IKM UKE 37+38

Her er min 8 DPO test
IMG_3506.jpeg

Hva mener du med virkeligheten? Tok testen i dag tidlig, syns det er vanskelig å se noe, men det ryker nok et par tester i dag :joyful:
Noen ganger dukker det opp streker på kamera som ikke er på selve testen og andre ganger så ser folk noe som de ikke får med på kamera ordentlig. Så jeg bare lurte på hva du så når du så på selve testen siden jeg kunne skimte noe.

Hva mener du med virkeligheten? Tok testen i dag tidlig, syns det er vanskelig å se noe, men det ryker nok et par tester i dag :joyful:
Edit, ser det ble svart på rett før her :)

Noen ganger lages det piksler på bildet som man ikke kan se med det blotte øye, og andre ganger er det vanskelig å fange opp en svak strek på bildet som er der i virkeligheten :)

Noen ganger dukker det opp streker på kamera som ikke er på selve testen og andre ganger så ser folk noe som de ikke får med på kamera ordentlig. Så jeg bare lurte på hva du så når du så på selve testen siden jeg kunne skimte noe.
Skjønner - det kan skimtes noe, men det er jo bp, så kan like gjerne være skygge. Sparer cb test til set eventuelt blir en litt sterkere strek :flower

PP5/CD26/11DPO:
Hatt mensensmerter i 2 dager, regner med TR er på plass om 5 dager. Tempen var høy igjen idag på 37.17°, og tok paracet igår, så aner ikke!? Kroppen er weird, og gjør som den vil selv!:p

Jeg er endelig på bedringens vei, og har byttet sengetøy på alle sengene, lagt sammen tøy, støvsugd, satt på oppvaskmaskina, vasket to maskiner med tøy og satt på tørk:flower Negative tester morgentester...
Screenshot_20250905_084906_FF App.jpg

:)
IMG_5868.jpeg

7dpo

Var tom for tidligtester så er vanlig. Og på andre urin. Usikker på om det er skygge eller begynnelse på strek. Tiden vil vise

Oi så gøy å følge med på alle her inne nå! Selv er jeg 11 dpo og jeg vet ikke om det vil bli noe denne perioden nå :dontknow Men er jo første pp etter MA og hadde en heftig matforgiftning i dpo land så. Samboer reiste hjem fra ferie i dag, så dersom det blir positiv test nå så har jeg bedt han åpne snapper fra meg litt forsiktig, hehe!

Eller skal jeg slutte å kalle han samboer nå, for han fridde i overgår kveld :love7 Så nå er han jo forloveden min :) Men han kjøpte en ring som passet perfekt til min venstre hånd mens høyre er en størrelse større, så vi skal bare bytte den før jeg bruker ringen. Så wiiiiii!!!

Skal legge inn testen min for i går kveld når jeg får nett, har så elendig nett her nede. Fikk litt håpet opp på den testen her da :nailbiting:

20250904_232000.jpg

Samboeren til storesøsteren min fortalte forloveden min at storesøsteren min hadde grått i flere dager over at jeg mistet forrige gang mens hun er gravid for 2. gang nå. Stakkars hun må jo ikke ha dårlig samvittighet for at hun blir gravid og jeg ikke :Heartred

Har dere også noen som har unødvendig dårlig samvittighet for at ting går lettere for de enn for deg?

Last edited:
Oi så gøy å følge med på alle her inne nå! Selv er jeg 11 dpo og jeg vet ikke om det vil bli noe denne perioden nå :dontknow Men er jo første pp etter MA og hadde en heftig matforgiftning i dpo land så. Samboer reiste hjem fra ferie i dag, så dersom det blir positiv test nå så har jeg bedt han åpne snapper fra meg litt forsiktig, hehe!

Eller skal jeg slutte å kalle han samboer nå, for han fridde i overgår kveld :love7 Så nå er han jo forloveden min :) Men han kjøpte en ring som passet perfekt til min venstre hånd mens høyre er en størrelse større, så vi skal bare bytte den før jeg bruker ringen. Så wiiiiii!!!

Skal legge inn testen min for i går kveld når jeg får nett, har så elendig nett her nede. Fikk litt håpet opp på den testen her da :nailbiting:

Vis vedlegget 469002
Gratulerer! Så koselig med frieri :love017
Ser noe på testen jeg også, tar du ny dag?

Ser på denne! Har fått veldige skygger på disse selv, men det kan like gjerne være noe! Krysser fingre og tær :love7:Heartred
Jaa. Tok et nytt bilde etter at den hadde tørket bittelitt og synes selv at det kan ligne litt på en strek. Håper det utvikler seg! Skal prøve å ikke teste for kort tid etter, så får se om det blir en ny enten i kveld eller i morgen tidlig :love017

Vedlegg

• IMG_1142.jpeg
    IMG_1142.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 60
Back
Topp