IKM UKE 37+38

@Koalabjørn du kan sette meg på gravid :love7
IMG_6831.jpeg

Negativ ultratidlig digital er som et slag i magen:Heartredså forstår du mister håpet.
Håååååper du bare har treg hcg økning og at det aaakkurat var for lite hcg til at den slo ut. :smiley-angelic001
Ååå :Heartred Du er søt! :laughing002
Hcg stigningen hos meg var ganske rask sist og hadde tydelig positiv 11 dpo. Eneste hadde vært om det festet seg sent, men da er ikke testene fra i fredag/lørdag logisk :confused005
Jeg vet at alt håpet ikke er ute før mensen kommer, men kjenner det var greit med den negative digitale for å klare å legge fra meg testingen de neste dagene :) :shy:

Jeg eeer så nervøs denne gangen, siden det ikke er sikkert vi får prøvd de neste to månedene. Det kan hende vi rekker det neste måned før han eventuelt reiser… Vi vet jo ikke hvor han havner i praksis. Håper virkelig han får plass i nærheten! :smiley-ashamed004

Vi må bare gå i full kaninmodus nå. :hilarious:
Juhu!! Hold deg fast! :smiley-bounce016:bunny

@Koalabjørn Nå kan jeg settes på TR.

Tok en test før jeg tørker meg og så blod, men det var en helt negativ test uten antydning til skygge. Jeg tror oppriktig jeg har hatt en kjemisk som festet seg tidlig (hadde en blødning 6 dpo) og bare ga bitte litt hcg nivå, nok til at tidligtestene fanget den opp og så vidt de ms normaltestene. Synes streken var ganske synlig på cb testen spesielt.

Men kommer jo til å følge med her inne uansett og heie på alle andre :) Litt mer etter at jeg kommer hjem fra ferie neste uke da :happy:
Så kjedelig :sorry: Sender klemmer. Da vet du at du kan bli gravid i det minste :Heartred

Jeg leste på apotek 1 sin side på disse testene at to av to vurdringer var at dem viste negativ selv om dem var gravid, vanlig slo det ut på.
Så godt strek på testen din :love2
Ah, ja, det finner vi ut av i morgen eller tirsdag om mensen ikke kommer :shy: :hilarious: Jeg ser på disse testene på nytt (selv om de nå er veldig tørket inn og alt det der), og strekene har rosa farge, men uansett sikkert lurt å bare vente til evt mens ikke kommer.. neste pp må jeg klare å ikke teste så tidlig med tidligtester. Må være noe med urinen min som lager disse skyggene :think005:smiley-ashamed004
Spammer dere en gang til jeg med disse testene mine, fikk samlet de opp på samme bilde :)

Vedlegg

• IMG_1844.jpeg
    IMG_1844.jpeg
    473,6 KB · Visninger: 46
Last edited:
11 DPO og dagens test. Krysser fingrene, men hadde en liten blødning 7-8 dpo som heldigvis ga seg, etterfulgt av litt brunt utflod dagene etterpå. Syntes kanskje det var noe friskere blod i dag som gjorde meg litt usikker :dead: :nailbiting:

Vis vedlegget 469197
Nydelig strek! Kan jeg bare sette deg opp på gravid med en gang? :Heartred

I morgen begynner våre uker og det er IKM for @Frostbite , @Pippimor19 , @MammatilA00 , @Mummitrolle og @S0mmerpr0ver :Heartred hvordan går det damer? :Heartred

(Jeg pleier å lage ett sånnt innlegg før hver ikm dag for å følge opp, og se hvordan det går med alle)
Jeg tror jeg må flytte IKM dag nærmere slutten av neste uke, i og med at jeg fikk EL så seint. Så tror hvertfall ikke det er IKM før 13.9. EL 30.8 :) Her går det greit, litt opp og ned i humøret. Har prøvd å ikke kjenne så mye etter denne PPen, men har hatt litt ømme bryster og idag kjenner jeg tydelige murringer i underlivet. Venter til 11DPO med å teste. 8 DPO idag. Hvordan går det med deg @Koalabjørn? :Heartblue

Back
Topp