IKM UKE 37+38

Synes ikke det ser ut som skygge!! Og at det er samme som igår trender ikke å ha noe å si, test igjen imorgen :Heartpink :Heartpink har du noe symptomer??
jeg vet den er sterk til å være skygge, men synes den er så grå og makesure 25 strimmel er negativ. Synes ikke det er verdt å svi av en ultratidlig digital på den der?
Symptomer kan tolkes hit og dit, men ja:
Øm nederst i magen/livmor, oppblåst, masse utflod, bittelitt ømme pupper (kan være pms), murringer (kan være pms)..

Dagens test 11dpo. Samme som i går så er bare skygge :smiley-angry017:sorry:
Negativ makesure vanlig.
Er det der vitusapotek sine tester? Tok en selv i dag. Kunne se streken, men den var helt hvit/blank. Ikke farge sånn som du har

Synes ikke det ser ut som skygge!! Og at det er samme som igår trender ikke å ha noe å si, test igjen imorgen :Heartpink :Heartpink har du noe symptomer??
Er det der vitusapotek sine tester? Tok en selv i dag. Kunne se streken, men den var helt hvit/blank. Ikke farge sånn som du har

Ja, vidi pharma sine :)
Tok en cb ultratidlig digital som var negativ så da stopper jeg testingen. Skal ha mensen i morgen eller på tirsdag :sorry:

Vedlegg

• IMG_1821.jpeg
    IMG_1821.jpeg
    854,8 KB · Visninger: 21
Trodde man alltid regnes fra første dag i mens uansett og har lagt inn 24 dagers syklus som har vært normalen siste 3 mnd før den siste som var på 20 dager. Skjønner ikke hvor di ekstra 5 dagene hentes fra :hilarious: Jeg hadde EL 28
Lege/jordmor vil som regel regne fra første mens fram til ultralyd, mens appen regner nok el halvveis i syklusen, som vil si dag 10 da i siste hos deg. Siden du vet når du hadde el så blir det vel kanskje mest riktig å regne fra to uker før el :)

De færreste har vel egentlig en helt standard syklus på 28 dager, så å regne fra første mens gir kun et estimat på sitt beste:)

Omg dette gir håp!! Er det mulig at bp gir så svak strekk mens + digitalt? Gratulerer
Ja! Er ikke det fint? Jeg tror de tidlig digitale testene er ganske gode til å lese streken :joyful:
Dette var jo den med lys som blinker når den har fått nok input, syns også det er fint at jeg slipper å lure på om streken er sånn eller sånn, siden det digitale bildet viser + eller - :cat:
Streken til bp er litt sterkere idag

Dagens test 11dpo. Samme som i går så er bare skygge :smiley-angry017:sorry:
Negativ makesure vanlig.
Er det tidlig test? Jeg syns streken ser sterkere ut i toppen og bunnen på bilde. 11dpo er fortsatt tidlig, testet du med cb digital idag?

Jeg tok frem cb etter den var tørket (jeg vet jeg vet) og kunne da se en mikroskopisk og tynn, men likevel synlig strek. Vanskelig å få med på bildet. Jeg vet det ikke betyr så mye, men har ikke fått skygge på cb før. :smiley-angelic001

Vedlegg

• 20250907_082725.jpg
    20250907_082725.jpg
    486,2 KB · Visninger: 65
  • 20250907_082703.jpg
    20250907_082703.jpg
    468,4 KB · Visninger: 66
Ja! Er ikke det fint? Jeg tror de tidlig digitale testene er ganske gode til å lese streken :joyful:
Dette var jo den med lys som blinker når den har fått nok input, syns også det er fint at jeg slipper å lure på om streken er sånn eller sånn, siden det digitale bildet viser + eller - :cat:
Streken til bp er litt sterkere idag
Neimen så glad på dine vegne. Hvor mange dpo er du? Nå må du bare kose deg ❤️

Back
Topp