Pippimor19
Glad i forumet
Ser NOE!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser NOE!Jeg og klarer ikke venteHar testet både 4 og 6 dpo
Og så skal jeg avgårde å hente 27 tester nå, som jeg har kjøpt på klikk og hent![]()
Man VET jo at testen er negativ så tidlig, men må bare sjekke allikevelJeg og klarer ikke vente

Jaaa! Hurra! Hvor mange dpo var du igjen? (Er så lat og husker dårligVis vedlegget 468954
Beklager spamming altså, men tok en ny her nå og den er allerede sterkere jo!er så håpefull denne gangen
![]()
)Ja, er 8 dpo! Det har vist svaaakt positivt på tidlig strimmel siden 6 dpo, men kan egentlig ikke regnes for det var MEGET svakt liksom, kunne likesågreit vært skyggeJaaa! Hurra! Hvor mange dpo var du igjen? (Er så lat og husker dårlig)
Edit - så at du var 8 dpo nå![]()

Håper håper håper du våkner til en enda sterkere test i morgen!!Ja, er 8 dpo! Det har vist svaaakt positivt på tidlig strimmel siden 6 dpo, men kan egentlig ikke regnes for det var MEGET svakt liksom, kunne likesågreit vært skygge![]()

Dette tror jeg går veienVis vedlegget 468954
Beklager spamming altså, men tok en ny her nå og den er allerede sterkere jo!er så håpefull denne gangen
![]()

Håper det braker løs for deg snart! Blir litt lang oppløpsside for deg daHar fortsatt negative tester så EL kommer i alle fall ikke imorgen som antatt; dersom jeg ikke får positiv test på morgenen da. Men alle tegn er på plass så venter bare spent nå på den testen…
Er så gøy at mange er i dpo-land! Håper på mange spirer![]()

Så gøy! Håper at den sitter!Vis vedlegget 468954
![]()
Så gøy! Håper at den sitterVis vedlegget 468954
![]()
Samme her! Både fordelen og ulempen med å teste så tidligAltså, jeg er bare 6dpo jeg også, og blir skuffa over blendahvit test. Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv?
Har så lite trua på at det gikk denne gangen.

Tålmodig er en dyd osvSamme her! Både fordelen og ulempen med å teste så tidlig![]()

Her drister jeg meg til å si gratulererVis vedlegget 468954
![]()

Ser!!

Denne ser spennende ut!!Jeg klarte seff ikke å unngå å kjøpe en tidligtest![]()
Finner ikke hodelykta, litt vel mørkt bilde, men får i det minste noen til å bevitne min manglende selvkontroll
(8dpo)

Omg!!!Vis vedlegget 468954
![]()

Haha, jeg er så skadet av alle disse skyggene på bp og ms og skulle helst hatt litt lysere bilde, men spennende kan jeg strekke meg til å akseptereDenne ser spennende ut!!![]()
har aldri testet med vidi før og aner ikke hvor «skyggete» de er