IKM UKE 37+38

Har testet både 4 og 6 dpo :banghead:

Og så skal jeg avgårde å hente 27 tester nå, som jeg har kjøpt på klikk og hent :hilarious:
Jeg og klarer ikke vente

IMG_8193.jpeg

Beklager spamming altså, men tok en ny her nå og den er allerede sterkere jo! :shy: er så håpefull denne gangen :smiley-angelic001

Jaaa! Hurra! Hvor mange dpo var du igjen? (Er så lat og husker dårlig :hilarious:)

Edit - så at du var 8 dpo nå :)
Ja, er 8 dpo! Det har vist svaaakt positivt på tidlig strimmel siden 6 dpo, men kan egentlig ikke regnes for det var MEGET svakt liksom, kunne likesågreit vært skygge :hilarious:

Ja, er 8 dpo! Det har vist svaaakt positivt på tidlig strimmel siden 6 dpo, men kan egentlig ikke regnes for det var MEGET svakt liksom, kunne likesågreit vært skygge :hilarious:
Håper håper håper du våkner til en enda sterkere test i morgen!! :smiley-angelic001 :Heartred
Mine 8dpo tester er ikke så mye å skryte av (enn så lenge håper jeg) :hilarious:

Har fortsatt negative tester så EL kommer i alle fall ikke imorgen som antatt; dersom jeg ikke får positiv test på morgenen da. Men alle tegn er på plass så venter bare spent nå på den testen…

Er så gøy at mange er i dpo-land! Håper på mange spirer :shy::wav

Har fortsatt negative tester så EL kommer i alle fall ikke imorgen som antatt; dersom jeg ikke får positiv test på morgenen da. Men alle tegn er på plass så venter bare spent nå på den testen…

Er så gøy at mange er i dpo-land! Håper på mange spirer :shy::wav
Håper det braker løs for deg snart! Blir litt lang oppløpsside for deg da :dance011:hilarious:

Back
Topp