IKM UKE 37+38

@Koalabjørn Nå kan jeg settes på TR.

Tok en test før jeg tørker meg og så blod, men det var en helt negativ test uten antydning til skygge. Jeg tror oppriktig jeg har hatt en kjemisk som festet seg tidlig (hadde en blødning 6 dpo) og bare ga bitte litt hcg nivå, nok til at tidligtestene fanget den opp og så vidt de ms normaltestene. Synes streken var ganske synlig på cb testen spesielt.

Men kommer jo til å følge med her inne uansett og heie på alle andre :) Litt mer etter at jeg kommer hjem fra ferie neste uke da :happy:
De testene er slemt gjort hvis de var falsk positiv… men tenker nesten kjemisk da den CB var relativt tydelig! :sorry: :Heartpink Men tenker du nærmer du deg igjen Kine så blir det kanskje neste gang nå :Heartpink

Ja, helt utrolig!
Jeg har time på gyn for hjelp til å bli gravid om 2 uker, siden vi har prøvd i ett år og hatt flere aborter. Livredd for å avbestille timen og jinxe det. Så jeg tenker at jeg bare helt casually flytter timen til en senere måned, bare for å ha den i bakhånd. I tilfelle det ikke går bra. Det er jo bare helt magisk hvis jeg slipper å benytte meg av den timen!
Hehe samme her!! Tenkte å komme igang med hjelp nå i september, men vi får se hvis dette blir en kjemisk eller ikke :bag::depressed: jeg flytter den også bare litt lenger frem nå!

Ny test. Svak strek på metode tidlig test nå men kanskje bare skygge.
IMG_5910.jpeg

Blir så provoser av Babyplan testene som viser strek til tiden går ut, så bare forsvinner de. Hva er greia? Alle ser jo at denne burde vært positiv!!(?) eller? Streken er like brei som kontrollsystemene og er på samme plass også

Vedlegg

• IMG_3913.jpeg
    IMG_3913.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 78
Tok en tidlig babyplan stav.
Ser noe, men synst den er veldig til høyre? Er det der streken pleier å være?
(Om noen ser noe da)

Vedlegg

• 20250907_184242.jpg
    20250907_184242.jpg
    408,6 KB · Visninger: 61
  • 20250907_184209.jpg
    20250907_184209.jpg
    379 KB · Visninger: 62
Tok en tidlig babyplan stav.
Ser noe, men synst den er veldig til høyre? Er det der streken pleier å være?
(Om noen ser noe da)
Om du bikker på den slik at lyset treffer den på oversiden, er skyggen der hvor det er et blankt felt eller ved siden av? Synes jeg skimter noe ultrasvakt :pompus:

Blir så provoser av Babyplan testene som viser strek til tiden går ut, så bare forsvinner de. Hva er greia? Alle ser jo at denne burde vært positiv!!(?) eller? Streken er like brei som kontrollsystemene og er på samme plass også
Jeg har gitt opp bp tidligtester. Blir så skuffende i lengden.. jeg har ikke opplevd mange streker på bp som forsvinner, men det hadde jeg en del av på makesure sine.

Hvor mange dpo? Jeg tenker dette er en positiv test ja, hvordan såg den ut når tiden gikk ut?

Hva tenker vi her damer :angelic: tidlig testene er tatt fra 7 dpo de to nederste er fra i dag 8/9 dpo , men jeg er så vandt til at BP sine tidlig tester gir skygge streker, så jeg måtte bare ta en vanlig BP test, skygge?
IMG_0838.jpeg
IMG_0843.jpeg

Den forsvant etter avlesningstid
Okey, men da er det jo testen i avlesingsvinduet som gjelder, du er sikkert bare veldig tidlig? Jeg hadde noen sånne på makesure forrige pp. endte med en kjemisk, men det var utslag på hcg, og streken forsvant, men den ble tydeligere dagen etter og holdt seg etter avlesningstiden:happy: skal du teste på nytt i morgen?

Back
Topp