LilleVidunder
Betatt av forumet
Nå tok det seg opp på testene her
CB advanced viser fast smilefjes nå men strimmelen er ikke maks enda. Har alltid pleid å registrere positiv i Flo og Helse appen når jeg får fast smilefjes, men ville dere ventet til i morgen med å registrere siden strimmelen ikke er på peak enda? Premom sier 0,64 Lav enda.
CB advanced viser fast smilefjes nå men strimmelen er ikke maks enda. Har alltid pleid å registrere positiv i Flo og Helse appen når jeg får fast smilefjes, men ville dere ventet til i morgen med å registrere siden strimmelen ikke er på peak enda? Premom sier 0,64 Lav enda.

Da klarer jeg ikke å holde testetøsa i sjakk lenger
Ja, jeg har ikke hørt så mye om myomer heller, selv ikke her inne! Det er dessverre kvinnehelse i et nøtteskall
Testet tre ganger i dag og alle har vært dalende så rakk vel sånn ca å få med meg en eller annen topp 

Alle barna er hjemme den neste uke, og kommer seg ikke på skolen eller i bhgen. Veien vår sørover ut av bygda er stengt pga farlig fjell som skal fjernes langs veien. Vår vei kom på 3'plass i kåringen av Norges verste vei og vi bor i Akershus.. Great