IKM UKE 37+38

Gratulerer med positiv test :Heartpink Men du holdt ut til dop10? Haha, ja, merker jo jeg begynner å bli veldig spent. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Ser jeg har en prosedyre på jobb hvor jeg potensielt vil stå i røntgen på onsdag (dpo11) så tror jeg må teste på morningen da faktisk! Vil ikke ha noen rtg-stråler hvis det skulle være noe på g! Blir ekstra nervøs etter MA.
Ja det ble dpo 10, og det er vel egentlig fortsatt tidlig! Men dpo 11 høres ut som et fint mål. Er i samme båt som deg med en MA bak meg, så nå er jeg også ekstra forsiktig :Heartpink

Kommer til å slite med tilliten til MS testene igjen etter den prøveperioden her. Føler det har vært skygge på 80% av de :( Eller så er jeg bare småtullete blitt

Vedlegg

• IMG_0424.jpeg
    IMG_0424.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 57
Gratulerer til alle med positiv test :Heartpink :D
En liten oppdatering fra meg, jeg rakk ikke å teste noe særlig i dag da jeg har hatt en full dag på jobb og bare glemt det helt, tok en test rundt kl 19 i dag, og den er sterkere enn igår. Denne syklusen er veldig forvirrende og jeg vil ikke håpe for mye, men tar det mer som det kommer så jeg slipper skuffelse .. dette er testene fra i dag i litt forskjellige vinkler og lys. Legger ved el test som fortsatt er sterk i dag, er på syklusdag 31 :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_1126.jpeg
    IMG_1126.jpeg
    117,8 KB · Visninger: 55
  • IMG_1129.jpeg
    IMG_1129.jpeg
    165,7 KB · Visninger: 57
  • IMG_1130.jpeg
    IMG_1130.jpeg
    255,1 KB · Visninger: 59
  • IMG_1127.jpeg
    IMG_1127.jpeg
    175,3 KB · Visninger: 64
  • IMG_1116.jpeg
    IMG_1116.jpeg
    305,1 KB · Visninger: 64
  • IMG_1125.jpeg
    IMG_1125.jpeg
    113,4 KB · Visninger: 61
Gratulerer til alle med positiv test :Heartpink :D
En liten oppdatering fra meg, jeg rakk ikke å teste noe særlig i dag da jeg har hatt en full dag på jobb og bare glemt det helt, tok en test rundt kl 19 i dag, og den er sterkere enn igår. Denne syklusen er veldig forvirrende og jeg vil ikke håpe for mye, men tar det mer som det kommer så jeg slipper skuffelse .. dette er testene fra i dag i litt forskjellige vinkler og lys. Legger ved el test som fortsatt er sterk i dag, er på syklusdag 31 :rolleyes:
EL testene reagerer på hcg. Den trenger veldig lite hcg for å bli sterkere. Når jeg testet ut hcg eller MA så brukte jeg bare EL testene på slutten pga streken ble så svak på hcg testene :happy:

EL testene reagerer på hcg. Den trenger veldig lite hcg for å bli sterkere. Når jeg testet ut hcg eller MA så brukte jeg bare EL testene på slutten pga streken ble så svak på hcg testene :happy:
Ja, det gir mening, jeg husker at EL-testene mine også var skikkelig sterke da jeg hadde MA i mai. Denne syklusen er bare forvirrende og nå er jeg usikker på når jeg hadde El, jeg temper ikke og går ut ifra sterke el tester. Testen jeg tar imorgen blir avgjørende for min del :nailbiting:

Ja, det gir mening, jeg husker at EL-testene mine også var skikkelig sterke da jeg hadde MA i mai. Denne syklusen er bare forvirrende og nå er jeg usikker på når jeg hadde El, jeg temper ikke og går ut ifra sterke el tester. Testen jeg tar imorgen blir avgjørende for min del :nailbiting:
Ja tror det blir veldig spennende :happy:

Jeg er ca. 12 DPO i dag. Tok første test i går som var negativ. Men så tok jeg denne nå og ser noe (samboeren ser også noe veldig svakt), men siden BP har hatt så mye skygge i det siste tørr jeg ikke håpe at det er noe annet enn det foreløpig… men hadde vært veldig koslig og litt gøy om den er positiv og utvikler seg nå når vi akkurat har blitt henvist videre til fertilitetsklinikk. Har fått time der i desember, så hadde også vært nydelig å ikke trenge den :happy090
Noen andre som ser noe?

Det mørkeste bilder er redigert og det andre er tatt med blits
IMG_7091.jpeg

IMG_7090.jpeg

Jeg er ca. 12 DPO i dag. Tok første test i går som var negativ. Men så tok jeg denne nå og ser noe (samboeren ser også noe veldig svakt), men siden BP har hatt så mye skygge i det siste tørr jeg ikke håpe at det er noe annet enn det foreløpig… men hadde vært veldig koslig og litt gøy om den er positiv og utvikler seg nå når vi akkurat har blitt henvist videre til fertilitetsklinikk. Har fått time der i desember, så hadde også vært nydelig å ikke trenge den :happy090
Noen andre som ser noe?

Det mørkeste bilder er redigert og det andre er tatt med blits Vis vedlegget 469793
Vis vedlegget 469792
Jeg ser!! :hello2

8 dpo. Har litt sånn «murring» og strekk nedi livmorsområdet, blir verre ved enkelte bevegelser. Har vært irritabel siden i går. Kjennes ut som TR nærmer seg :arghh: Hvis jeg får TR rundt 12 dpo igjen er det jo ikke lenge igjen. :nailbiting:

8 dpo. Har litt sånn «murring» og strekk nedi livmorsområdet, blir verre ved enkelte bevegelser. Har vært irritabel siden i går. Kjennes ut som TR nærmer seg :arghh: Hvis jeg får TR rundt 12 dpo igjen er det jo ikke lenge igjen. :nailbiting:
Ååå når tenkte du å ta en hcg test? Disse symptomene kan jo være graviditet også :pompus:

Back
Topp