IKM UKE 37+38

Hvor mange dpo var du da? Ser det står 6 dager før IKM på pakken men når jeg tar kalkulatoren på siden demmes råder den meg ofte til 2 dager før IKM :hilarious:
8 dpo var jeg da tror jeg. Det endte opp i kjemisk den prøveperioden da. Legger med bilde under av hvordan streken så ut på en tidlig makesure når ultratidlig digital slo ut hos meg:

20250620_161743.jpg

Jeg skjønner hva du mener, men det ser mer ut som et bredt rødt felt?
Jeg også ser bare et bredt rødt felt. Klarer ikke å se noen strek i det feltet :dontknow Men når mange andre gjør det så prøver jeg å holde meg så godt jeg kan nå slik at jeg kan ta en ny test straks! Skal grille i kveld, men det er sikkert ikke så ille å spise litt ikke gjennomstekt rødt kjøtt nå så tidlig sikkert. Tror bare at det blir litt i underkant av 2 timers urin siden grillen er tent og vi skal spise om noen minutter :smiley-ashamed004

Og om jeg burde holde meg unna et glass med vin til maten da

Jeg også ser bare et bredt rødt felt. Klarer ikke å se noen strek i det feltet :dontknow Men når mange andre gjør det så prøver jeg å holde meg så godt jeg kan nå slik at jeg kan ta en ny test straks! Skal grille i kveld, men det er sikkert ikke så ille å spise litt ikke gjennomstekt rødt kjøtt nå så tidlig sikkert. Tror bare at det blir litt i underkant av 2 timers urin siden grillen er tent og vi skal spise om noen minutter :smiley-ashamed004

Og om jeg burde holde meg unna et glass med vin til maten da
Håper at vi ser feil og at det er en liten spire der :Heartred :shy:

Skal si du står på! :love7 :woot: Greit å ha unna det som kan gjøres før graviditeten sitter, ikkesant? Har ikke du slitt med hyperemisis?

Har vært i grenseland til det selv, men det hjalp ganske greit med maksdose xonvea. Annenhvert svangerskap har vært ille med kvalmen, så håper jeg slipper så mye neste gang (om vi får det til..)

Hahah, er gjerne alltid igang,.. en vanlig morgen for meg detta:hilarious:

Jo, har slitt med hyperemesis I alle graviditetene, dessverre. Alt fra uke 4/5- 13 til uke 27.. ser ikke fram til det, akkurat. Gjør ikke annet enn å ligge å kaste opp. Xonvea og afipran sammen hjalp KANSJE bittelitt, men ingen funker egentlig. Ikke zofran, phenergan, afipran eller xonvea... blitt tipset om stemetil, så skal prøve det❤️ kvalme og oppkast 24/7 er helt jævlig!

PP5/CD24/9DPO:

Går ut ifra Ladycomp'n denne mnd og overridet FF til 9dpo! Noterte også at ikke tempen steg så mye som den pleier, da FF mente jeg var 1dpo. Uansett, føler meg ikke gravid. Mensenmurringene jeg pleier å ha en uke før mens, de er på plass:p er da 7 eller 8 dager til mens:angel5 Og jeg er kvalm, som også er vanlig for meg i dpo-land noen ganger.

Jeg skal kose meg med bursdagene til barna(2 stk i september og 3 stk i november❤️), juleforberedelser, julepynting, rett og slett julemagien:love7:santa
Vet ikke om jeg skal bruke Letrozol denne mnd eller ikke? Føler det klusser sånn med syklusen, egentlig:smiley-ashamed005

Screenshot_20250903_190239_FF App.jpg

PP5/CD24/9DPO:

Går ut ifra Ladycomp'n denne mnd og overridet FF til 9dpo! Noterte også at ikke tempen steg så mye som den pleier, da FF mente jeg var 1dpo. Uansett, føler meg ikke gravid. Mensenmurringene jeg pleier å ha en uke før mens, de er på plass:p er da 7 eller 8 dager til mens:angel5 Og jeg er kvalm, som også er vanlig for meg i dpo-land noen ganger.

Jeg skal kose meg med bursdagene til barna(2 stk i september og 3 stk i november❤️), juleforberedelser, julepynting, rett og slett julemagien:love7:santa
Vet ikke om jeg skal bruke Letrozol denne mnd eller ikke? Føler det klusser sånn med syklusen, egentlig:smiley-ashamed005

Screenshot_20250903_190239_FF App.jpg
Hvordan føler du letrozol klusser med syklusen? Jeg har brukt det de tre siste ppene men denne gangen føler jeg noe ikke stemmer helt

Har aldri kjent at jeg har hatt eggløsning (som jeg vet om ihvertfall), men nå ista hadde jeg voldsomme stikkende smerter nedest, midterst i magen i et lite minutt, etterfulgt av at jeg følte jeg ble varm i et lite minutt nederst i magen! og nå har jeg i et kvarter etterpå hatt murringer (typ mensenmurringer) i magen. Kan det være eggløsningssmerter? Cd 20 i dag.

Har aldri kjent at jeg har hatt eggløsning (som jeg vet om ihvertfall), men nå ista hadde jeg voldsomme stikkende smerter nedest, midterst i magen i et lite minutt, etterfulgt av at jeg følte jeg ble varm i et lite minutt nederst i magen! og nå har jeg i et kvarter etterpå hatt murringer (typ mensenmurringer) i magen. Kan det være eggløsningssmerter? Cd 20 i dag.
Det kan være, hvor lang syklus pleier du å ha? Om du ikke har veldig lange sykluser kan det også være symptomer på implantasjon også (f.eks. om du hadde el på dag 12-14 er du jo 6-8 dpo nå) :)

Hvordan føler du letrozol klusser med syklusen? Jeg har brukt det de tre siste ppene men denne gangen føler jeg noe ikke stemmer helt

Får lengre syklus, ble sykt moody og slipper egg på begge sider! Får EL ifra før, så trenger egentlig ikke Letrozol. Ville bare prøve som boost❤️

Får lengre syklus, ble sykt moody og slipper egg på begge sider! Får EL ifra før, så trenger egentlig ikke Letrozol. Ville bare prøve som boost❤️
Interessant. Syklusene mine har vært tullete hele siste året, så det var derfor jeg fikk letrozol, men jeg har også eggløsning uten, men det tar noen ganger veldig lang tid. Men blir veldig moody og veldig trøtt av det :dead:

Det kan være, hvor lang syklus pleier du å ha? Om du ikke har veldig lange sykluser kan det også være symptomer på implantasjon også (f.eks. om du hadde el på dag 12-14 er du jo 6-8 dpo nå) :)
Varierer veldig siden pilleslutt i slutten av april, har hatt sykluser på rundt 40 dager. har gått på piller i nesten ti år, og de gangene jeg har hatt pause fra de har jeg hatt stabil syklus på 30-32 dager. Kan jo være det har stabilisert seg litt mer nå, og at el har vært.
El testene ligger ihvertfall å vipper imellom 0,3 og 0,6 i premom og har gjort det i et par uker :hilarious:

Alt av murringer forsvant også nå, etter en halvtime totalt ca.

Da var det pyntet litt for straks 13-åringen, og ostekaken står klar i kjøleskapet :cool05:gen014:dance008:dance011:happy093:talk017:love017 Helt utrolig å tenke på at imorgen kl 09.35, så er det 13 år siden jeg ble mamma til verdens besteste gutt:sad010:love017:Heartblue
Screenshot_20250903_212419_Gallery.jpg
Screenshot_20250903_212548_Gallery.jpg

Varierer veldig siden pilleslutt i slutten av april, har hatt sykluser på rundt 40 dager. har gått på piller i nesten ti år, og de gangene jeg har hatt pause fra de har jeg hatt stabil syklus på 30-32 dager. Kan jo være det har stabilisert seg litt mer nå, og at el har vært.
El testene ligger ihvertfall å vipper imellom 0,3 og 0,6 i premom og har gjort det i et par uker :hilarious:

Alt av murringer forsvant også nå, etter en halvtime totalt ca.
Ah! Skjønner! Da er det vel mer tenkelig med el, men om eltestene ikke er positive enda er det mer sannsynlig at det er alt mulig annet også :smiley-ashamed004

Back
Topp