IKM UKE 37+38

Jeg har første dag likt med deg og basert på det alene så er beregning da 2+6 som du skriver, men det er gitt en standard syklus på 28 dager med el på dag 14.

Edit: så nå du hadde tidligere el, så hvis det er registrert gir det mening at du er lenger på vei i appene, og det er jo også mer riktig enn å regne fra første mens for deg :)
Trodde man alltid regnes fra første dag i mens uansett og har lagt inn 24 dagers syklus som har vært normalen siste 3 mnd før den siste som var på 20 dager. Skjønner ikke hvor di ekstra 5 dagene hentes fra :hilarious: Jeg hadde EL 28

Jeg tror oppriktig ikke det har gått veien nå. Hadde en liten blødning nå (selv om det var brunt blod og ikke rødt blod). Vet ikke om jeg hadde en så vidt kjemisk eller om det bare er kroppen eller testene som tuller. Synes jo spesielt den ene CB hurtigtesten virket ganske positiv da. Regner iallfall med at TR kommer i morgen :dontknow Så da ble det kanskje 12 dagers lutealfase denne gangen?

Ingenting nytt på testen i kveld heller.

Vis vedlegget 469157
Ååå tenker du det :sorry: Men ja CB så jo så bra ut :shy:

Testet du mer @Babydrømmernr2 ? Så jo så lovende ut denne :joyful: :Heartpink
Det er det samme ikke noe sterkere dessverre!
IMG_5221.jpeg

Bp testene blitt sterkere siden idag tidlig, og + på cb digital :Heartpink

@Koalabjørn du kan sette meg på gravid :flower

Status per 9dpo, vet aldri hvordan graviditeten utvikler seg, men jeg skal nyte hver gravid dag og håpe på at spiren sitter til termin, som blir i mai :greet015
Vis vedlegget 469114
Kom det jammen meg en liten strek på vanlig makesure også :cat:
Vis vedlegget 469120
Omg dette gir håp!! Er det mulig at bp gir så svak strekk mens + digitalt? Gratulerer

Blææææ!! Tror kanskje alle disse strekene er skygger. Den tatt nå på 5t urin synes jeg er veldig skyggete og litt svakere (som hadde vært ok, så lenge den ikke hadde vært grå) :shifty:
Bilde jeg tok før testen var helt ferdig trukket opp (bilde 2) er kanskje litt mer rosa, men ikke veldig overbevisende….
Tar en ny i morgen tidlig :banghead:
Du er så lik meg!!! Jeg får skygger på alle tester!!!

Endelig!! Tatt nå. Jeg er litt usikker når jeg får toppen på morgenen. Skal jeg fortsatt regne EL i morgen for å være sikker? Det er vel ikke alle som får EL på samme dag. :bored: @Koalabjørn Får melde meg inn på uke 39. Er skikkelig på grensa… Kan jo henge litt på begge grupper :joyful:
Jeg kan flytte deg til el 7. Og ikm 21. Her? Sånn siden det alltid er litt slingringsmonn mtp når egget løsner osv?

Dagens morgentester. 8 dpo. Kan se en svak strek på babyplan tidlig i virkeligheten, men det er tydligvis blitt vanlig for babyplan (vertfall for meg):arghh:

Vedlegg

• 20250907_064948.jpg
    20250907_064948.jpg
    349,5 KB · Visninger: 58
  • 20250907_064908.jpg
    20250907_064908.jpg
    387,7 KB · Visninger: 58
Back
Topp