IKM UKE 37+38

Nå tok det seg opp på testene her:joyful: CB advanced viser fast smilefjes nå men strimmelen er ikke maks enda. Har alltid pleid å registrere positiv i Flo og Helse appen når jeg får fast smilefjes, men ville dere ventet til i morgen med å registrere siden strimmelen ikke er på peak enda? Premom sier 0,64 Lav enda.

Vedlegg

• IMG_6665.jpeg
    IMG_6665.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 37
Jeg har lest om mange i USA som bruker Musinex slimløsende og har opplevd å bli gravid, den måneden de bruker det rundt eggløsning. Jeg kom jo hjem fra USA for litt siden og har fått med meg en heftig bilhulebetnnelse, så da popper jeg litt musinex for både det ene og det andre og ser hva som skjer :smiley-ashamed004

Ja, jeg har sett testene dine - helt sykt! Men enig, ser faktisk slik ut egentlig, men veldig rart å skulle ha kjemisk hver mnd., har du snakket med fastlegen om det kan være noe anne?

Når begynner du å teste denne pp?

Har vært sånn i alle år, så har ikke tatt det opp med lege, nei❤️

Begynner alltid testingen 8dpo:smiley-bounce012 Da klarer jeg ikke å holde testetøsa i sjakk lenger:smiley-bounce022

Shit, det er helt insane:wideyed: Ja, jeg har ikke hørt så mye om myomer heller, selv ikke her inne! Det er dessverre kvinnehelse i et nøtteskall:shifty:
Det er flere som får myomer enn ikke av damer da, men de er vanligvis bare opp til noen få cm store, også krymper de eller forsvinner etter en graviditet. Og de forsvinner gjerne ved overgangsalderen siden de blir matet av hormoner.

Denne runden var jeg treg med testing og første test i går var 1.1 i premon :hilarious: Testet tre ganger i dag og alle har vært dalende så rakk vel sånn ca å få med meg en eller annen topp :hilarious:
Ville testet tre eller fler ganger når du merker en skikkelig stigning (for meg er det ga 0,6-0,7), men er så individuelt hvor raskt det stiger
Haha det var skiiikkelig flaks der ja. Godt instinkt!

Nå tok det seg opp på testene her:joyful: CB advanced viser fast smilefjes nå men strimmelen er ikke maks enda. Har alltid pleid å registrere positiv i Flo og Helse appen når jeg får fast smilefjes, men ville dere ventet til i morgen med å registrere siden strimmelen ikke er på peak enda? Premom sier 0,64 Lav enda.
Verdiene Premom logger avhenger veldig av hvordan man tar bildet/kvaliteten osv. Personlig hadde jeg tenkt at testen din er sterkere enn 0,64. El testen ser veldig lovende ut, og det er nok rett før. :joyful:

Verdiene Premom logger avhenger veldig av hvordan man tar bildet/kvaliteten osv. Personlig hadde jeg tenkt at testen din er sterkere enn 0,64. El testen ser veldig lovende ut, og det er nok rett før. :joyful:
Tar samme plass og vinkel hver gang. Ja syns i grunn også den virket sterkere.. Klarte ikke dy meg så sto opp å tok en ny, svakere på 0,47 :dead:

Har vært sånn i alle år, så har ikke tatt det opp med lege, nei❤️

Begynner alltid testingen 8dpo:smiley-bounce012 Da klarer jeg ikke å holde testetøsa i sjakk lenger:smiley-bounce022
Skjønner! Jeg har samme testettrangen! Da blir det testing 8dpo, men er ikke i dpo land enda da, så må vente litt til før jeg kan begynne å telle :joyful:

Er dette skyggestrek eller er det en svak positiv strek? :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_1356.jpeg
    IMG_1356.jpeg
    749,2 KB · Visninger: 49
  • IMG_1355.jpeg
    IMG_1355.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 48
  • IMG_1354.jpeg
    IMG_1354.jpeg
    710,4 KB · Visninger: 48
Mine blir som regel aldri sterkere enn den, så den hadde vært positiv for meg ihvertfall.

CD15

Jeg hadde store planer om å legge inn litt aksjer i går for å få ned stresset rundt å gå glipp av eggløsning, meeeen mannen var ikke enig. Han var så trøtt så han sa "hvis du ikke legger frem en positiv eggløsningstest så orker jeg ikke" :hilarious: :hilarious: :hilarious: syns egentlig det var fair, han er tilgitt for den. Men jeg sa til han at det går heeelt fint, men fint om vi får lagt noen aksjer i løpet av ett par dager. Så da er han ihvertfall litt mentalt forbredt :hilarious:

CD15

Jeg hadde store planer om å legge inn litt aksjer i går for å få ned stresset rundt å gå glipp av eggløsning, meeeen mannen var ikke enig. Han var så trøtt så han sa "hvis du ikke legger frem en positiv eggløsningstest så orker jeg ikke" :hilarious: :hilarious: :hilarious: syns egentlig det var fair, han er tilgitt for den. Men jeg sa til han at det går heeelt fint, men fint om vi får lagt noen aksjer i løpet av ett par dager. Så da er han ihvertfall litt mentalt forbredt :hilarious:

Så leit han ikke orket❤️ Håper det blir noe på deg ikveld❤️✨

PP5/CD17/3DPO:
Bortsett fra en del lotionutflod, så kjenner jeg ikke en døyt:p Fikk krysset idag :smiley-bounce012Nå gjenstår det "bare" 5 dager til testingen setter igang:laughing002 Alle barna er hjemme den neste uke, og kommer seg ikke på skolen eller i bhgen. Veien vår sørover ut av bygda er stengt pga farlig fjell som skal fjernes langs veien. Vår vei kom på 3'plass i kåringen av Norges verste vei og vi bor i Akershus.. Great:wideyed: I første omgang er vi stengt inne i en uke,men kan bli lengere... Så vi fikk litt over ei uke med hverdag:laughing021

Screenshot_20250827_060801_FF App.jpg

Last edited:
Hadde håpet på svakere test her til morgen, men nei… Lang topp igjen…

Man skal gå ut ifra den første positive testen❤️ og derfra er det som regel 12-36timer til EL:)

Back
Topp