rebi11
Forelsket i forumet
Synes ikke det ser ut som skygge!! Og at det er samme som igår trender ikke å ha noe å si, test igjen imorgenDagens test 11dpo. Samme som i går så er bare skygge![]()
har du noe symptomer??Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes ikke det ser ut som skygge!! Og at det er samme som igår trender ikke å ha noe å si, test igjen imorgenDagens test 11dpo. Samme som i går så er bare skygge![]()
har du noe symptomer??jeg vet den er sterk til å være skygge, men synes den er så grå og makesure 25 strimmel er negativ. Synes ikke det er verdt å svi av en ultratidlig digital på den der?Synes ikke det ser ut som skygge!! Og at det er samme som igår trender ikke å ha noe å si, test igjen imorgen![]()
har du noe symptomer??
Er det der vitusapotek sine tester? Tok en selv i dag. Kunne se streken, men den var helt hvit/blank. Ikke farge sånn som du harDagens test 11dpo. Samme som i går så er bare skygge
Negativ makesure vanlig.
Synes ikke det ser ut som skygge!! Og at det er samme som igår trender ikke å ha noe å si, test igjen imorgen![]()
har du noe symptomer??
Er det der vitusapotek sine tester? Tok en selv i dag. Kunne se streken, men den var helt hvit/blank. Ikke farge sånn som du har

Lege/jordmor vil som regel regne fra første mens fram til ultralyd, mens appen regner nok el halvveis i syklusen, som vil si dag 10 da i siste hos deg. Siden du vet når du hadde el så blir det vel kanskje mest riktig å regne fra to uker før elTrodde man alltid regnes fra første dag i mens uansett og har lagt inn 24 dagers syklus som har vært normalen siste 3 mnd før den siste som var på 20 dager. Skjønner ikke hvor di ekstra 5 dagene hentes fraJeg hadde EL 28

Ja! Er ikke det fint? Jeg tror de tidlig digitale testene er ganske gode til å lese strekenOmg dette gir håp!! Er det mulig at bp gir så svak strekk mens + digitalt? Gratulerer

JaOmg dette gir håp!! Er det mulig at bp gir så svak strekk mens + digitalt? Gratulerer
Jeg fikk sterke skygger på disse forrige syklus, vet fortsatt ikke om det var kjemisk eller skygger da..Ja, vidi pharma sine
Tok en cb ultratidlig digital som var negativ så da stopper jeg testingen. Skal ha mensen i morgen eller på tirsdag![]()
Gratulerer med bursdagJa det kan du jo gjøre, det er jo sant det!Og så er alderen min nå 30
![]()

Er det tidlig test? Jeg syns streken ser sterkere ut i toppen og bunnen på bilde. 11dpo er fortsatt tidlig, testet du med cb digital idag?Dagens test 11dpo. Samme som i går så er bare skygge
Negativ makesure vanlig.
stemmer, tidligtest.Er det tidlig test? Jeg syns streken ser sterkere ut i toppen og bunnen på bilde. 11dpo er fortsatt tidlig, testet du med cb digital idag?

Scrollet meg hit nå, krysser fingrene for neste på for degJa, vidi pharma sine
Tok en cb ultratidlig digital som var negativ så da stopper jeg testingen. Skal ha mensen i morgen eller på tirsdag![]()

Kanskje du er heldigJeg tok frem cb etter den var tørket (jeg vet jeg vet) og kunne da se en mikroskopisk og tynn, men likevel synlig strek. Vanskelig å få med på bildet. Jeg vet det ikke betyr så mye, men har ikke fått skygge på cb før.![]()

Takk fine du! Håper du har en terminspire på gangScrollet meg hit nå, krysser fingrene for neste på for deg![]()

Men ser du den?Kanskje du er heldig![]()

Jaa, så vidt det er en tynn lys skygge (for denne skal gi stek og ikke kryss?)Men ser du den?![]()

Neimen så glad på dine vegne. Hvor mange dpo er du? Nå må du bare kose degJa! Er ikke det fint? Jeg tror de tidlig digitale testene er ganske gode til å lese streken
Dette var jo den med lys som blinker når den har fått nok input, syns også det er fint at jeg slipper å lure på om streken er sånn eller sånn, siden det digitale bildet viser + eller -
Streken til bp er litt sterkere idag