Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Interessant. Syklusene mine har vært tullete hele siste året, så det var derfor jeg fikk letrozol, men jeg har også eggløsning uten, men det tar noen ganger veldig lang tid. Men blir veldig moody og veldig trøtt av det![]()

Etter den har tørket helt… lit sykt, men er sååå gladGoood morgen
Trur det blei endelig positiv i dag![]()
endelig skjer det nå!

7 dpo. Etter blenda test i går og på 1 urin i går, så skulle jeg til å friskmelde babyplan tidlig batch 11 som skyggefri, men tror du ikke det dukka opp en skygge på 2 urin.
Og fikk også skygge på makesure tidlig.
Vis vedlegget 468912
Men etter alle skyggene som har vært, så betyr det jo absolutt ingenting… og vet ikke om de er sterke nok til å vises på bilde her en gang. Vi får se i morgen. Føler at 8 dpo er dagen da testene faktisk kan bli positive for min del![]()
Ja, jeg vet! Har hatt så mange skygger på de, så bruker den aldri alene. Og som regel klarer jeg å se at den er helt blank om jeg tar bilde med blitz eller studerer den med lommelykt.Håper det er starten på babystrekerMake sure tidlig gir dessverre falske babystreker hos mange, bare så du er obs på det
![]()
Ja, jeg vet! Har hatt så mange skygger på de, så bruker den aldri alene. Og som regel klarer jeg å se at den er helt blank om jeg tar bilde med blitz eller studerer den med lommelykt.

spennende!
Uff ja, disse skyggene… jeg får skygger på tidligtestene til både bp og ms. Litt håpløst fordi det tar bort spenningen ved å teste tidlig7 dpo. Etter blenda test i går og på 1 urin i går, så skulle jeg til å friskmelde babyplan tidlig batch 11 som skyggefri, men tror du ikke det dukka opp en skygge på 2 urin.
Og fikk også skygge på makesure tidlig.
Vis vedlegget 468912
Men etter alle skyggene som har vært, så betyr det jo absolutt ingenting… og vet ikke om de er sterke nok til å vises på bilde her en gang. Vi får se i morgen. Føler at 8 dpo er dagen da testene faktisk kan bli positive for min del![]()

To sjeler én tankeHei hei dere.
Ser det er flere her inne som er syke og forkjølet nå. Ville bare tipse om ny forskning ang bruk av paracetamol.
Selv har jeg lidd meg gjennom tannpine og UVI i disse DPO dager. Vil ikke ta sjansen - men det er kanskje spesielt siden jeg er 40 år nå.
Men stresset av smerte er vel heller ikke helt bra da… så man må jo vurdere selv. Ville bare gjøre dere oppmerksomme, siden jeg leste en del paracetamol bruk her![]()

Man må se positivt på ting jaI dag har jeg en god dag. Tempen har holdt seg stabilt høy i 3 dager, og FF og premom er med det enige i dato for eggløsning. Da er det bare å fortsette å krysse fingrene
Jeg har også blitt småsyk/forkjøla, og har hørt at noen har en teori om at det øker sjansen for implantasjon fordi immunforsvaret er opptatt med andre ting. Aner ikke om det stemmer, men jeg velger å tro på det akkurat nå siden det er så kjipt å være forkjøla![]()

2dpoSå gøy å se at flere snart kan få svar på graviditet eller eispennende!
Er helt i starten av dpo land her. Så kjekt å få følge med på dere
Skal vi ha en symptom oppdatering og hvor i dpo land vi er i idag?
Jeg er:
DPO 1, ømhet/trykk i livmor og fortsatt produksjon av slim.