LH peak ei uka etter beregnet EL, og tempen gikk opp dagen etter, og du hadde eggehvite utflod, og alle tegn sier at du hadde EL 5/9… TENK hvis den FAKTISK kom 30-31/8! Da er du langt in i DPO landet! Må bare sjekke…» :hilarious:
Blir aldri å lære meg. Håper det blir siste PP, ikke bare for d at jeg vil så gjerne ha baby, men og fordi jeg kan ikke fortsette bruke så mye penger på g test :angelic:

+ den eneste dagen jeg var flink og kunne motstå og teste, og var kjempe streng med meg selv at jeg skul IKKE ta en test, dyppet jeg en g test helt uten vilje… trudde det var EL test :hilarious:
Tog det som et tegn at hele universet vil at jeg skal teste hver eneste dag :angelic:

+ den eneste dagen jeg var flink og kunne motstå og teste, og var kjempe streng med meg selv at jeg skul IKKE ta en test, dyppet jeg en g test helt uten vilje… trudde det var EL test :hilarious:
Tog det som et tegn at hele universet vil at jeg skal teste hver eneste dag :angelic:
Det er godt å høre at vi er flere i samme båt! Jeg blir jo helt åndsfraværende hva angår rasjonell tankegang når det kommer til testing :hilarious:

jeg blir sprø av disse testene! Føler jeg ser noe, men aner ikke om det faktisk er strek. 11 dpo og bildene er tatt innenfor tidsfristen
Vis vedlegget 469684Vis vedlegget 469685Vis vedlegget 469686
Jeg har også noen veldig svake streker som jeg ikke helt vet hva er, jeg ser de på dine og. Blir de borte når testen tørker? Jeg føler jeg ser de mindre når testen er tørr.

Tok en ny First response på kvelden i går som var lik som den på morgenen. Sparer den siste til imorgen tror jeg. Har mistet litt trua som jeg hadde veldig for noen dager siden :(

Jeg har også noen veldig svake streker som jeg ikke helt vet hva er, jeg ser de på dine og. Blir de borte når testen tørker? Jeg føler jeg ser de mindre når testen er tørr.

Tok en ny First response på kvelden i går som var lik som den på morgenen. Sparer den siste til imorgen tror jeg. Har mistet litt trua som jeg hadde veldig for noen dager siden :(
De forsvinner når testen tørker ja, får også noen små hakk i testen så er vanskelig å se streken skikkelig. Men tenker jo litt at streken burde vært tydeligere 11 dpo.

Har noen vanlig ms tror jeg, får vurdere å ta en i morgen hvis dette fortsetter.

Uæ, tok denne nå. Hva tror dere?
IMG_4840.jpeg

Den er vel ikke definitiv før den går under den rød streken, men tempen burde vært på tur opp, ikke ned :sorry: Så det er ikke lovende, men håpet er kanskje ikke helt ute før etter temp i morgen.
Jeg har dessverre dårlig erfaring med temp som synker tre dager på rad.. og satt for et par dager siden å saumfarte gravid-charts på FF for å se om noen hadde mer enn 2 dropp på rad uten å finne noen :sorry: Så er selvfølgelig ikke det fasit og bbt er jo egentlig bare for å avdekke el og ingen sikker indikasjon på verken mens eller graviditet:Heartred

Back
Topp