førstegangsprøver☀️
Flørter med forumet
Dpo5 i dag. Kjente på en skikkelig kvalmebølge som plutselig kom under frokosten, men som ble borte etter noen minutter. Var sikker på jeg skulle kaste opp et øyeblikk 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

10dpo er vel litt tidlig å gi opp? Jeg har opplevd første positive 11dpo! Og MS vanlig testene er jo ikke helt gode om dagen. Jeg hadde 13 i hcg i blod og negativ MS vanlig, men positiv på en annen tidlig test.10 dpo og blenda tester. Da er løpet kjørt for min del denne ppen.
Vis vedlegget 469612
Fortsatt mange dager å få positiv test påKjenner følelsen av å miste troen! Krysser likevel fingre for oss alle <3

HurraaaaaTenker tilbake negativitet min! Alt samme test, tydeligere og rosa i virkeligheten!
Vis vedlegget 469586Vis vedlegget 469587Vis vedlegget 469588Vis vedlegget 469589
Så fantastisk!!!Kjenner på stikkinger i både mage og rygg og nedover i lysken, det føler jeg ikke er vanlig for meg. Vondt i hodet, men det har vært en usedvanlig lang uke, så det kan være derfor, også tisser jeg hele tiden.Hvilke symptomer kjenner folk på i dag? Her er det mensmurringer, kvalme og trøtthet. Men det har jeg stort sett har hver syklus etter exu og operasjon.![]()
Ja da er vi i litt samme båtHer har mannen en datter fra før, så et til barn vil bli hans andre og mitt førsteHvis jeg ikke misforsto det du spurte om helt, haha!
Spennende ting du kjenner på! Når tenker du å ta neste test? Kun 2dpo her, men det kløøøør i fingrene etter å ta en test![]()
Blir spennende å se om det resulterer i 2 strekerKjenner på stikkinger i både mage og rygg og nedover i lysken, det føler jeg ikke er vanlig for meg. Vondt i hodet, men det har vært en usedvanlig lang uke, så det kan være derfor, også tisser jeg hele tiden.

Åh..? Testet hcg i blod nå?10dpo er vel litt tidlig å gi opp? Jeg har opplevd første positive 11dpo! Og MS vanlig testene er jo ikke helt gode om dagen. Jeg hadde 13 i hcg i blod og negativ MS vanlig, men positiv på en annen tidlig test.

Testet sist jeg var gravid og det endte i kjemisk. Denne runden har jeg ikke testet i blod enda, blir nok neste uke!Åh..? Testet hcg i blod nå?
Har fått med meg at MS ikke er like gode som de var tidligere altså, kan gi det et lite strå av håp til i morgen da..![]()
Er vel håp helt til tr kommerJa da er vi i litt samme båt
Jeg testet i dag dpo9. Den var negativ.. har vell gitt opp at det skal klaffe. Men er vell fortsatt tidlig. Hvordan går det med deg og testing?
krysser fingrene for dere!

Jeg synes de ser lovende utTør jeg håpe? Vet at BP er veldig kjent for falske/skygge streker. Men har ikke nå andre tidlig tester… bildene er tatt i tidsfristen, er 7dpo… håper det er ikke bare enda mer falske positive/skygger![]()

Ser bra ut! Tenker det er håp ja!Tør jeg håpe? Vet at BP er veldig kjent for falske/skygge streker. Men har ikke nå andre tidlig tester… bildene er tatt i tidsfristen, er 7dpo… håper det er ikke bare enda mer falske positive/skygger![]()
GratulererTok en tilNy type test, og ny urin. Dette er vanlig baby plan gtest.
Liten tvilMåtte den klore seg fast helt til mai
Er så redd etter SA i uke 10 i sommer. Er jo ikke så ung lenger. Men skal iallefall gjøre alt riktig
Jeg synes de ser lovende ut![]()
Håper dere har rettSer bra ut! Tenker det er håp ja!

fikk min el «peak» ca 6 på 4/9… EL test viste seg på 0,75 kvelden før. Så 1,24 på morgen. Allerede kl 14:00 på 4/9 var den under 1,0 på nytt. Så høyeste LH kan ha vært midt på natta, egentlig. Få se om helgen tilbringer en knall positiv test, håper håper håper 
Ooo blir spennende med neste test!Er jeg gal eller ser jeg strek her?![]()
tusen takkGratulererKrysser alt jeg har for at det går for deg denne gangen! Jeg var i febr 26-gruppen slik som deg før MA - veldig glad du får en fin strek nå!!
Jeg synes jeg ser noe her… blir spennende de kommende dageneEr jeg gal eller ser jeg strek her?![]()