IKM UKE 37+38

Klarte visst ikke å holde meg til i kveld/morgen gitt.. :p har vært å kjøpt ultratidlig digital, så vi får se hva den viser litt senere!

Vedlegg

• IMG_1144.jpeg
    IMG_1144.jpeg
    315,7 KB · Visninger: 96
Klarte visst ikke å holde meg til i kveld/morgen gitt.. :p har vært å kjøpt ultratidlig digital, så vi får se hva den viser litt senere!
Ser veldig lovende ut!! Tror tidlig digital kan bli positiv!

Rosa og fin strek, soleklart positiv :love7 Gratulerer!

8 dpo andre morgenurin. Nå har jo denne tørket, men jeg syns jeg skimtet noe før jeg måtte ut i morges. Vanligvis hiver jeg testene når jeg ikke ser noe, men noe fikk meg til å spare på denne. Noen flere som ser noe svakt på denne? Har aldri fått skygge før, ikke på tørkede tester engang.

1000042785.jpg

Oi så gøy å følge med på alle her inne nå! Selv er jeg 11 dpo og jeg vet ikke om det vil bli noe denne perioden nå :dontknow Men er jo første pp etter MA og hadde en heftig matforgiftning i dpo land så. Samboer reiste hjem fra ferie i dag, så dersom det blir positiv test nå så har jeg bedt han åpne snapper fra meg litt forsiktig, hehe!

Eller skal jeg slutte å kalle han samboer nå, for han fridde i overgår kveld :love7 Så nå er han jo forloveden min :) Men han kjøpte en ring som passet perfekt til min venstre hånd mens høyre er en størrelse større, så vi skal bare bytte den før jeg bruker ringen. Så wiiiiii!!!

Skal legge inn testen min for i går kveld når jeg får nett, har så elendig nett her nede. Fikk litt håpet opp på den testen her da :nailbiting:

Vis vedlegget 469002
Gratulerer med frieri!
Jeg ser noe på testen din :smiley-angelic001

Samboeren til storesøsteren min fortalte forloveden min at storesøsteren min hadde grått i flere dager over at jeg mistet forrige gang mens hun er gravid for 2. gang nå. Stakkars hun må jo ikke ha dårlig samvittighet for at hun blir gravid og jeg ikke :Heartred

Har dere også noen som har unødvendig dårlig samvittighet for at ting går lettere for de enn for deg?
Jeg har et søskenbarn som har vært gift i over 4 år. Ho og mannen hennes har prøvet i alle di år og få barn. Ho har vært gravid en gang, men det blei dessverre SA. Ho har en søster som blei nettopp gravid for tredje gang… ho og hennes man blei gift for lit over 2 år siden. Ho var gravid med nr 1 når dem gifta seg. Så di bli og få tredje barnet sitt før den eldre har fått sin første barn… :(
Jeg vet at den yngre søster har veldig dårlig samvittighet over det. Ho som har ikke barn har full forståelse over at det er ikke nå hennes søster kan gjøre med det… men det må altså være tungt for begge av dem.

8 dpo andre morgenurin. Nå har jo denne tørket, men jeg syns jeg skimtet noe før jeg måtte ut i morges. Vanligvis hiver jeg testene når jeg ikke ser noe, men noe fikk meg til å spare på denne. Noen flere som ser noe svakt på denne? Har aldri fått skygge før, ikke på tørkede tester engang.

Vis vedlegget 469025
Bildet er så lyst at man har ikke så mye sjangs til mysing, føler likevel det skimtes noe rosa! Har du ikke flere i forskjellige lys? Så får vi myset litt?

Samboeren til storesøsteren min fortalte forloveden min at storesøsteren min hadde grått i flere dager over at jeg mistet forrige gang mens hun er gravid for 2. gang nå. Stakkars hun må jo ikke ha dårlig samvittighet for at hun blir gravid og jeg ikke :Heartred

Har dere også noen som har unødvendig dårlig samvittighet for at ting går lettere for de enn for deg?
Har flere venninner som har blitt gravide, har født allerede, eller prøver å bli gravide. Håper de føler de kan snakke med meg uten dårlig samvittighet, men jeg merker de holder litt tilbake rundt meg. Det er kanskje en måte å vise empati på. Jeg prøver hverfall å vise at jeg er interessert selv, og da åpner de seg mer. Tror bare de prøver å trå forsiktig fordi de ikke vet hvordan jeg blir å ta det. Jeg blir selvfølgelig glad på deres vegne, samtidig har jeg den stemmen i hodet som sier "jeg skulle egentlig også vært gravid nå", og det er veldig vanskelige følelser.

Men det blir vår tur snart! Jeg har fremdeles tro på streken din! Skal du teste i kveld?

Har akkurat begynt å prøve, så forventer ikke at det skal klaffe på første forsøk. Men blir så utålmodig og dagene går plutselig veldig sakte før man kan teste :smiley-ashamed004 IKM er ikke før 14.09, hvor tidlig kan man teste liksom?:Heartpink

Jeg vet ikke hva jeg skal tro :wacky: Er for svake til å være strek, men annerledes enn noen av skyggene jeg har hatt tidligere.
IMG_3595.jpeg

Og jeg vet ikke om jeg klarer å få de med på bildet, men de er ganske klare for meg.
Jeg har aldri vært med på at skyggene mine har blitt til streker, men nå er jeg faktisk litt spent på morgendagens tester :nailbiting:

Back
Topp