mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En positiv eggløsningstest betyr at du har en LH-topp, som vanligvis skjer ca. 12–36 timer før selve eggløsningen. Så hvis du tester positivt i dag, er det mest sannsynlig at eggløsningen skjer i morgen (eller evt. sent i kveld/natt).Positiv eltest idag, og går over i dpo land i morgen, eller regner man dagen etter? Altså positiv el test idag, el i morgen, og 1dpo på fredag?![]()
Happy humpings alle sammen

Åååå det kan jo være forklaringen jaHar fått innvilget utredning for myom i forhold til graviditet da. Sykehuset trodde myomet var grunnen til MA. Så veldig greit å kunne få litt oppfølging![]()
Uff, så dum den er som skal skape utfordringer for deg… Men kjempebra at de tar det skikkelig på alvor og skal se nøyere på det
Skulle bare mangle egentlig. Men godt å høre du får oppfølging 
Ja, selv om jeg håper å bli gravid før utredningen starter da heheÅååå det kan jo være forklaringen jaUff, så dum den er som skal skape utfordringer for deg… Men kjempebra at de tar det skikkelig på alvor og skal se nøyere på det
Skulle bare mangle egentlig. Men godt å høre du får oppfølging
![]()
Vet liksom ikke hva man skal få ut av en legetime i uke 5?Ja! Men nå ser det plutselig ut til at den stiger igjen! Næææææi!Ja, godt du fikk med deg en som var positiv da ihvertfall
Ja, blir nok ihvertfall 2 daglig til jeg ser ordentlig stigning![]()

Om du hadde el i natt er du 1 dpo i natt på samme tid. Jeg ville regnet 1 dpo fra i morgen evt sent i kveld for å gi meg selv en grunn til å teste en dag tidligereJeg tok en test rett før jeg la meg i går, som kanskje er like sterk som kontrollstreken, (den øverste) og i dagtidlig var den litt svakere igjen (nederste). Kanskje peaken var i natt? Hadde også et temphopp i dag. Tror dere jeg hadde eggløsning i natt, og jeg er 1 dpo i dag? Hva tenker dere?

å vi som gikk inn med tanke om at vi kunne jo prøve tabletter å se hvordan det funket først liksom
så hvis legen har rett, så har jo vi egentlig ikke en sjanse i havet selv.Haha, jeg er enig!Om du hadde el i natt er du 1 dpo i natt på samme tid. Jeg ville regnet 1 dpo fra i morgen evt sent i kveld for å gi meg selv en grunn til å teste en dag tidligere![]()
Ånei!! Så kjedelig!!Ferdig hos gyn, for denne gangen. Må nå vente på time til kikkhullsoperasjon, da legen mener egglederne kan være tette som følge av 2 keisersnitt. I tillegg må gubben ut på "jobbreise" til trondheim for sædprøveå vi som gikk inn med tanke om at vi kunne jo prøve tabletter å se hvordan det funket først liksom
så hvis legen har rett, så har jo vi egentlig ikke en sjanse i havet selv.

Ja det beste er jo om du blir gravid og at det skal gå bra uansettJa, selv om jeg håper å bli gravid før utredningen starter da heheHar bare fått beskjed om at oppstart skal være senest februar.
Legen ville ha meg inn i uke 5 ved neste graviditetHun har UL på kontoret, så ser for meg at dersom jeg kommer nærmere uke 6 så kan jeg kanskje høre hjerteslag
Uke 5 er litt for tidlig for noe som helst
Vet liksom ikke hva man skal få ut av en legetime i uke 5?
Vi må jo bare håpe og tro det

Aner ikke om det er vanlig eller ei, men virka nesten slik siden han gikk rett til kikkhullsoperasjon å ikke ville forsøke med medisiner først.Ånei!! Så kjedelig!!
Jeg har et ks bak meg, er det vanlig å få tette eggledere av det?![]()
Positiv eltest idag, og går over i dpo land i morgen, eller regner man dagen etter? Altså positiv el test idag, el i morgen, og 1dpo på fredag?![]()
Ferdig hos gyn, for denne gangen. Må nå vente på time til kikkhullsoperasjon, da legen mener egglederne kan være tette som følge av 2 keisersnitt. I tillegg må gubben ut på "jobbreise" til trondheim for sædprøveå vi som gikk inn med tanke om at vi kunne jo prøve tabletter å se hvordan det funket først liksom
så hvis legen har rett, så har jo vi egentlig ikke en sjanse i havet selv.
Du kan ikke be om en gjennomskylling av egglederne istedenfor? Det gjør min private gyn iallefall. Da ser en jo om de er tette eller ikke?Hahah, ikke lett å bli klok alltidJa! Men nå ser det plutselig ut til at den stiger igjen! Næææææi!![]()

Å! Phew! Føler nesten jeg burde ta meg en tur til gyn nåHæ? Jeg har 4 pks bak meg, og har da ikke fått beskjed om tette eggledere av den grunn?Du kan ikke be om en gjennomskylling av egglederne istedenfor? Det gjør min private gyn iallefall. Da ser en jo om de er tette eller ikke?