IKM UKE 37+38

Oi så gøy å følge med på alle her inne nå! Selv er jeg 11 dpo og jeg vet ikke om det vil bli noe denne perioden nå :dontknow Men er jo første pp etter MA og hadde en heftig matforgiftning i dpo land så. Samboer reiste hjem fra ferie i dag, så dersom det blir positiv test nå så har jeg bedt han åpne snapper fra meg litt forsiktig, hehe!

Eller skal jeg slutte å kalle han samboer nå, for han fridde i overgår kveld :love7 Så nå er han jo forloveden min :) Men han kjøpte en ring som passet perfekt til min venstre hånd mens høyre er en størrelse større, så vi skal bare bytte den før jeg bruker ringen. Så wiiiiii!!!

Skal legge inn testen min for i går kveld når jeg får nett, har så elendig nett her nede. Fikk litt håpet opp på den testen her da :nailbiting:

Vis vedlegget 469002
Gratulerer med ring på fingeren :Heartpink

Ja, du kan nok sette meg på gravid for jeg er jo det per nå :Heartpink Så får vi bare håpe det varer!!:shy:
Det skal jeg gjøre! Og jeg er veldog enig! Syns det er trist at så mange vil vente med å settes på gravid, i tilfelle kjemisk. Jeg mener jo at uansett hva som skjer videre så ble man gravid og da skal man sorteres på "gravid" :Heartred

Hvordan stabiliserte du B12 nivået ditt? Spør pga jeg hadde B12 og jern mangel til tross for normalt sånn gravid kosttilskudd som inneholder begge disse. B12 hjelper med å ta opp folat, så derfor hadde jeg litt for lite folat også. Fikk jo en skikkelig dose med reseptbelagt B12 tilskudd fra legen, også har jeg siden bare fortsatt å ta høy dose pga jeg har merket så stor forskjell i energinivået mitt.
Jeg fikk mye bedre nivåer ved å få i meg mer vitaminer naturlig gjennom kosthold og ved å kutte cola. Faktisk så hadde det aller mest effekt å kutte ned på cola :hilarious:

Oi så gøy å følge med på alle her inne nå! Selv er jeg 11 dpo og jeg vet ikke om det vil bli noe denne perioden nå :dontknow Men er jo første pp etter MA og hadde en heftig matforgiftning i dpo land så. Samboer reiste hjem fra ferie i dag, så dersom det blir positiv test nå så har jeg bedt han åpne snapper fra meg litt forsiktig, hehe!

Eller skal jeg slutte å kalle han samboer nå, for han fridde i overgår kveld :love7 Så nå er han jo forloveden min :) Men han kjøpte en ring som passet perfekt til min venstre hånd mens høyre er en størrelse større, så vi skal bare bytte den før jeg bruker ringen. Så wiiiiii!!!

Skal legge inn testen min for i går kveld når jeg får nett, har så elendig nett her nede. Fikk litt håpet opp på den testen her da :nailbiting:

Vis vedlegget 469002
Gratulerer :Heartred

Oj, nå ble det spennede her! Mange begynnende streker! :wav

Jaa. Tok et nytt bilde etter at den hadde tørket bittelitt og synes selv at det kan ligne litt på en strek. Håper det utvikler seg! Skal prøve å ikke teste for kort tid etter, så får se om det blir en ny enten i kveld eller i morgen tidlig :love017
Der er det absolutt strek!! :love7

Vis vedlegget 469002
Gratulerer med forlovelsen! :love7 :love7

Okey, ble litt gira her en stund :nailbiting:
IMG_3546.jpeg

Vet ikke helt om det kommer med på bildet her, men det er den sterkeste skyggen jeg har fått på lenge. Men så er det vel bare en skygge…

Vis vedlegget 469002
Ååå gratulerer som forlovet :shy: :Heartpink :hug003
Så koselig å høre!

Åhhh disse testene dine er alt for spennende! Det ser ut som det er noe som kanskje spirer her :shy::Heartpink

Last edited:
De blir jo bare sterkere og sterkere.. om det bare er en skygge blir vel ikke sterkere :bag:
Nei, det kan du si, men jeg har vært plaget med skygger som kommer og går :banghead: Så jeg trenger litt mer for å bli overbevist om at det er noe mer enn en skygge. Kjenner at hjertet så gjerne vil tro, men hjernen nekter :smiley-angelic001

Synes jeg kjenner at noe foregår i dag. Får opp håpet i alle fall, selv om det kan være innbilning hehe.

Har vært gravid to ganger tidligere, og begge gangene fikk jeg svak strek for første gang på ettermiddagen 9 dpo. Så jeg har forventninger til søndag kveld nå :hilarious:

Nei, det kan du si, men jeg har vært plaget med skygger som kommer og går :banghead: Så jeg trenger litt mer for å bli overbevist om at det er noe mer enn en skygge. Kjenner at hjertet så gjerne vil tro, men hjernen nekter :smiley-angelic001
Det er forståelig! Syns nesten synd på de av dere som kan få ganske sterke skyggestreker som kan gi falske forhåpninger.. Men dette ser jo sååå lovende ut. Håper sånn for deg :Heartpink

Back
Topp