IKM UKE 37+38

Allright, da får man jo en litt mer riktig termindato :) Også må jeg bare få fastlegen til å ha riktig dato på arket neste gang. Kom 2 dager off fra start når fastlegen spurte om første dag i siste mens sist, så tenkte jeg ikke ville gjøre den feilen neste gang :smiley-ashamed004
2 dager er jo ikke krise, det blir man jo fort flyttet på ultralyd uansett om man har en standard syklus. Men når man bommer med en drøy uke så blir det verre med tanke på når man skal få tidlig ultralyd osv.

Jeg tenkte kanskje at ingen hadde lagt ikm grupper for uke 37 og 38 fordi det var få aktive prøvere, noe jeg syns var rart fordi mange ønsker senvår/sommer/tidlig høst barn pga bhg opptak osv. MEN herregud så mange vi er her inne allerede! Så koselig :Heartred jeg skal gjøre mitt beste for å holde listen oppdatert, men bare si fra til meg hvis noe glipper! Litt vanskelig å holde styr på når vi er så mange :hilarious:

2 dager er jo ikke krise, det blir man jo fort flyttet på ultralyd uansett om man har en standard syklus. Men når man bommer med en drøy uke så blir det verre med tanke på når man skal få tidlig ultralyd osv.
Ja det må være litt kjipt å måtte sette tellingen tilbake en uke ja

Jeg tenkte kanskje at ingen hadde lagt ikm grupper for uke 37 og 38 fordi det var få aktive prøvere, noe jeg syns var rart fordi mange ønsker senvår/sommer/tidlig høst barn pga bhg opptak osv. MEN herregud så mange vi er her inne allerede! Så koselig :Heartred jeg skal gjøre mitt beste for å holde listen oppdatert, men bare si fra til meg hvis noe glipper! Litt vanskelig å holde styr på når vi er så mange :hilarious:
Haha ja mye ansvar du har tatt på deg :hilarious:

Tror det bare er mye som skjer utenom som gjør at mange kanskje ikke er like online om dagen? Det, og at det ikke skjer så mye akkurat når man har TR og frem til man kan teste etter EL på nytt.

Alltid tenkt at folk skal få ha TR i fred. Da har man liksom akkurat ikke fått til en PP, også kan man kanskje skeie litt ut av vanene sine et par dager og unne seg en ekstra kopp kaffe eller noen glass med vin.

Jeg prøvde meg på kun en kaffe om dagen. Hadde ikke noe effekt her/ merket ingen forskjell
Tror ikke det er en vidunderkur, men skal jo kanskje ha noe med eggløsning å gjøre. Ikke satt meg 100% inn i det.

Hvis det er en mulighet for at man er gravid burde man jo kutte ned da, for da er det jo koblet mot tidlig abort.

Er litt å holde styr på med dobbel ikm-gruppe❤️ Vi er nok mange her inne, men er oppstart av jobb, skole, barnehage og vgs, så mange har nok en del å se til:happy119 Sånn er det iallefall for meg, så hadde ikke tid til ikm-grupper nå denne PP:angelic:

Haha ja mye ansvar du har tatt på deg :hilarious:

Tror det bare er mye som skjer utenom som gjør at mange kanskje ikke er like online om dagen? Det, og at det ikke skjer så mye akkurat når man har TR og frem til man kan teste etter EL på nytt.

Alltid tenkt at folk skal få ha TR i fred. Da har man liksom akkurat ikke fått til en PP, også kan man kanskje skeie litt ut av vanene sine et par dager og unne seg en ekstra kopp kaffe eller noen glass med vin.
Ja, tror det er veldig individuelt. Noen liker jo å melde seg rett inn i ny ikm gruppe når TR kommer. Jeg liker det, for da er jeg liksom i gang igjen :hilarious:

Holder dere dere egentlig til den under 200 mg koffein grensen mens dere prøver?

Vet ikke? Drikker maks ett par kopper kaffe om dagen. Har kuttet ned en del av meg selv, da jeg drikker sodastream brus med fun julebrus-saft:knegg:

Ja, tror det er veldig individuelt. Noen liker jo å melde seg rett inn i ny ikm gruppe når TR kommer. Jeg liker det, for da er jeg liksom i gang igjen :hilarious:

Samme her❤️

Er litt å holde styr på med dobbel ikm-gruppe❤️ Vi er nok mange her inne, men er oppstart av jobb, skole, barnehage og vgs, så mange har nok en del å se til:happy119 Sånn er det iallefall for meg, så hadde ikke tid til ikm-grupper nå denne PP:angelic:
Jeg tar heldigvis tog til og fra jobb så da trenger jeg noe å drive med :hilarious:

Jeg tar heldigvis tog til og fra jobb så da trenger jeg noe å drive med :hilarious:
Aiai har ikke helt turt å sitte på Babyverden på kollektivtransport hehe. Men hvis noen skulle sett meg inne i appen så håper jeg de hadde tatt kontakt, for er jo bare gøy å ha kontakt med andre prøvere :happy:

Jeg følger litt med her .
Vi har lagt det 5 barnet på hylla for flere måneder siden og samboeren skal kutte strengen neste mnd :bag: .
Men i dag tidlig hadde han et uhell , så om jeg er blitt gravid nå er det første «arbeidsuhell» på 11,5 år :nailbiting:.
I følge premom så skal jeg ha El mellom i morgen og onsdag :nailbiting:
Etter sist fødsel så varierer jeg mellom 26-28 dagers syklus så setter meg på EL og IKM midt i mellom :)

Venterpåsistemann - 36 - B5 - PP0 - 26.08 - 10.09

Haha nå må du vel snart gå tom for julebrus saft, eller? :hilarious:

Kjøpte mange flasker :smiley-bounce022 Så klarer meg helt til de er i salg igjen:hilarious: Helt klart farvorittsaften min:knegg:

Back
Topp