Jeg ser den godt, hvorfor har du ikke troa?8 dpo. Sikkert bare skyggeHar ikke troa på at en ny graviditet kommer til å skje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser den godt, hvorfor har du ikke troa?8 dpo. Sikkert bare skyggeHar ikke troa på at en ny graviditet kommer til å skje.
Har prøvd i 10måneder nå uten noe og tidligere ble jeg bestandig gravid med en gang. Tror UNN har sterilisert meg med et uhell eller med vilje under forje keisersnitt.Jeg ser den godt, hvorfor har du ikke troa?
Noen ganger dukker det opp streker på kamera som ikke er på selve testen og andre ganger så ser folk noe som de ikke får med på kamera ordentlig. Så jeg bare lurte på hva du så når du så på selve testen siden jeg kunne skimte noe.Hva mener du med virkeligheten? Tok testen i dag tidlig, syns det er vanskelig å se noe, men det ryker nok et par tester i dag![]()
Edit, ser det ble svart på rett før herHva mener du med virkeligheten? Tok testen i dag tidlig, syns det er vanskelig å se noe, men det ryker nok et par tester i dag![]()
Jeg ser denne, men forstår frykten for skygge. Er det bp stav du har?8 dpo. Sikkert bare skyggeHar ikke troa på at en ny graviditet kommer til å skje.
du får ikke sjekket det ut på noen måte?Har prøvd i 10måneder nå uten noe og tidligere ble jeg bestandig gravid med en gang. Tror UNN har sterilisert meg med et uhell eller med vilje under forje keisersnitt.
Skjønner - det kan skimtes noe, men det er jo bp, så kan like gjerne være skygge. Sparer cb test til set eventuelt blir en litt sterkere strekNoen ganger dukker det opp streker på kamera som ikke er på selve testen og andre ganger så ser folk noe som de ikke får med på kamera ordentlig. Så jeg bare lurte på hva du så når du så på selve testen siden jeg kunne skimte noe.
Sånn er det, man har ikke helt kontroll på egne handlinger6 Dpo og plutslig tisset jeg i en kopp uten at jeg egentlig fikk det med meg.
Så da er man vel i gang da.Vis vedlegget 468996

Hvordan ble morgenens test hos degVis vedlegget 468954
Beklager spamming altså, men tok en ny her nå og den er allerede sterkere jo!er så håpefull denne gangen
![]()

Skimter

Men er jo første pp etter MA og hadde en heftig matforgiftning i dpo land så. Samboer reiste hjem fra ferie i dag, så dersom det blir positiv test nå så har jeg bedt han åpne snapper fra meg litt forsiktig, hehe!
Så nå er han jo forloveden min 

Hahaha du var helt klar for å starte testingen ja6 Dpo og plutslig tisset jeg i en kopp uten at jeg egentlig fikk det med meg.
Så da er man vel i gang da.Vis vedlegget 468996

Gratulerer! Så koselig med frieriOi så gøy å følge med på alle her inne nå! Selv er jeg 11 dpo og jeg vet ikke om det vil bli noe denne perioden nåMen er jo første pp etter MA og hadde en heftig matforgiftning i dpo land så. Samboer reiste hjem fra ferie i dag, så dersom det blir positiv test nå så har jeg bedt han åpne snapper fra meg litt forsiktig, hehe!
Eller skal jeg slutte å kalle han samboer nå, for han fridde i overgår kveldSå nå er han jo forloveden min
Men han kjøpte en ring som passet perfekt til min venstre hånd mens høyre er en størrelse større, så vi skal bare bytte den før jeg bruker ringen. Så wiiiiii!!!
Skal legge inn testen min for i går kveld når jeg får nett, har så elendig nett her nede. Fikk litt håpet opp på den testen her da
Vis vedlegget 469002
Jaa. Tok et nytt bilde etter at den hadde tørket bittelitt og synes selv at det kan ligne litt på en strek. Håper det utvikler seg! Skal prøve å ikke teste for kort tid etter, så får se om det blir en ny enten i kveld eller i morgen tidligSer på denne! Har fått veldige skygger på disse selv, men det kan like gjerne være noe! Krysser fingre og tær![]()