IKM UKE 37+38

Tok en BP tidligtest.
Den så helt negativ ut i virkeligheten:bored:

20250912_064633.jpg

Morgenurin på det jeg antar er 9 dpo. Døler det er skygge på alle tester jeg tar. Utrolig frustrerende når det ikke utvikler seg:banghead:

Vedlegg

• IMG_0375.jpeg
    IMG_0375.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 53
Tok en Babyplan som er helt blank, så jeg mistenker det bare er noe feil, selv om first response er mer sensitive da. Googla litt og så ut som mange hadde opplevd prikkete strek :smiley-ashamed004
Hvordan hadde det påvirket resultatet hos dem da? Jeg har stor tillit til de testene!

Jeg er sikker på at min strek i dag er reel, den er mye tydeligere i virkeligheten og hvem trenger digital når man har en mann som myser på tester med deg? Ser han den så er den der :hilarious: :Heartred så håper bare den klorer seg fast denne gangen!
Åh så koselig :Heartred min er på jobbtur og kommer ikke hjem før natt til søndag, og han er i en helt annen tidssone så jeg har en liten drøm om at jeg klarer å få noen tydelige streker før han kommer hjem

Åh så koselig :Heartred min er på jobbtur og kommer ikke hjem før natt til søndag, og han er i en helt annen tidssone så jeg har en liten drøm om at jeg klarer å få noen tydelige streker før han kommer hjem
Får håpe det :Heartred

Hvilke symptomer kjenner folk på i dag? Her er det mensmurringer, kvalme og trøtthet. Men det har jeg stort sett har hver syklus etter exu og operasjon. :Heartred

12 dpo og ny negativ test :rolleyes: hadde en skikkelig god følelse denne pp..traff eggløsning helt perfekt og følte meg så rolig i hele kroppen. Kjedelig når det ikke klaffer :Heartrednå venter jeg bare på tr, klar for ny syklus :confused:
Føler på akkurat det samme:Heartred
traff på el, hadde en skikkelig god følelse og det hadde vært perfekt timing med tanke på jobb og alt, så ekstra skuffende når det ikke gikk denne gangen:sorry:
Blir det ikm uke 41 på deg også?

Hvilke symptomer kjenner folk på i dag? Her er det mensmurringer, kvalme og trøtthet. Men det har jeg stort sett har hver syklus etter exu og operasjon. :Heartred
Ikke så mye, hodepine og litt småkvalm men negativ test enda. 8dpo så sikkert bare progesteronet som gir meg symptomene.

Back
Topp