GratulererTok stk clearblue tok jeg nå, dpo10.
Oi jeg er veldig nervøs. Hehhe...
Må også fortelle samboer ved rett anledning. Vis vedlegget 469667
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererTok stk clearblue tok jeg nå, dpo10.
Så kjedelig :-/Blenda test i dag![]()
NoooVis vedlegget 469666Det ser ikke bra ut for meg denne pp![]()

Kan jeg få sette deg på "gravid"?Tok stk clearblue tok jeg nå, dpo10.

Hvor mange dpo?Blenda test i dag![]()
Jeg kan ikke så mye om temp, men så kjedelig om det ikke går veienVis vedlegget 469666Det ser ikke bra ut for meg denne pp![]()
Er denne type temp ganske definitivt? Eller burde du ta en test om et par dager?10 dpo antar jeg. Den har vært vanskelig å fange opp etter exuHvor mange dpo?
Ahh, da har du fremdeles noen dager igjen før du kaster inn håndkledet10 dpo antar jeg. Den har vært vanskelig å fange opp etter exu![]()

Ja takkKan jeg få sette deg på "gravid"?![]()

JaAhh, da har du fremdeles noen dager igjen før du kaster inn håndkledet![]()
MS testene slo sent ut sist jeg var gravid. Startet med en supersvak skyggestrek. Var dog utenfor livmoren, men uken før det sprakk hadde jeg hcg på over 30.000 så på meg stemte ikke faktumet at hcg har lav stigning ved exu. Ergo ble det heller ikke fanget opp før det nesten var for sent 

Den er vel ikke definitiv før den går under den rød streken, men tempen burde vært på tur opp, ikke nedJeg kan ikke så mye om temp, men så kjedelig om det ikke går veienEr denne type temp ganske definitivt? Eller burde du ta en test om et par dager?
Så det er ikke lovende, men håpet er kanskje ikke helt ute før etter temp i morgen.Synes dette er en veldig fin begynnerstrek jeg8dpo… skal spille disc golf med kolleger i dag og blir årsfest etterpå, men skal nok ikke drikke. Kan ikke med god samvittighet når disse streker kom opp i dag
Kan absolutt være skygge strek som før, men truuur jeg ser lit rosa farge på streken i dag
Drømte i natt at jeg fikk 2-3 uker opp på en CB digital, prøver å ikke dyppe en sån en
Hva syns dere?![]()
Ser absolutt litt antydning til farge på den!Uff, ex.u er altså så forferdeligJaMS testene slo sent ut sist jeg var gravid. Startet med en supersvak skyggestrek. Var dog utenfor livmoren, men uken før det sprakk hadde jeg hcg på over 30.000 så på meg stemte ikke faktumet at hcg har lav stigning ved exu. Ergo ble det heller ikke fanget opp før det nesten var for sent
![]()

MEN husk at synkende temp ofte er fordi progesteron synker og kroppen gjøre seg klar for ny mens, men med en gang ett embryo fester seg så vil hcg produksjon begynne og da vil progesteron stige igjen. Så det er fremdeles tid til at ett litt treigt embryo kan feste seg! Så håpet er ikke ute før TR kommer!Den er vel ikke definitiv før den går under den rød streken, men tempen burde vært på tur opp, ikke nedSå det er ikke lovende, men håpet er kanskje ikke helt ute før etter temp i morgen.

Masse lykke til neste rundeDa kan jeg settes på TR