IKM UKE 37+38

Sitter bare å veeenter på «fruktbar» periode nå, starter på søndag og varer til lørdagen etter. Håper så inderlig at det klaffer denne gangen. Kjenner meg veldig sterk i kroppen og klar for graviditet :cat:
Enig, hater den tiden hvor man bare venter på fruktbar periode! Vil bare komme over i dpo land!

Ser ut som at el kan komme så tidlig som i morgen eller mandag allerede. Sist jeg gikk på letrozol (forrige barn) fikk jeg stabil syklus på 32 dager med el cd19 eller noe sånt.
IMG_4299.jpeg

Hei, melder meg på her! :) Skulle egentlig ikke ha fått TR før om et par dager. Fikk TR på CD 25, var bare 11 dpo… Jeg skjønner ikke helt hva som skjer med kroppen min for tiden. Hvis Flo har rett får jeg EL 5. septemper, så vi får se.

Stjernest0v - 29 - B3 - PP5 - EL 5/9 - IKM 19/9

Melder meg inn her også:greet025

Mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP5(PP2 etter kjemisk) - EL 24.08 - IKM 09.09:binkybaby

Tenker testene er skikkelig positive imorgen:dance011Fikk lagt inn aksjer i sta, så er sjansen for spire der, om vi ikke får lagt inn mer:sign17 :binkybaby :sign19
Screenshot_20250823_192553_Premom.jpg

Julefrø - 31- B1 - PP6 etter MA - EL 4/9 - IKM 19/9

Jeg skulle hatt termin i september, så kjenner denne runden kan bli tung. Men kanskje er det meningen at det er denne måneden det skal blir en ny spire :smiley-angelic001
Alltid sårt. Men plutselig sitter du med en positiv test :Heartred

Cd 9 i dag! Tok el test i morges som kom på 0,36 i premom.
Har hatt milde mensmurringer i både magen og korsryggen, samt stikking i venstre side i kveld!
Frister å ta ny el test nå straks, men føler det er for tidlig å få noe el nå :hilarious:
Merkelig syklus nå etter ppilleslutt og. Forrige syklus var på hele 41 dager, og mensen som vanligvis varer 6-7 dager var nå på 3.

Ånei! Vi har fått omgangssyke i hus og nå er det min tur :grumpy: håper det går over til fruktbare fasen starter i morgen:sign17

Usj, Hadde oppkast her med 3åringen hele natta til fredag:pukeverste en kan få i hus...Ønsker deg en riktig god bedring❤️

Juhu! Her er jeg! Litt treg i avtrekkeren denne runden :hilarious: Så kos at jeg/vi i 37 får henge med dere i 38 også! :greet025:Heartred

Pippimor - 35 - B2 - EL 27/8 - IKM 9/9

Må få ut fingeren og begynne å teste etter EL, men lagt aksjer og el pleier å være presis så satser på det går fint med litt uoversiktlig start :cat:

Back
Topp