IKM UKE 37+38

Det hjelper liksom ikke på at man vet hvor streken skal være! Enda mer is i magen… Har pleid å teste bedre på kveld tidligere, men nå var urinen ganske utvanna. Prøver igjen i morgen!

6dpo
Tempen min pleier å være sykt stabil i dpo land, forstår ikke hvorfor den hakker så mye nå! Blir litt stressa av det faktisk. Skulle trodd den var mer stabil nå med progesterontilskudd.
1000019627.jpg

I går kveld fra kl 19 ble jeg liggende på sofa med skikkelig EL-smerter. Det var som menssmerter og stikk på venstre side. NOE skjedde, om det var egget som slapp vet jeg ikke, men jeg mistenker det. I alle fall var det like før, for det var vondt! Siden jeg fikk toppen i går morges så kan det jo hende. :wav

Da tror jeg at jeg tør å bli med også! Har fulgt med noen dager allerede og gratulerer til dere som har fått positive tester Jeg har endelig fått bekreftet EL i følge appen (første etter MA med 2x med abort og tilslutt kirurgisk).

Kliss - 38 - B1 - PP1 etter MA i juli - EL 06.09 - IKM 19/20 sept

10 dpo, negativ test. Prøver å la være å håpe på noe, for det er bedre med en positiv overraskelse. Men sniker seg inn tanker om at kanskje el var en dag senere osv :dead: og at selv om jeg har testet positivt 9 dpo to ganger, så trenger ikke det være fasit

7DPO
Det er aktivitet i livmorområdet, akkurat som forrige syklus. Det er ikke normalt for meg til vanlig. Forrige syklus fikk jeg positiv test, som endte med kjemisk. Så nå krysser jeg fingrene for at det betyr positiv test som faktisk holder seg positiv. Jeg tenker å ta første test 10 DPO.

Back
Topp