Kine 95
Elsker forumet
Wiiiiii gratulerer!!Jeg kan vist settes på Gravid @Koalabjørn![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wiiiiii gratulerer!!Jeg kan vist settes på Gravid @Koalabjørn![]()

Ser noe svakt!!Er jeg gal eller ser jeg strek her?![]()
GratulererJeg kan vist settes på Gravid @Koalabjørn![]()

Det ser jo kjempebra ut!Stigning fra morgen 10dpo til ettermiddag 10dpo, 11 timer mellom
Vis vedlegget 469642
Vis vedlegget 469643
Ja, aldri fått så fort stigning før faktisk! Verken med spontanabortene eller med terminspirene!Det ser jo kjempebra ut!![]()
Så gøøøøyStigning fra morgen 10dpo til ettermiddag 10dpo, 11 timer mellom
Vis vedlegget 469642
Vis vedlegget 469643

Og du også, gratulerer!!! Dette ser jo kjempe bra ut!Stigning fra morgen 10dpo til ettermiddag 10dpo, 11 timer mellom
Vis vedlegget 469642
Vis vedlegget 469643

Gratulerer Mange med positive tester! Krysser fingrene for enda flere innen neste uke er omme Dpo 6 her og dagene går såå sakteStigning fra morgen 10dpo til ettermiddag 10dpo, 11 timer mellom
Vis vedlegget 469642
Vis vedlegget 469643
For en økning!! GratulererStigning fra morgen 10dpo til ettermiddag 10dpo, 11 timer mellom
Vis vedlegget 469642
Vis vedlegget 469643

Da blir det ny tur til gynekolog for å få mer hjelp enn bare progesteron og vil tippe at neste steg er å teste letrozol. Er det noen av dere som har erfaring med det og faktisk blitt gravide? Føler jeg leser om så mange som går på det lenge uten at det har noen effektI termin Mars 2026 forumet var det et eget forum om hjelpemedisiner. Virket som det var veldig mange der inne som gikk på Letrozol iallfallSiden jeg mistet all troen i dag på 10 dpo så er jeg mentalt i neste ppDa blir det ny tur til gynekolog for å få mer hjelp enn bare progesteron og vil tippe at neste steg er å teste letrozol. Er det noen av dere som har erfaring med det og faktisk blitt gravide? Føler jeg leser om så mange som går på det lenge uten at det har noen effekt
TakkFor en økning!! Gratulerer![]()

Odda!! Kjempe spennendeEr vel håp helt til tr kommerkrysser fingrene for dere!
Er 5dpo i dag, enda ikke testet. Er på ferie nå til søndags kveld, så får testet tidligst mandag/tirsdag! Kjent på en del stikking/murring i magen de siste dagene, og ble akutt kvalm litt under frokosten i morges. Blir spennende å starte testingen ordentlig![]()

GratulererJeg kan vist settes på Gravid @Koalabjørn![]()

Spennende! Har du tatt bildet ditt innen 3 min? Jeg fikk voldsomme skygger på vidi testene denne runden, men håper at din er babyskyggeEr jeg gal eller ser jeg strek her?![]()

Gratulerer!!! Ååå!!!Ja, aldri fått så fort stigning før faktisk! Verken med spontanabortene eller med terminspirene!

Kjekt med alle disse bivirkningene som man må gjennom i tillegg til alt annet i prosessen for å bli gravid..I termin Mars 2026 forumet var det et eget forum om hjelpemedisiner. Virket som det var veldig mange der inne som gikk på Letrozol iallfall(Og gledet seg til å få slutte med det etterhvert, hehe)
Var Mars 2026 jeg var en del av før MA