IKM UKE 37+38

Ånei :( altså hcg er jo veldig individuelt og man skal jo egentlig ikke bruke tester for å se utvikling, men de burde jo blitt sterkere mellom 10 og 13dpo. Er jo litt sterkere, men ikke veldig tydelig økning. Men er jo også tidlig, så det kan hende det plutselig øker på!
HCG skal dobles hver ca 48 timer. Hvis du lå akkurat på grensen å få positiv test på den første, og det er altså da veldig lav nr, doble den mengden hadde sikkert ikke gitt en kjempe økning på testen. Og så er BP VEEELDING kjent for dårlig fargestoff og slå ut sent/ha veldig skuffende utvikling. Var noen i forumet som noen dager sia la opp tråd om BP eller MS har bedre tester.
Noen hadde kommentert med foto på sin utvikling på BP sine tester. Og det var altså ikke nå kjempe stor forskjell/rask utvikling på testene.
Noen kan ha HCG på 600 i uke 4, andre har flere tusen, og begge kan bli til termin spirer :Heartbigred
Jeg forstår bekymringen din godt, jeg har vært i samme situasjon og det er altså veeeldig stressende :sorry:
Men du gjør det du kan, og det er nok :Heartbigred
Håper at det går bra, og du får en terminspire i Mai :love7
Takk, dere :Heartred

MS sin test viser også ganske svak strek (litt svakere enn BP), men jeg har ikke helt gitt opp håpet. Har fremdeles aktivitet i livmorområdet og igår ettermiddag ble jeg kvalm, som jeg fremdeles er i dag. Lite forbehold om at det skyldes jobbmengden siste uken.

Testen tok jeg egentlig for å berolige meg selv. Jeg tok også en test kvelden 11 DPO, men den var så og si negativ. Jeg kom fram til at det skyldtes for mye vann og for kort tid oppspart, og har sett vekk fra den.

MEN den har jo blitt sterkere siden morgentesten 10 DPO, så jeg kan jo håpe det skyldes feilkilder i urinen.

1000009054.jpg

Tempen er fortsatt for lav, så har ikke orket å ta noe test.
Trodde egentlig at den skulle synke enda mer i dag. Drømte også at tanta kom og at jeg meldte meg inn i en ny IKM gruppe :smiley-ashamed004
Men nå i dag har jeg vært skikkelig kvalm, siden jeg sto opp for 6 timer siden. Å det vil ikke gi seg :yuck::wideyed: jeg har så lite tro på at jeg er gravid nå, så jeg forstår ingenting.
Kroppen er ikke til å bli klok på altså :chicken:

Gratulerer :Heartpink :) Jeg hadde EL samme dag som deg men ikke turt å teste enda!
Klarer du fremdeles å holde deg til 13 dpo? Jeg ble litt inspirert av deg til å holde meg, men fristelsen ble for stor når jeg så andre sine tester. Er vel effekten av å være med i IKM-gruppe :hilarious:

Takk! :love017
Haha så gøy, faller nokk litt i mellom flere datoer jeg også men blåholder på mai foreløpig :laughing002
Jeg kommer nok til å henge i mai og juni ettersom termin foreløpig er 28. Mai og jeg har født to barn godt ettetter termindato :hilarious:

Jeg kommer nok til å henge i mai og juni ettersom termin foreløpig er 28. Mai og jeg har født to barn godt ettetter termindato :hilarious:
Ja tenkte det samme jeg også! :laughing002 Er jo like stor sansynlighet for mai som juni med termin så sent i måneden.

Klarer du fremdeles å holde deg til 13 dpo? Jeg ble litt inspirert av deg til å holde meg, men fristelsen ble for stor når jeg så andre sine tester. Er vel effekten av å være med i IKM-gruppe :hilarious:
Gratulerer med positiv test :Heartpink Men du holdt ut til dop10? Haha, ja, merker jo jeg begynner å bli veldig spent. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Ser jeg har en prosedyre på jobb hvor jeg potensielt vil stå i røntgen på onsdag (dpo11) så tror jeg må teste på morningen da faktisk! Vil ikke ha noen rtg-stråler hvis det skulle være noe på g! Blir ekstra nervøs etter MA.

Back
Topp