førstegangsprøver☀️
Flørter med forumet
Min var nesten identisk som denne nå i ettermiddagMan har @mamat2prinsesser&4prinser og så har man meg
Vis vedlegget 468135
Altså, det går vel knapt ann å få en lysere el test![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min var nesten identisk som denne nå i ettermiddagMan har @mamat2prinsesser&4prinser og så har man meg
Vis vedlegget 468135

Man har @mamat2prinsesser&4prinser og så har man meg
Vis vedlegget 468135
Den var ganske blenda, ja
Satser på de øker i styrke snartDu setter en litt kjip standard for resten av oss jaSorry, babesDen var ganske blenda, ja
Satser på de øker i styrke snart
![]()
jeg er bare CD13 nå så forventer lave tester en liten stund til mtp at jeg vanligvis får el mellom CD18 og CD22, men lever i håpet om tidligere el.Får håpe du får positive tester om noen dagerMan har @mamat2prinsesser&4prinser og så har man meg
Vis vedlegget 468135
Mine er som regel sånn for de blir akutt mørke i nøyaktig 11 timer, så det er flere av oss som har litt å gå på i forhold til @mamat2prinsesser&4prinserMan har @mamat2prinsesser&4prinser og så har man meg
Vis vedlegget 468135
Du setter en litt kjip standard for resten av oss jajeg er bare CD13 nå så forventer lave tester en liten stund til mtp at jeg vanligvis får el mellom CD18 og CD22, men lever i håpet om tidligere el.
Positiv er positiv, uansett hvor sterk
kanskje EL om 5 dager, om du er heldig
Kan jeg henge her?
Jeg har holdt meg skikkelig langt unna BV-forum og egentlig alt som har med dette å gjøre, da det gir meg både angst, depresjon og søvnproblemer. Drittprosjekt
Uansett, peak i dag. Litt TMI, men jeg har aldri, og da mener jeg aldri, hatt så mye EL-slim som jeg har nå. Krysser alle fingre og tær for at det er en sjuk bra ting.Takk for tips! Da kjører jeg litt hyppigere testing fremoverMine tester er også litt rare på letrozol, men det jeg har merket er at peaken er veldig kort og alltid på kvelden. Så fra cd 12 til positiv test tester jeg minst 2 helst 3 ganger om dagen for å ikke gå glipp av peak

Krysser fingre og tær for at det er et godt tegn og at det klaffer for dere denne rundenHeiKan jeg henge her?
I kjent Frostbite-stil kommer eggløsningen i morgen på CD29, ler meg ihjel på en manisk måteJeg har holdt meg skikkelig langt unna BV-forum og egentlig alt som har med dette å gjøre, da det gir meg både angst, depresjon og søvnproblemer. Drittprosjekt
Uansett, peak i dag. Litt TMI, men jeg har aldri, og da mener jeg aldri, hatt så mye EL-slim som jeg har nå. Krysser alle fingre og tær for at det er en sjuk bra ting.
Frostbite - 32 - B2 - PP10 (kjemisk PP4, PP6, PP7) - EL 26/08 - IKM 08/09

VelkommenHeiKan jeg henge her?
I kjent Frostbite-stil kommer eggløsningen i morgen på CD29, ler meg ihjel på en manisk måteJeg har holdt meg skikkelig langt unna BV-forum og egentlig alt som har med dette å gjøre, da det gir meg både angst, depresjon og søvnproblemer. Drittprosjekt
Uansett, peak i dag. Litt TMI, men jeg har aldri, og da mener jeg aldri, hatt så mye EL-slim som jeg har nå. Krysser alle fingre og tær for at det er en sjuk bra ting.

Veldig tydelig overgang fra folikkelfasen til lutealfasen denne gangen! Siste el-slim var på CD14 og mye av det
Her jeg roer ned, når jeg vet jobben er gjort
Jeg koser meg med små prosjekter i heimen, hekling, rydding, vasking, klesvask, matpakker og middager; Endelig hverdagen igjen
Håper så inderlig at det er et godt tegn og at det går veien for deg denne ppPP5/CD16/2DPO: Har siden jeg sto opp igår hatt MENGDER med lotionutflod, og det har fortsatt idag. Ikke vanlig for megVeldig tydelig overgang fra folikkelfasen til lutealfasen denne gangen! Siste el-slim var på CD14 og mye av det
Sinnsykt deilig å være i dpo-landHer jeg roer ned, når jeg vet jobben er gjort
Jeg koser meg med små prosjekter i heimen, hekling, rydding, vasking, klesvask, matpakker og middager; Endelig hverdagen igjen
![]()

Nårrh, takk for detHåper så inderlig at det er et godt tegn og at det går veien for deg denne pp![]()
Ser vi begge er i PP5- håper det blir terminspire på oss begge
altså ejg går rett i krisemaksimerimg. Er vi fler?
JeppNår jeg nærmer meg eller passerer CD14 blir jeg alltid panisk fordi jeg tror jeg har gått glipp av EL eller ikke får EL den syklusen. Det på tross av at jeg alltid har el på CD18-CD22altså ejg går rett i krisemaksimerimg. Er vi fler?
![]()
Alltid el dag 13-14 og kort stigning men likevel får jeg panikk når den ikke stiger på dag 12-13
Enig! Helt avhengig av kosen og den motoriske bevegelsen av varm kopp fra hånd til munnSamme her! Liiitt for mye kaffe, men er så vanskelig å begrense antall kopper på jobb spesielt![]()

Takk!! Kapret mannen mellom levering på skolen, teamsmøte og avreise på jobb for å få lagt inn en siste runde siden gårsdagen glappHappy humpings![]()

Takk!! Kapret mannen mellom levering på skolen, teamsmøte og avreise på jobb for å få lagt inn en siste runde siden gårsdagen glapp![]()

Jeg har ingen erfaringer med Letrozol, men Ja, jeg får tydelig topp og bunn, men mine pleier å ligge på 0,3-6 en dag før det peaker. Kontrollstrekens farge har ikke så mye å si, det er styrkeforskjellen mellom teststreken og kontrollstrek som er utslagsgivende.. noen ganger er det generelt lite fargestoff, mens andre ganger mer. Det har mest med testen å gjøre og ikke LH verdiene (med mindre man får en skikkelig dye stealer som @mamat2prinsesser&4prinser hadde denne rundenEr det noen her inne som har erfaring med testing og Letrozol? Syntes alle testene verken er negative eller positive, med unntak av den jeg tok i dag og i går som er litt svakereFår alle en klart svakere kontrollstrek når testen er positiv?Vis vedlegget 468119
)Velkommen!!HeiKan jeg henge her?
elsker det!