IKM UKE 37+38

Vet det høres teit ut, men var så innstilt på at jeg skulle bli gravid denne måneden. Og at det var i dag testen skulle bli positiv :banghead:
Nå har jeg mistet håpet litt. Fra å være usikker på om jeg ønsket å starte prøvinga på nummer 2, til å bli helt besatt. Har testet tre ganger i dag, og klokka er 12. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan slappe LITT av

Vet det høres teit ut, men var så innstilt på at jeg skulle bli gravid denne måneden. Og at det var i dag testen skulle bli positiv :banghead:
Nå har jeg mistet håpet litt. Fra å være usikker på om jeg ønsket å starte prøvinga på nummer 2, til å bli helt besatt. Har testet tre ganger i dag, og klokka er 12. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan slappe LITT av
Skjønner deg godt og kjenner meg veldig igjen. Var sikker på at det skulle gå. Med en del symptomer. Men blir så skuffet over negative. Håpet er lagt fra ute da med 9dpo.

Forstår deg godt :Heartred Du er ikke teit..
De første pp var hardest, nå er det mer rutine, men fortsatt kjipt at det «aldri» klaffer.. og med all respekt, jeg har ikke så mange pp bak meg en gang :hilarious:
Med første var vi ikke så harde på å timingen og traff nok ikke el hver gang, men det tok over et år. Nå har vi bare prøvd siden februar-mars og vet vi treffer el hver gang. Du er ikke alene med å hoppe ned i kaninhullet :bunnyman blir så oppslukt av det, spesielt når man tester etter el og tester tidlig og kjenner på symptomer hele dagen :Heartred

Hadde dere tenkt el er i dag?

Vedlegg

• Screenshot_20250907_122017_Premom.jpg
    Screenshot_20250907_122017_Premom.jpg
    89,3 KB · Visninger: 45
Samme her. Vi var usikker på nr 3, skulle egentlig vente til høsten (altså nå) med prøving for å få sommerbarn, men så hadde vi en opsie tidlig på året og når jeg da fikk TR ble jeg skuffa og vi begynte å prøve tidligere enn planlagt. Etter det ble jeg litt besatt. :smiley-ashamed004 Prøver å slappe litt av, men siden det ikke har klaffa til nå er det liitt vanskelig.

Jeg kjenner meg veldig igjen, og tror det er helt vanlig :Heartpink Ønsket blir så stort, og man kjenner etter på alle tegn, og håper og drømmer om fremtiden. Veldig kjedelig at det ikke gikk denne gangen, og krysser fingrene for at det sitter for deg neste pp:Heartpink

Ah, ja, det finner vi ut av i morgen eller tirsdag om mensen ikke kommer :shy: :hilarious: Jeg ser på disse testene på nytt (selv om de nå er veldig tørket inn og alt det der), og strekene har rosa farge, men uansett sikkert lurt å bare vente til evt mens ikke kommer.. neste pp må jeg klare å ikke teste så tidlig med tidligtester. Må være noe med urinen min som lager disse skyggene :think005:smiley-ashamed004
Spammer dere en gang til jeg med disse testene mine, fikk samlet de opp på samme bilde :)
Synes de vises godt jeg altså, håper det ikke er skygger:Heartpink

Tenkt det, 7 gravide allerede :Heartred
Ja, helt utrolig!
Jeg har time på gyn for hjelp til å bli gravid om 2 uker, siden vi har prøvd i ett år og hatt flere aborter. Livredd for å avbestille timen og jinxe det. Så jeg tenker at jeg bare helt casually flytter timen til en senere måned, bare for å ha den i bakhånd. I tilfelle det ikke går bra. Det er jo bare helt magisk hvis jeg slipper å benytte meg av den timen!

Ja, helt utrolig!
Jeg har time på gyn for hjelp til å bli gravid om 2 uker, siden vi har prøvd i ett år og hatt flere aborter. Livredd for å avbestille timen og jinxe det. Så jeg tenker at jeg bare helt casually flytter timen til en senere måned, bare for å ha den i bakhånd. I tilfelle det ikke går bra. Det er jo bare helt magisk hvis jeg slipper å benytte meg av den timen!
God plan!

Back
Topp