IKM UKE 37+38

Stigning fra morgen 10dpo til ettermiddag 10dpo, 11 timer mellom :dance011
1000019686.jpg

1000019701.jpg

Siden jeg mistet all troen i dag på 10 dpo så er jeg mentalt i neste pp :laughing002 Da blir det ny tur til gynekolog for å få mer hjelp enn bare progesteron og vil tippe at neste steg er å teste letrozol. Er det noen av dere som har erfaring med det og faktisk blitt gravide? Føler jeg leser om så mange som går på det lenge uten at det har noen effekt

Siden jeg mistet all troen i dag på 10 dpo så er jeg mentalt i neste pp :laughing002 Da blir det ny tur til gynekolog for å få mer hjelp enn bare progesteron og vil tippe at neste steg er å teste letrozol. Er det noen av dere som har erfaring med det og faktisk blitt gravide? Føler jeg leser om så mange som går på det lenge uten at det har noen effekt
I termin Mars 2026 forumet var det et eget forum om hjelpemedisiner. Virket som det var veldig mange der inne som gikk på Letrozol iallfall :) (Og gledet seg til å få slutte med det etterhvert, hehe)

Var Mars 2026 jeg var en del av før MA

Er vel håp helt til tr kommer :love017 krysser fingrene for dere!

Er 5dpo i dag, enda ikke testet. Er på ferie nå til søndags kveld, så får testet tidligst mandag/tirsdag! Kjent på en del stikking/murring i magen de siste dagene, og ble akutt kvalm litt under frokosten i morges. Blir spennende å starte testingen ordentlig:Heartred
Odda!! Kjempe spennende :love7

I termin Mars 2026 forumet var det et eget forum om hjelpemedisiner. Virket som det var veldig mange der inne som gikk på Letrozol iallfall :) (Og gledet seg til å få slutte med det etterhvert, hehe)

Var Mars 2026 jeg var en del av før MA
Kjekt med alle disse bivirkningene som man må gjennom i tillegg til alt annet i prosessen for å bli gravid.. :banghead:
men skal gå inn å lese det, takk :Heartred

Back
Topp