Jippi!!Tenker tilbake negativitet min! Alt samme test, tydeligere og rosa i virkeligheten!
Vis vedlegget 469586Vis vedlegget 469587Vis vedlegget 469588Vis vedlegget 469589
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi!!Tenker tilbake negativitet min! Alt samme test, tydeligere og rosa i virkeligheten!
Vis vedlegget 469586Vis vedlegget 469587Vis vedlegget 469588Vis vedlegget 469589

Uuh. Spennende!Tenker tilbake negativitet min! Alt samme test, tydeligere og rosa i virkeligheten!

Hvordan hadde det påvirket resultatet hos dem da? Jeg har stor tillit til de testene!Tok en Babyplan som er helt blank, så jeg mistenker det bare er noe feil, selv om first response er mer sensitive da. Googla litt og så ut som mange hadde opplevd prikkete strek![]()
Alle utenom en sa at den var ekte positiv, men jeg tør ikke håpe helt ennå. Får prøve igjen i kveld!Hvordan hadde det påvirket resultatet hos dem da? Jeg har stor tillit til de testene!

så håper bare den klorer seg fast denne gangen!Åh så koseligJeg er sikker på at min strek i dag er reel, den er mye tydeligere i virkeligheten og hvem trenger digital når man har en mann som myser på tester med deg? Ser han den så er den der![]()
så håper bare den klorer seg fast denne gangen!
min er på jobbtur og kommer ikke hjem før natt til søndag, og han er i en helt annen tidssone så jeg har en liten drøm om at jeg klarer å få noen tydelige streker før han kommer hjemFår håpe detÅh så koseligmin er på jobbtur og kommer ikke hjem før natt til søndag, og han er i en helt annen tidssone så jeg har en liten drøm om at jeg klarer å få noen tydelige streker før han kommer hjem

Føler på akkurat det samme12 dpo og ny negativ testhadde en skikkelig god følelse denne pp..traff eggløsning helt perfekt og følte meg så rolig i hele kroppen. Kjedelig når det ikke klaffer
nå venter jeg bare på tr, klar for ny syklus
![]()

Jeg er litt små uggen, men kan være jeg bare begynner å bli sykHvilke symptomer kjenner folk på i dag? Her er det mensmurringer, kvalme og trøtthet. Men det har jeg stort sett har hver syklus etter exu og operasjon.![]()
Har litt murringer, men tror ikke det er noe. Mistet helt troen etter negativ test i dag ogsåJa ser sånn ut, 41 eller 42Føler på akkurat det samme
traff på el, hadde en skikkelig god følelse og det hadde vært perfekt timing med tanke på jobb og alt, så ekstra skuffende når det ikke gikk denne gangen
Blir det ikm uke 41 på deg også?
Kjenner følelsen av å miste troen! Krysser likevel fingre for oss alle <3Jeg er litt små uggen, men kan være jeg bare begynner å bli sykHar litt murringer, men tror ikke det er noe. Mistet helt troen etter negativ test i dag også
Ikke så mye, hodepine og litt småkvalm men negativ test enda. 8dpo så sikkert bare progesteronet som gir meg symptomene.Hvilke symptomer kjenner folk på i dag? Her er det mensmurringer, kvalme og trøtthet. Men det har jeg stort sett har hver syklus etter exu og operasjon.![]()