Kine 95
Elsker forumet
Kan se en antydning til strek i kanten, håper det er en strek. Krysser fingrene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan se en antydning til strek i kanten, håper det er en strek. Krysser fingrene!

Jeg ser noe! Håper det er strek og ikke skygge, blir spennende å se@Koalabjørn har fått endret nick fra M14039621 til Mali93.
God morgen!
Dagens test. DPO 11 eller 12 og 1-2 dager siden antatt festeblødning.
Vet ikke om det er antydning til noe her, eller om det bare er ønsketenkning
Kan melde om svært ømme bryst, noe som ikke er vanlig for min del før syklus, så krysser fingrene!

Takk! Håper på terminspire hos deg!Skjønner deg SÅ godt, har gjort det samme selv. Holdt meg unna altså.. men klarte fader meg ikke å vente med test likevel damen ja, begynner å bli veldig frustrert nå altså - så nå får den faktisk ha klamret seg fast skikkelig!!!
Krysser fingrene for deg, og synes du skal vente med testing dersom du tror det blir best psykisk
![]()

Der er det noe, ja!
Jeg ser noe! Håper det utvikler seg@Koalabjørn har fått endret nick fra M14039621 til Mali93.
God morgen!
Kan melde om svært ømme bryst, noe som ikke er vanlig for min del før syklus, så krysser fingrene!

Jeg ser antydning til noe. Er det det i virkeligheten?
Jeg ser det også

Ja!! Ser det godt!

Åååå!! Kanskje kanskje! Håper det blir tydeligere og at det ikke er skygge!

Ser på denne! Har fått veldige skygger på disse selv, men det kan like gjerne være noe! Krysser fingre og tær@Koalabjørn har fått endret nick fra M14039621 til Mali93.
God morgen!

Ser det godt! Kjedelig om det er skygge da8 dpo. Sikkert bare skyggeHar ikke troa på at en ny graviditet kommer til å skje.
Håper ikke at dette er en typisk skygge som jeg er vant tilJa!! Ser det godt!![]()

Ser noe ja@Koalabjørn har fått endret nick fra M14039621 til Mali93.
God morgen!

Hva mener du med virkeligheten? Tok testen i dag tidlig, syns det er vanskelig å se noe, men det ryker nok et par tester i dagJeg ser antydning til noe. Er det det i virkeligheten?