Jeg har håp for neste testerHaha, jeg er så skadet av alle disse skyggene på bp og ms og skulle helst hatt litt lysere bilde, men spennende kan jeg strekke meg til å aksepterehar aldri testet med vidi før og aner ikke hvor «skyggete» de er
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har håp for neste testerHaha, jeg er så skadet av alle disse skyggene på bp og ms og skulle helst hatt litt lysere bilde, men spennende kan jeg strekke meg til å aksepterehar aldri testet med vidi før og aner ikke hvor «skyggete» de er
![]()

Herlig duJeg har håp for neste tester![]()

Vi venter jo på dere!Herlig du
Hvordan er formen din?![]()
men takknemlig for å ha vært uten helt til nå, 6+1Jaa!!! Håper jeg klarer å snike meg inn på oppløpssidenVi venter jo på dere!
Har vært ganske laber form frem til i går, mye soving! Men etter å ha sovet bort halve dagen i går så lettet det litt, og i dag har vært en god dag. Jeg er flink til å spise jevnt og godt så det tror jeg holder meg på rett kjøl enn så lenge. Gruer meg hvis kvalmen skal komme rundt neste ukemen takknemlig for å ha vært uten helt til nå, 6+1

Kvalmen holder seg ikke borte om man går rundt og er utslitt heller
prøver å tenke litt på hva jeg spiser, mest med tanke på helse og vitaminer selvfølgelig. Noen gode tips? Tenkte å bake sånne proteinrundstykker med revet gulrot og cottage cheese i morgen. Har kjøpt eggekoker for jeg har vært heeeelt hekta på egg lenge, men etter at b12 nivåene mine stabiliserte seg så har jeg ikke så lyst på det lengere
tenker også at jeg bør få i meg mest mulig jernrik kost, for nivåene er litt lave og jeg tåler dårlig tilskudd desverre.Jepp. Og bruker masse tid på å finne snev av skygge og blir like skuffa hver gangMan VET jo at testen er negativ så tidlig, men må bare sjekke allikevel![]()

Jeg er beinhard og kjøper ikke inn noe, og så passer det med tidsfordriv som ikke er forenlig med å spise samtidig (f.eks. strikking). I tillegg har jeg oppskåret gulrot/kålrabi i kjøleskapet. Når lysten kommer har du allerede ubevisst begynt å fantasere om noe godt å spise og belønningssystemet er allerede aktivert - og sånn sett blir det da vanskelig å stå i mot. Jeg eksperimenterer med å ha en gummistrikk rundt håndleddet, for hver gang jeg tenker på/har lyst på drar jeg i strikken så den smeller mot armen og skaper et lite ubehag. Det høres jo borderline selvskading ut, men jeg synes det hjelper med å fjerne de akutte obsessive tankene/lystene. Det avbryter naturlig nok belønningssystemetHvordan håndterer dere sulten og cravings i lutealfasen? Jeg er så sinnsykt sulten, men vil selvfølgelig bare ha masse usuntprøver å tenke litt på hva jeg spiser, mest med tanke på helse og vitaminer selvfølgelig. Noen gode tips? Tenkte å bake sånne proteinrundstykker med revet gulrot og cottage cheese i morgen. Har kjøpt eggekoker for jeg har vært heeeelt hekta på egg lenge, men etter at b12 nivåene mine stabiliserte seg så har jeg ikke så lyst på det lengere
tenker også at jeg bør få i meg mest mulig jernrik kost, for nivåene er litt lave og jeg tåler dårlig tilskudd desverre.

Sååå fin strek! Ser at du er 8 dpo, kanskje jeg skal våge meg til å teste i morgen, når jeg er 8 dpo også...Vis vedlegget 468954
Beklager spamming altså, men tok en ny her nå og den er allerede sterkere jo!er så håpefull denne gangen
![]()
Ja, det synes jeg!! Det er vår tur nå!Sååå fin strek! Ser at du er 8 dpo, kanskje jeg skal våge meg til å teste i morgen, når jeg er 8 dpo også...

Ja, du kan nok sette meg på gravid for jeg er jo det per nåHer drister jeg meg til å si gratulerer![]()
Så får vi bare håpe det varer!!
JaaaSååå fin strek! Ser at du er 8 dpo, kanskje jeg skal våge meg til å teste i morgen, når jeg er 8 dpo også...
Spennende!
Men ikke mist motet om det ikke er strek 8 dpo da! Jeg har undret på når min strek hadde slått ut hvis jeg fortsatte å teste, jeg fikk negativ 8 dpo dagtid, så sluttet jeg jo etter det
Hadde jo så sterke smerter 7 og 8 dpo at den hadde sikkkert ikke kommet før 9 dpo! Men tok jo ikke test før 14 dpoJa det ER DET!!Ja, det synes jeg!! Det er vår tur nå!![]()
![]()
Wow, det er godt å lese at ikke alle tester positivt tidlig. Jeg vet jo det, men man glemmer det bort når man står der med blenda test.JaaaSpennende!
Men ikke mist motet om det ikke er strek 8 dpo da! Jeg har undret på når min strek hadde slått ut hvis jeg fortsatte å teste, jeg fikk negativ 8 dpo dagtid, så sluttet jeg jo etter det
Hadde jo så sterke smerter 7 og 8 dpo at den hadde sikkkert ikke kommet før 9 dpo! Men tok jo ikke test før 14 dpo
Skjønner deg SÅ godt, har gjort det samme selv. Holdt meg unna altså.. men klarte fader meg ikke å vente med test likevel daWow, det er godt å lese at ikke alle tester positivt tidlig. Jeg vet jo det, men man glemmer det bort når man står der med blenda test.
Jeg har holdt meg litt unna forumet denne pp'en. Har vært innom og lest en gang om dagen. Jeg har egentlig lyst til å vente litt med testing sånn at en evt positiv test er helt tydelig. Men man blir jo revet med når andre her inne tester positivt
Jeg har hatt en sånn tenke om at NÅ er det vår tur, og jeg prøver å beskytte meg selv fra å bli helt knust om det atter igjen er en graviditets-løs måned.
men ja, begynner å bli veldig frustrert nå altså - så nå får den faktisk ha klamret seg fast skikkelig!!!
Krysser fingrene for deg, og synes du skal vente med testing dersom du tror det blir best psykisk 

Heldigvis for både meg og mannen så er det gått over nå
Woow gratulererVis vedlegget 468954
Beklager spamming altså, men tok en ny her nå og den er allerede sterkere jo!er så håpefull denne gangen
![]()
Takk, men tør virkelig ikke å tenke at dette går veien altså.. men krysser fingreneWoow gratulerer
håper det sitter for deg å nå!!Hvordan stabiliserte du B12 nivået ditt? Spør pga jeg hadde B12 og jern mangel til tross for normalt sånn gravid kosttilskudd som inneholder begge disse. B12 hjelper med å ta opp folat, så derfor hadde jeg litt for lite folat også. Fikk jo en skikkelig dose med reseptbelagt B12 tilskudd fra legen, også har jeg siden bare fortsatt å ta høy dose pga jeg har merket så stor forskjell i energinivået mitt.Hvordan håndterer dere sulten og cravings i lutealfasen? Jeg er så sinnsykt sulten, men vil selvfølgelig bare ha masse usuntprøver å tenke litt på hva jeg spiser, mest med tanke på helse og vitaminer selvfølgelig. Noen gode tips? Tenkte å bake sånne proteinrundstykker med revet gulrot og cottage cheese i morgen. Har kjøpt eggekoker for jeg har vært heeeelt hekta på egg lenge, men etter at b12 nivåene mine stabiliserte seg så har jeg ikke så lyst på det lengere
tenker også at jeg bør få i meg mest mulig jernrik kost, for nivåene er litt lave og jeg tåler dårlig tilskudd desverre.