IKM UKE 37+38

Ahh, da har du fremdeles noen dager igjen før du kaster inn håndkledet :Heartred
Ja :Heartred MS testene slo sent ut sist jeg var gravid. Startet med en supersvak skyggestrek. Var dog utenfor livmoren, men uken før det sprakk hadde jeg hcg på over 30.000 så på meg stemte ikke faktumet at hcg har lav stigning ved exu. Ergo ble det heller ikke fanget opp før det nesten var for sent :Heartred

8dpo… skal spille disc golf med kolleger i dag og blir årsfest etterpå, men skal nok ikke drikke. Kan ikke med god samvittighet når disse streker kom opp i dag :nailbiting:
Kan absolutt være skygge strek som før, men truuur jeg ser lit rosa farge på streken i dag :smiley-angelic001
Drømte i natt at jeg fikk 2-3 uker opp på en CB digital, prøver å ikke dyppe en sån en :hilarious:

Hva syns dere? :smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_0843.jpeg
    IMG_0843.jpeg
    121,8 KB · Visninger: 62
  • IMG_0845.jpeg
    IMG_0845.jpeg
    329,6 KB · Visninger: 63
Jeg kan ikke så mye om temp, men så kjedelig om det ikke går veien :confused013 Er denne type temp ganske definitivt? Eller burde du ta en test om et par dager?
Den er vel ikke definitiv før den går under den rød streken, men tempen burde vært på tur opp, ikke ned :sorry: Så det er ikke lovende, men håpet er kanskje ikke helt ute før etter temp i morgen.

8dpo… skal spille disc golf med kolleger i dag og blir årsfest etterpå, men skal nok ikke drikke. Kan ikke med god samvittighet når disse streker kom opp i dag :nailbiting:
Kan absolutt være skygge strek som før, men truuur jeg ser lit rosa farge på streken i dag :smiley-angelic001
Drømte i natt at jeg fikk 2-3 uker opp på en CB digital, prøver å ikke dyppe en sån en :hilarious:

Hva syns dere? :smiley-bounce012
Synes dette er en veldig fin begynnerstrek jeg :Heartred Ser absolutt litt antydning til farge på den!

Ja :Heartred MS testene slo sent ut sist jeg var gravid. Startet med en supersvak skyggestrek. Var dog utenfor livmoren, men uken før det sprakk hadde jeg hcg på over 30.000 så på meg stemte ikke faktumet at hcg har lav stigning ved exu. Ergo ble det heller ikke fanget opp før det nesten var for sent :Heartred
Uff, ex.u er altså så forferdelig :sorry:

Den er vel ikke definitiv før den går under den rød streken, men tempen burde vært på tur opp, ikke ned :sorry: Så det er ikke lovende, men håpet er kanskje ikke helt ute før etter temp i morgen.
MEN husk at synkende temp ofte er fordi progesteron synker og kroppen gjøre seg klar for ny mens, men med en gang ett embryo fester seg så vil hcg produksjon begynne og da vil progesteron stige igjen. Så det er fremdeles tid til at ett litt treigt embryo kan feste seg! Så håpet er ikke ute før TR kommer! :Heartred

Back
Topp