IKM UKE 37+38

Ja, vidi pharma sine :)
Tok en cb ultratidlig digital som var negativ så da stopper jeg testingen. Skal ha mensen i morgen eller på tirsdag :sorry:
Negativ ultratidlig digital er som et slag i magen:Heartredså forstår du mister håpet.
Håååååper du bare har treg hcg økning og at det aaakkurat var for lite hcg til at den slo ut. :smiley-angelic001

@Koalabjørn Nå kan jeg settes på TR.

Tok en test før jeg tørker meg og så blod, men det var en helt negativ test uten antydning til skygge. Jeg tror oppriktig jeg har hatt en kjemisk som festet seg tidlig (hadde en blødning 6 dpo) og bare ga bitte litt hcg nivå, nok til at tidligtestene fanget den opp og så vidt de ms normaltestene. Synes streken var ganske synlig på cb testen spesielt.

Men kommer jo til å følge med her inne uansett og heie på alle andre :) Litt mer etter at jeg kommer hjem fra ferie neste uke da :happy:

Tok en test før jeg tørker meg og så blod, men det var en helt negativ test uten antydning til skygge. Jeg tror oppriktig jeg har hatt en kjemisk som festet seg tidlig (hadde en blødning 6 dpo) og bare ga bitte litt hcg nivå, nok til at tidligtestene fanget den opp og så vidt de ms normaltestene. Synes streken var ganske synlig på cb testen spesielt.

Men kommer jo til å følge med her inne uansett og heie på alle andre :) Litt mer etter at jeg kommer hjem fra ferie neste uke da :happy:
Håper det blir din tur neste måned :Heartbigred

Noen som har lagt merke til om de basaltermometerne de hadde inne på babyplan har vært utsolgt lenge? Lurte litt på om jeg skulle prøve temping neste gang, og hadde litt lyst til å teste babyplan testene igjen. Hvis ikke må jeg bare kjøpe basaltermometer fra en annen plass da.
Jeg kjøpte det for et par uker siden, så kan ikke ha vært utsolgt lenge. Jeg har både det og det fra makesure. Makesure sitt har smalere spiss og er egentlig mer behagelig, men for meg var det avgjørende med lys i skjerm så lenge jeg tester før jeg står opp.

Jeg kjøpte det for et par uker siden, så kan ikke ha vært utsolgt lenge. Jeg har både det og det fra makesure. Makesure sitt har smalere spiss og er egentlig mer behagelig, men for meg var det avgjørende med lys i skjerm så lenge jeg tester før jeg står opp.
Åå takk :) Da bare venter jeg en uke og ser om den kommer inn igjen da :) Enig i at lys er nødvendig når jeg alltid står opp før forloveden min

Ååå jeg merker at jeg gleder meg sånn til jeg kommer hjem på tirsdag ettermiddag/kveld bare for å gå til gullsmeden og se om de har forlovelsesringen forloveden min kjøpte i en større størrelse inne, eller om den må bestilles og jeg må vente enda en uke før jeg kan bruke forlovelsesringen :smiley-ashamed004 Har bare såååå lyst til å begynne og bruke ringen :excited001:hilarious:

Tok en ny babyplan tidlig nå!
Noen som ser ?
Selv om det sikkert bare en vanlig babyplanskygge, så klarer den å lure meg hver gang.

Vedlegg

• 20250907_093355.jpg
    20250907_093355.jpg
    286,9 KB · Visninger: 72
  • 20250907_091428.jpg
    20250907_091428.jpg
    346,2 KB · Visninger: 71
  • 20250907_093428.jpg
    20250907_093428.jpg
    479,6 KB · Visninger: 70

Jeg tror nok du har rett i det. Håper virkelig du får spiren din neste gang :Heartred

Noen andre som har åpnet clearblue ultratidlig og vet hvor streken skal være? Når jeg ser på det elektroniske så tenkte jeg den skulle være veldig nærme den andre streken. Men det er en svak strek et annet sted.
IMG_5903.jpeg
IMG_5901.jpeg

Noen andre som har åpnet clearblue ultratidlig og vet hvor streken skal være? Når jeg ser på det elektroniske så tenkte jeg den skulle være veldig nærme den andre streken. Men det er en svak strek et annet sted. Vis vedlegget 469193Vis vedlegget 469194
Jeg har lært at man aldri skal åpne digitaltester fordi de funker litt anderledes enn vanlige og kan ha strek selv om de er negative.

Jeg har lært at man aldri skal åpne digitaltester fordi de funker litt anderledes enn vanlige og kan ha strek selv om de er negative.
Nei det er sikkert lurt.
Tror kanskje den streken er der en bomull pute samler opp farge eller noe.

Jeg eeer så nervøs denne gangen, siden det ikke er sikkert vi får prøvd de neste to månedene. Det kan hende vi rekker det neste måned før han eventuelt reiser… Vi vet jo ikke hvor han havner i praksis. Håper virkelig han får plass i nærheten! :smiley-ashamed004

Vi må bare gå i full kaninmodus nå. :hilarious:

Back
Topp