IKM UKE 37+38

Forstår det godt :sorry:
Ser at du er og i PP1 etter SA… jeg mistet i August jeg, det var grusomt. Husker jeg var på tur og så når jeg kom hjem, følte jeg det så fort jeg kom in i døra. Sprang in i badet, tog av klærne i raket fart, og satt meg på do… så fort jeg så rød så viste jeg at det var over. Er jo ei mareritt. Var altså det jeg var mest redd for.
Håper innerst inne at det går bra for deg. Det er mer enn nok med en SA. Klem :Heartbigred
Ja huff! Det er virkelig så sårt, makabert og overraskende alt på en gang. Jævlig rett og slett! Ønsker deg også masse lykke til! Jeg så forresten streken på testen din ❤️

Forstår det godt :sorry:
Ser at du er og i PP1 etter SA… jeg mistet i August jeg, det var grusomt. Husker jeg var på tur og så når jeg kom hjem, følte jeg det så fort jeg kom in i døra. Sprang in i badet, tog av klærne i raket fart, og satt meg på do… så fort jeg så rød så viste jeg at det var over. Er jo ei mareritt. Var altså det jeg var mest redd for.
Håper innerst inne at det går bra for deg. Det er mer enn nok med en SA. Klem :Heartbigred
Ååå håper det klaffer for deg straks igjen :Heartred

Ja huff! Det er virkelig så sårt, makabert og overraskende alt på en gang. Jævlig rett og slett! Ønsker deg også masse lykke til! Jeg så forresten streken på testen din ❤️
Ååå håper det klaffer for deg straks igjen :Heartred
Tusen takk til dere :love7
Får så lyst å ta en til test i kveld. Men blei plutselig redd at den i sta var bare en tulle test som hadde nå galt med den, og hvis jeg tar en nå, så blir den blenda :hilarious:
Får se, har jo en god del MA tester igjen :angelic:

Ååh det gir meg håp :smiley-angelic001
Ser også en svak strek på den nå når den har tørket, men er nesten umulig å få med på foto. Vet at man skal altså ikke lese av resultatene etter tidsfristen, men måtte bare se på den etter den tørket for å va sikker att det var ikke bare det at fargestoffet hadde ikke «roet seg» enda i di første fotoer.
Forsøker vise det, men kan ikke love at det synes etter den blir lastet opp :hilarious:
Altså det er sykt hvor mye kvaliteten på fotoer forandres her i forumet…
Ser det her også! :hello2 Krysser fingrene for at du ser den tydeligere i morgen tidlig :love017

Jeg kan nok like greit settes på TR, for dette går ikke veien.

Vedlegg

• IMG_7140.jpeg
    IMG_7140.jpeg
    840,8 KB · Visninger: 102
Hater denne usikkerheten :-/
13 dpo i dag. Testene blir jo klart sterkere, men spotter enda. Riktignok mer lysebrunt nå. Ber til Gud, mamma og hjelpere hver dag :angelic:
Måtte det gå bra ❤️

Spennende med testene til dere andre i dag. Håper de er sterkere :Heartbigred

Vedlegg

• IMG_1427.jpeg
    IMG_1427.jpeg
    456,2 KB · Visninger: 66
13 dpo i dag. Testene blir jo klart sterkere, men spotter enda. Riktignok mer lysebrunt nå. Ber til Gud, mamma og hjelpere hver dag :angelic:
Måtte det gå bra ❤️

Dette er fin stigning og kjempefin styrke! Rfsu er jo kjent for å være svake, og disse er jo faktisk nydelige :Heartred

Måtte det gå bra ❤️

Jeg har også spotta litt brunt på papiret siste dagene, men foreløpig ingenting i dag. Jeg ser på papiret hver gang jeg er på do. Ikke sikkert jeg hadde lagt merke til spottingen engang om jeg ikke var så redd for å miste. Håper det er helt uskyldig spotting og at spirene våre sitter helt til termin :Heartred

Jeg venter til i morgen med neste test. Tror det er bedre for psyken min å se tydeligere at streken blir sterkere med tester annenhver dag. Men tiden går saaakte...

Her er mine tester fra i går, som jeg anslår var 11 DPO. Første PP etter MA med medisinsk abort 10. august. Lærte jo altfor sent at EL-tester kan slå ut på hCG selv når hCG-testen ikke gjør det eller er veeldig svak, og det var derfor jeg surret og misset denne første faktisk LH-toppen. Oppdaget den når den allerede var på vei ned, men i teorien er det sannsynlig at vi rakk å legge inn aksjer.

Tok derfor en EL-test i tillegg i går for å eventuelt få et lite frampek om vi var så heldige at vi traff på første eggløsning, men dette ser jo ikke så lovende ut. Får håpe syklusen er i ferd med å finne en slags rytme i det minste (var uregelmessig i utgangspunktet).

CD 37 etter cytotek i dag.
IMG_0782.jpeg

Tror jeg bare venter og ser pm TR kommer om et par dager før jeg ev. tester på nytt…

Last edited:
Back
Topp