Solfrid - 39 - B2 - PP3 - EL 28/08 -IKM 12/09
Jeg tenker jeg hopper inn her. Ikke helt godt å bli klok på de strimlene, men den digitale er positiv, så da regner jeg med at EL er i morgen.
Nå gjelder det bare å få lagt inn litt mer aksjer. Mannen hangler så fikk ikke lagt inn i går, men krysser fingrene for at vi kan få lagt inn en ladning etter jobb evt tidlig i morgen. Om ikke kan det ligge noen gamle fra mandagskvelden på vent, så helt håpløst er det ikke.
Jeg tenker jeg hopper inn her. Ikke helt godt å bli klok på de strimlene, men den digitale er positiv, så da regner jeg med at EL er i morgen.
Nå gjelder det bare å få lagt inn litt mer aksjer. Mannen hangler så fikk ikke lagt inn i går, men krysser fingrene for at vi kan få lagt inn en ladning etter jobb evt tidlig i morgen. Om ikke kan det ligge noen gamle fra mandagskvelden på vent, så helt håpløst er det ikke.

Utrolig gode fødselsopplevelser med PKS, og har svært lite smerter etterpå. Oppe å går samme dag og tar bebis sjøl
Jeg har fått innvilget PKS med narkose da jeg har PTSD(grunnet omsorgssvikt i barndommen, vold og med store kjøttkniver+++og takler ikke å være våken å bli skjært i) grunnet PTSD er jeg overaktiv og sitter sjeldent i ro og alltid igang og har høy smerteterskel.

Jeg er en heldig frøken

haha, det kan jo gå litt for seg her i hus med de hormonene