IKM UKE 37+38

10 dpo og blenda tester. Da er løpet kjørt for min del denne ppen.
Vis vedlegget 469612
10dpo er vel litt tidlig å gi opp? Jeg har opplevd første positive 11dpo! Og MS vanlig testene er jo ikke helt gode om dagen. Jeg hadde 13 i hcg i blod og negativ MS vanlig, men positiv på en annen tidlig test.

Hvilke symptomer kjenner folk på i dag? Her er det mensmurringer, kvalme og trøtthet. Men det har jeg stort sett har hver syklus etter exu og operasjon. :Heartred
Kjenner på stikkinger i både mage og rygg og nedover i lysken, det føler jeg ikke er vanlig for meg. Vondt i hodet, men det har vært en usedvanlig lang uke, så det kan være derfor, også tisser jeg hele tiden.

Her har mannen en datter fra før, så et til barn vil bli hans andre og mitt første :love017 Hvis jeg ikke misforsto det du spurte om helt, haha!

Spennende ting du kjenner på! Når tenker du å ta neste test? Kun 2dpo her, men det kløøøør i fingrene etter å ta en test:hilarious:
Ja da er vi i litt samme båt :D
Jeg testet i dag dpo9. Den var negativ.. har vell gitt opp at det skal klaffe. Men er vell fortsatt tidlig. Hvordan går det med deg og testing?

10dpo er vel litt tidlig å gi opp? Jeg har opplevd første positive 11dpo! Og MS vanlig testene er jo ikke helt gode om dagen. Jeg hadde 13 i hcg i blod og negativ MS vanlig, men positiv på en annen tidlig test.
Åh..? Testet hcg i blod nå?
Har fått med meg at MS ikke er like gode som de var tidligere altså, kan gi det et lite strå av håp til i morgen da.. :whacky011

Åh..? Testet hcg i blod nå?
Har fått med meg at MS ikke er like gode som de var tidligere altså, kan gi det et lite strå av håp til i morgen da.. :whacky011
Testet sist jeg var gravid og det endte i kjemisk. Denne runden har jeg ikke testet i blod enda, blir nok neste uke!

Ja da er vi i litt samme båt :D
Jeg testet i dag dpo9. Den var negativ.. har vell gitt opp at det skal klaffe. Men er vell fortsatt tidlig. Hvordan går det med deg og testing?
Er vel håp helt til tr kommer :love017 krysser fingrene for dere!

Er 5dpo i dag, enda ikke testet. Er på ferie nå til søndags kveld, så får testet tidligst mandag/tirsdag! Kjent på en del stikking/murring i magen de siste dagene, og ble akutt kvalm litt under frokosten i morges. Blir spennende å starte testingen ordentlig:Heartred

Tør jeg håpe? Vet at BP er veldig kjent for falske/skygge streker. Men har ikke nå andre tidlig tester… bildene er tatt i tidsfristen, er 7dpo… håper det er ikke bare enda mer falske positive/skygger :smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_0771.jpeg
    IMG_0771.jpeg
    145,5 KB · Visninger: 73
  • IMG_0770.jpeg
    IMG_0770.jpeg
    245,2 KB · Visninger: 75
  • IMG_0776.jpeg
    IMG_0776.jpeg
    173,2 KB · Visninger: 72
Tok en til ;) Ny type test, og ny urin. Dette er vanlig baby plan gtest.
Liten tvil ❤️❤️❤️ Måtte den klore seg fast helt til mai
Er så redd etter SA i uke 10 i sommer. Er jo ikke så ung lenger. Men skal iallefall gjøre alt riktig
Gratulerer❤️ Krysser alt jeg har for at det går for deg denne gangen! Jeg var i febr 26-gruppen slik som deg før MA - veldig glad du får en fin strek nå!!

Jeg synes de ser lovende ut:happy:
Ser bra ut! Tenker det er håp ja!
Håper dere har rett :Heartbigred
Vet at 7dpo er fortsatt veldig tidlig, men trur jeg er egentlig 7,5 ish DPO :hilarious: fikk min el «peak» ca 6 på 4/9… EL test viste seg på 0,75 kvelden før. Så 1,24 på morgen. Allerede kl 14:00 på 4/9 var den under 1,0 på nytt. Så høyeste LH kan ha vært midt på natta, egentlig. Få se om helgen tilbringer en knall positiv test, håper håper håper :smiley-angelic001

Gratulerer❤️ Krysser alt jeg har for at det går for deg denne gangen! Jeg var i febr 26-gruppen slik som deg før MA - veldig glad du får en fin strek nå!!
tusen takk ❤️ Håper du også får fine streker veldig veldig snart ❤️ Håper det for alle her inne!

Back
Topp