IKM UKE 37+38

PP5/CD14: Peak på EL-tester og 2.dag med positive tester, så EL er enten idag eller imorgen:flower Fikk lagt inn en ny load med aksjer idag kl 07'ish, så får vi se om vi får mulighet til å legge inn mer:sign17:binkybaby:sign19 Syke MENGDER med el-slim:wideyed:
20250824_082056.jpg

Screenshot_20250824_082800_Premom.jpg

Screenshot_20250824_082842_FF App.jpg

Den EL kalkulatoren på appen her er litt gammeldags når det kommer til å beregne termin da. Pleier dere bare å føre opp første dag i siste mens der dere med lengre sykluser, eller stiller dere den inn til to uker før EL når dere har kontroll på EL?

Den EL kalkulatoren på appen her er litt gammeldags når det kommer til å beregne termin da. Pleier dere bare å føre opp første dag i siste mens der dere med lengre sykluser, eller stiller dere den inn til to uker før EL når dere har kontroll på EL?

Jeg legger alltid inn reel dato også sykluslengde, så det matcher med når EL er. Om du skjønner?:angelic:

Jeg legger alltid inn reel dato også sykluslengde, så det matcher med når EL er. Om du skjønner?:angelic:
Men termin dato endrer seg ikke om jeg endrer på sykluslengden. EL flytter seg jo da, men hvis man blir gravid og begynner å telle uker og dager, så blir det liksom feil telling dersom man teller fra første dag i siste mens og ikke 2 uker før EL dersom syklus er 32 dager i stedet for 28.

De vil jo selvfølgelig bare korrigere det på UL senere da.

Men termin dato endrer seg ikke om jeg endrer på sykluslengden. EL flytter seg jo da, men hvis man blir gravid og begynner å telle uker og dager, så blir det liksom feil telling dersom man teller fra første dag i siste mens og ikke 2 uker før EL dersom syklus er 32 dager i stedet for 28.

De vil jo selvfølgelig bare korrigere det på UL senere da.
Så rart, det gjør den med meg? Jeg bruker terminkalkulator her på babyverden, men ikke via appen. Men gå ut ifra EL evt, da?❤️

Åååå jeg har et så stort dilemma med hvor mange graviditetstester og sånt jeg skal ta med på ferie. Jeg kan jo ikke drive og teste masse på ferie, men vil jo få TR på slutten av turen, og har jo alle testedagene mine der. Foreløpig har jeg alle testene mine i en toalettmappe, men kan jo ikke ta med hele den :hilarious:

En per dag? To per dag? Tre per dag?

Åååå jeg har et så stort dilemma med hvor mange graviditetstester og sånt jeg skal ta med på ferie. Jeg kan jo ikke drive og teste masse på ferie, men vil jo få TR på slutten av turen, og har jo alle testedagene mine der. Foreløpig har jeg alle testene mine i en toalettmappe, men kan jo ikke ta med hele den :hilarious:

En per dag? To per dag? Tre per dag?

Ville tatt med til 3 tester pr dag, for tenk om de blir positive:nailbiting::love7 Da tester en jo gjerne mer:knegg:

Det er veldig sant :) Når de blir sånn "Er det en skygge?" positive haha. Har 2 sånne ultratidlig digital test også, så den løser det problemet raskt :)

Nice, da ble det ordnings i sysakene:cool14:dance011

Jeg regner ut ut i fra eggløsningstidspunkt for pleier å ha el mellom CD18 og CD22 :hilarious:

Jeg regner ut ut i fra eggløsningstidspunkt for pleier å ha el mellom CD18 og CD22 :hilarious:
Allright, da får man jo en litt mer riktig termindato :) Også må jeg bare få fastlegen til å ha riktig dato på arket neste gang. Kom 2 dager off fra start når fastlegen spurte om første dag i siste mens sist, så tenkte jeg ikke ville gjøre den feilen neste gang :smiley-ashamed004

Er så usikker på om jeg skal gå all out denne måneden med testing rett etter TR er over eller om jeg skal ta det helt med ro og ikke teste eller tenke så mye på det (det blir vel vanskelig da). Men kanskje en måned der jeg legger alt litt på hylla hjelper på. :)

Back
Topp