Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser veldig lovende ut!! Tror tidlig digital kan bli positiv!Klarte visst ikke å holde meg til i kveld/morgen gitt..har vært å kjøpt ultratidlig digital, så vi får se hva den viser litt senere!
For meg ble vanlig digital positiv å, av betydelig svakere strekKlarte visst ikke å holde meg til i kveld/morgen gitt..har vært å kjøpt ultratidlig digital, så vi får se hva den viser litt senere!
Gratulerer!
Gratulerer!Klarte visst ikke å holde meg til i kveld/morgen gitt..har vært å kjøpt ultratidlig digital, så vi får se hva den viser litt senere!

Rosa og fin strek, soleklart positivKlarte visst ikke å holde meg til i kveld/morgen gitt..har vært å kjøpt ultratidlig digital, så vi får se hva den viser litt senere!
Gratulerer!Gratulerer så masseKlarte visst ikke å holde meg til i kveld/morgen gitt..har vært å kjøpt ultratidlig digital, så vi får se hva den viser litt senere!

Gratulerer med frieri!Oi så gøy å følge med på alle her inne nå! Selv er jeg 11 dpo og jeg vet ikke om det vil bli noe denne perioden nåMen er jo første pp etter MA og hadde en heftig matforgiftning i dpo land så. Samboer reiste hjem fra ferie i dag, så dersom det blir positiv test nå så har jeg bedt han åpne snapper fra meg litt forsiktig, hehe!
Eller skal jeg slutte å kalle han samboer nå, for han fridde i overgår kveldSå nå er han jo forloveden min
Men han kjøpte en ring som passet perfekt til min venstre hånd mens høyre er en størrelse større, så vi skal bare bytte den før jeg bruker ringen. Så wiiiiii!!!
Skal legge inn testen min for i går kveld når jeg får nett, har så elendig nett her nede. Fikk litt håpet opp på den testen her da
Vis vedlegget 469002

Ja, jeg skimter noe svaaaakt!!8 dpo andre morgenurin. Nå har jo denne tørket, men jeg syns jeg skimtet noe før jeg måtte ut i morges. Vanligvis hiver jeg testene når jeg ikke ser noe, men noe fikk meg til å spare på denne. Noen flere som ser noe svakt på denne? Har aldri fått skygge før, ikke på tørkede tester engang.
Vis vedlegget 469025

Disse blir jo sent positive, så wiiiii gratulerer!!!Klarte visst ikke å holde meg til i kveld/morgen gitt..har vært å kjøpt ultratidlig digital, så vi får se hva den viser litt senere!
Jeg har et søskenbarn som har vært gift i over 4 år. Ho og mannen hennes har prøvet i alle di år og få barn. Ho har vært gravid en gang, men det blei dessverre SA. Ho har en søster som blei nettopp gravid for tredje gang… ho og hennes man blei gift for lit over 2 år siden. Ho var gravid med nr 1 når dem gifta seg. Så di bli og få tredje barnet sitt før den eldre har fått sin første barn…Samboeren til storesøsteren min fortalte forloveden min at storesøsteren min hadde grått i flere dager over at jeg mistet forrige gang mens hun er gravid for 2. gang nå. Stakkars hun må jo ikke ha dårlig samvittighet for at hun blir gravid og jeg ikke
Har dere også noen som har unødvendig dårlig samvittighet for at ting går lettere for de enn for deg?
Åh blir de det? Metode sin tidligtest? Eller er det en annen?Disse blir jo sent positive, så wiiiii gratulerer!!!
Åååå sånfin og rosa!!!Klarte visst ikke å holde meg til i kveld/morgen gitt..har vært å kjøpt ultratidlig digital, så vi får se hva den viser litt senere!
Bildet er så lyst at man har ikke så mye sjangs til mysing, føler likevel det skimtes noe rosa! Har du ikke flere i forskjellige lys? Så får vi myset litt?8 dpo andre morgenurin. Nå har jo denne tørket, men jeg syns jeg skimtet noe før jeg måtte ut i morges. Vanligvis hiver jeg testene når jeg ikke ser noe, men noe fikk meg til å spare på denne. Noen flere som ser noe svakt på denne? Har aldri fått skygge før, ikke på tørkede tester engang.
Vis vedlegget 469025
Metode sine ja. Det fungerer veldig dårlig som en tidligtest haha. Hvis den er positiv ville makesure og babyplan normaltest vært positiv i går eller dagen føreÅh blir de det? Metode sin tidligtest? Eller er det en annen?
Har flere venninner som har blitt gravide, har født allerede, eller prøver å bli gravide. Håper de føler de kan snakke med meg uten dårlig samvittighet, men jeg merker de holder litt tilbake rundt meg. Det er kanskje en måte å vise empati på. Jeg prøver hverfall å vise at jeg er interessert selv, og da åpner de seg mer. Tror bare de prøver å trå forsiktig fordi de ikke vet hvordan jeg blir å ta det. Jeg blir selvfølgelig glad på deres vegne, samtidig har jeg den stemmen i hodet som sier "jeg skulle egentlig også vært gravid nå", og det er veldig vanskelige følelser.Samboeren til storesøsteren min fortalte forloveden min at storesøsteren min hadde grått i flere dager over at jeg mistet forrige gang mens hun er gravid for 2. gang nå. Stakkars hun må jo ikke ha dårlig samvittighet for at hun blir gravid og jeg ikke
Har dere også noen som har unødvendig dårlig samvittighet for at ting går lettere for de enn for deg?
Er for svake til å være strek, men annerledes enn noen av skyggene jeg har hatt tidligere.