Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Uff, lykke til neste runde!Kan settes på tr![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, lykke til neste runde!Kan settes på tr![]()

De testene er slemt gjort hvis de var falsk positiv… men tenker nesten kjemisk da den CB var relativt tydelig!@Koalabjørn Nå kan jeg settes på TR.
Tok en test før jeg tørker meg og så blod, men det var en helt negativ test uten antydning til skygge. Jeg tror oppriktig jeg har hatt en kjemisk som festet seg tidlig (hadde en blødning 6 dpo) og bare ga bitte litt hcg nivå, nok til at tidligtestene fanget den opp og så vidt de ms normaltestene. Synes streken var ganske synlig på cb testen spesielt.
Men kommer jo til å følge med her inne uansett og heie på alle andreLitt mer etter at jeg kommer hjem fra ferie neste uke da
![]()
Men tenker du nærmer du deg igjen Kine så blir det kanskje neste gang nå 
Hehe samme her!! Tenkte å komme igang med hjelp nå i september, men vi får se hvis dette blir en kjemisk eller ikkeJa, helt utrolig!
Jeg har time på gyn for hjelp til å bli gravid om 2 uker, siden vi har prøvd i ett år og hatt flere aborter. Livredd for å avbestille timen og jinxe det. Så jeg tenker at jeg bare helt casually flytter timen til en senere måned, bare for å ha den i bakhånd. I tilfelle det ikke går bra. Det er jo bare helt magisk hvis jeg slipper å benytte meg av den timen!

jeg flytter den også bare litt lenger frem nå!
aksjer ble også lagt torsdag, fredag og lørdag!Du ser sikkert noe, for jeg har sett på alle de jeg har tatt og det har ikke vært noeTok en tidlig babyplan stav.
Ser noe, men synst den er veldig til høyre? Er det der streken pleier å være?
(Om noen ser noe da)
Om du bikker på den slik at lyset treffer den på oversiden, er skyggen der hvor det er et blankt felt eller ved siden av? Synes jeg skimter noe ultrasvaktTok en tidlig babyplan stav.
Ser noe, men synst den er veldig til høyre? Er det der streken pleier å være?
(Om noen ser noe da)

Jeg har gitt opp bp tidligtester. Blir så skuffende i lengden.. jeg har ikke opplevd mange streker på bp som forsvinner, men det hadde jeg en del av på makesure sine.Blir så provoser av Babyplan testene som viser strek til tiden går ut, så bare forsvinner de. Hva er greia? Alle ser jo at denne burde vært positiv!!(?) eller? Streken er like brei som kontrollsystemene og er på samme plass også
Kunne ikke se noe blankt felt.Om du bikker på den slik at lyset treffer den på oversiden, er skyggen der hvor det er et blankt felt eller ved siden av? Synes jeg skimter noe ultrasvakt![]()

Hvor mange dpo? Jeg tenker dette er en positiv test ja, hvordan såg den ut når tiden gikk ut?Blir så provoser av Babyplan testene som viser strek til tiden går ut, så bare forsvinner de. Hva er greia? Alle ser jo at denne burde vært positiv!!(?) eller? Streken er like brei som kontrollsystemene og er på samme plass også
Klar strek. Men den forsvinner etter tiden. 10. bruker få positiv 10/11dpoHvor mange dpo? Jeg tenker dette er en positiv test ja, hvordan såg den ut når tiden gikk ut?
Hvilken tid da? Avlesingtiden, eller tiden før avlesing?Klar strek. Men den forsvinner etter tiden.
Metode (tidlig testene også) er kjent for å være treige, så dette er en veldog lovende start!Ny test. Svak strek på metode tidlig test nå men kanskje bare skygge. Vis vedlegget 469214
Den forsvant etter avlesningstidHvilken tid da? Avlesingtiden, eller tiden før avlesing?
Okey, men da er det jo testen i avlesingsvinduet som gjelder, du er sikkert bare veldig tidlig? Jeg hadde noen sånne på makesure forrige pp. endte med en kjemisk, men det var utslag på hcg, og streken forsvant, men den ble tydeligere dagen etter og holdt seg etter avlesningstidenDen forsvant etter avlesningstid
skal du teste på nytt i morgen?Ja jeg håperMetode (tidlig testene også) er kjent for å være treige, så dette er en veldog lovende start!