IKM UKE 37+38

Testekassen ved siden av doen er fylt opp :love017 :dance011 :gen014 Gleder meg til de første testene ryker om 6 dagers tid:cool05
20250826_095336.jpg

Nårrh, takk for det❤️ Håper på terminspire nå, og ikke flere kjemiske :smiley-angelic001 Ser vi begge er i PP5- håper det blir terminspire på oss begge✨
Håper det! Ble kjemisk på meg i pp4, så krysser fingrene på at det blir en spire nå og at den sitter hele veien frem til mai :flower

Da teller jeg ned dagene av TR. Dag 5 nå. Bruker vanligvis å være ferdig ca dag 7-8. Bruker å spotte litt i noen dager etter, men regner det ikke som TR. I dag har det ikke vært noe blødning, men jeg kjenner kroppen… i morgen er vi igang igjen vet du :smiley-ashamed004

Blir godt å bli ferdig med TR og inntre folikkelfasen :smiley-bounce012

Håper det! Ble kjemisk på meg i pp4, så krysser fingrene på at det blir en spire nå og at den sitter hele veien frem til mai :flower

2 PP etter kjemisk i 4+6. Får positive tester hver måned, så virker som jeg har kjemisk hver PP:sorry: krysser fingrene for maispirer:smiley-angelic001:binkybaby

Tenkte jeg skulle si ordentlig hei her inne.
Jeg har egentlig sett for meg å ikke få flere barn, selv om det lå en sorg rundt det. Men så traff jeg drømmemannen som også drømmer om en til. Vi bor ikke sammen ennå, så vi har litt logistikk i å forsøke å treffe på el
Estimert eggløsning torsdag eller fredag. Men i dag har jeg mye mens lignende smerter.
Måler temperatur også, men ingen stigning ennå. Kan smertene være egg som modner eller slipper nå tro? La inn aksjer i går så håper Er CD9 nå, men sykluser på 22-24 dager.

Tenkte jeg skulle si ordentlig hei her inne.
Jeg har egentlig sett for meg å ikke få flere barn, selv om det lå en sorg rundt det. Men så traff jeg drømmemannen som også drømmer om en til. Vi bor ikke sammen ennå, så vi har litt logistikk i å forsøke å treffe på el
Estimert eggløsning torsdag eller fredag. Men i dag har jeg mye mens lignende smerter.
Måler temperatur også, men ingen stigning ennå. Kan smertene være egg som modner eller slipper nå tro? La inn aksjer i går så håper Er CD9 nå, men sykluser på 22-24 dager.
Mange opplever smerter/ubehag i forkant av EL, så det er absolutt mulig.,

Hei :hello Kan jeg henge her?
I kjent Frostbite-stil kommer eggløsningen i morgen på CD29, ler meg ihjel på en manisk måte :laughing005 Jeg har holdt meg skikkelig langt unna BV-forum og egentlig alt som har med dette å gjøre, da det gir meg både angst, depresjon og søvnproblemer. Drittprosjekt :laughing005 Uansett, peak i dag. Litt TMI, men jeg har aldri, og da mener jeg aldri, hatt så mye EL-slim som jeg har nå. Krysser alle fingre og tær for at det er en sjuk bra ting.

Frostbite - 32 - B2 - PP10 (kjemisk PP4, PP6, PP7) - EL 26/08 - IKM 08/09
Heier på slimet og deg :gen014 :love017

Premom sier EL er i dag, men er vel i morgen tenker jeg :happy:
Aksjer har blitt lagt de siste tre dagene og blir vel lagt i dag og de neste to dagene og:smiley-bounce012

Happy humpings:talk017:sex

Hadde skikkelig merkelig eggløsning i går. Er jo på ferie, og hadde bestilt taxi 04:15 på morningen. Fikk bare 3 timer søvn den natten. I sånn 15 tiden etter vi hadde sjekket inn på hotellet og spist så bare føk pulsen min opp til sånn 90 til 115 hele tiden, og med en gang jeg gjorde noe som helst så var den oppi 120. Vi skulle hvile litt på hotellrommet, og lå liksom på sånn 90 mens jeg sov. Og hele natten også hadde jeg sånn kjempe høy puls. Den har gått ned igjen nå da, men kroppen hadde bare en helt syk respons på første EL etter MA. Merket liksom ikke noe annet enn at kroppen hadde skikkelig høyt stressnivå.

Uansett, 1 dpo i dag!!!! :excited001 :nailbiting:

Har fått innvilget utredning for myom i forhold til graviditet da. Sykehuset trodde myomet var grunnen til MA. Så veldig greit å kunne få litt oppfølging :)

Hva betyr det? Er det en utvekst'ish?❤️

Back
Topp