IKM UKE 37+38

Tror ikke det er en vidunderkur, men skal jo kanskje ha noe med eggløsning å gjøre. Ikke satt meg 100% inn i det.

Hvis det er en mulighet for at man er gravid burde man jo kutte ned da, for da er det jo koblet mot tidlig abort.
Ja absolutt! Var derfor jeg kuttet ut min ene monster om dagen og byttet til en kaffekopp/ ingenting. Tilfelle den var med å påvirka i feil retning :happy:

Da var testene negative igjen! Hatt positive tester i 2 døgn, da:joyful: Spent på om tempen har steget til imorgen:smiley-bounce015
Screenshot_20250824_142739_Premom.jpg

Holder dere dere egentlig til den under 200 mg koffein grensen mens dere prøver?
Jeg er ganske avhengig og får hodepine uten koffein. Jeg drikker rundt 4 kopper daglig. Forrige svangerskap måtte jeg bytte ut med islaffe, for jeg ble så kvalm av vanlig kaffe :joyful:

Bkno6857570 (har endret til LiljeS) - 25 - B1 - PP1 med Letrozol - EL 28.08 - IKM 11.09

Hei, jeg er ny på siden! Så hyggelig med et fellesskap å dele tanker med. Dette er min første PP med Letrozol etter å ha fått påvist PCO, så er veldig usikker på tidspunkt for både EL og IKM.

Tester etter EL hver dag, men syntes det har vært vanskelig da jeg har fått flere av det som antakelig er falske positive (pga letrozol) mellom CD 10 og 14 som jeg er på nå. Første dag i dag med en negativ EL test etter at jeg begynte å teste, så krysser fingrene for at jeg kan se en økning igjen snart!:Heartpink

Jeg følger litt med her .
Vi har lagt det 5 barnet på hylla for flere måneder siden og samboeren skal kutte strengen neste mnd :bag: .
Men i dag tidlig hadde han et uhell , så om jeg er blitt gravid nå er det første «arbeidsuhell» på 11,5 år :nailbiting:.
I følge premom så skal jeg ha El mellom i morgen og onsdag :nailbiting:
Etter sist fødsel så varierer jeg mellom 26-28 dagers syklus så setter meg på EL og IKM midt i mellom :)

Venterpåsistemann - 36 - B5 - PP0 - 26.08 - 10.09
Hyggelig å se deg igjen :Heartred

Jeg er ganske avhengig og får hodepine uten koffein. Jeg drikker rundt 4 kopper daglig. Forrige svangerskap måtte jeg bytte ut med islaffe, for jeg ble så kvalm av vanlig kaffe :joyful:
Ja jeg også, men man trenger visst ikke så mye koffein for å holde hodepinen i sjakk da :happy:

Bkno6857570 (har endret til LiljeS) - 25 - B1 - PP1 med Letrozol - EL 28.08 - IKM 11.09

Hei, jeg er ny på siden! Så hyggelig med et fellesskap å dele tanker med. Dette er min første PP med Letrozol etter å ha fått påvist PCO, så er veldig usikker på tidspunkt for både EL og IKM.

Tester etter EL hver dag, men syntes det har vært vanskelig da jeg har fått flere av det som antakelig er falske positive (pga letrozol) mellom CD 10 og 14 som jeg er på nå. Første dag i dag med en negativ EL test etter at jeg begynte å teste, så krysser fingrene for at jeg kan se en økning igjen snart!:Heartpink
Velkommen til forum! Det er faktisk ett skikkelig fint sted å henge :Heartred folk her er så støttende i motsetning til facebookgrupper og kvinneguiden.

Velkommen til forum! Det er faktisk ett skikkelig fint sted å henge :Heartred folk her er så støttende i motsetning til facebookgrupper og kvinneguiden.
Kvinneguiden er crazy. Var aktiv bruker der fra 2012-2024. Tror den største utfordringen der er at man kan være anonym og «slenge med leppa».

Holder dere dere egentlig til den under 200 mg koffein grensen mens dere prøver?
Jeg elsker kaffe, men har kuttet ned til to kopper om dagen med mål om å slutte ved graviditet (er nok bare redd for å miste igjen, men har sikkert ikke så mye å si). Nå når jeg fikk TR gikk jeg på en smell og drakk en halv liter :laughing002
Har kjøpt meg matcha som erstatning, men kan bare si med en gang at det er ikke like godt :wtf:

Jeg elsker kaffe, men har kuttet ned til to kopper om dagen med mål om å slutte ved graviditet (er nok bare redd for å miste igjen, men har sikkert ikke så mye å si). Nå når jeg fikk TR gikk jeg på en smell og drakk en halv liter :laughing002
Har kjøpt meg matcha som erstatning, men kan bare si med en gang at det er ikke like godt :wtf:
Kan man drikke matcha??? Jeg har lurt skikkelig mye på det. Tror matcha er en tilvenning, også kommer det litt an på kvaliteten på matchaen du kjøper. Har vært 3 turer i Japan, og der finner du liksom matcha over alt. Men det smaker mye bedre der nede også.

EL-slim i dag, stigende lyst, uten EL-test i hus! :oops: Forventer EL ikke før senere ut i uka.
Får vel legge inn noen aksjer i kveld da. :cool:

Det var jo sånn EL testen min så ut når jeg tok en test mens jeg var gravid liksom :hilarious:

Så ikke denna før nå :smiley-bounce022 Ja...nei.. jeg vet ikke hvorfor jeg får sånne sterke el-tester?! men har nå hatt det i alle år, så:knegg:

Ja, jeg holder meg til en kaffekopp om dagen nå, og kanskje 1 glass Pepsi Max i ny og ne. Har aldri tenkt sånn før og har jo fått 3 barn uten noen spesielle restriksjoner - MEN mistet i uke 9/10 ish i sommer og denne gangen vil jeg ikke risikere å tenke «tenk om jeg hadde gjort det og det, og ikke det og det ». All fornuft tilsier at det er helt hinsides, men vil gjøre så mye som mulig «riktig» nå.

Back
Topp