MammatilA00 - 25 - B2 - PP10 - EL 27/8 - IKM 10/9
Første runde med letrozol denne mnd, så usikker på om det kommer til å klusse med syklusen.
Første runde med letrozol denne mnd, så usikker på om det kommer til å klusse med syklusen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Enig, hater den tiden hvor man bare venter på fruktbar periode! Vil bare komme over i dpo land!Sitter bare å veeenter på «fruktbar» periode nå, starter på søndag og varer til lørdagen etter. Håper så inderlig at det klaffer denne gangen. Kjenner meg veldig sterk i kroppen og klar for graviditet![]()
SpennendeSer ut som at el kan komme så tidlig som i morgen eller mandag allerede. Sist jeg gikk på letrozol (forrige barn) fikk jeg stabil syklus på 32 dager med el cd19 eller noe sånt.
Vis vedlegget 467954

Fikk lagt inn aksjer i sta, så er sjansen for spire der, om vi ikke får lagt inn mer

Ånei, for en dårlig timing!! Ikke at omgangssyke noen gang passer men.. jeg krysser fingrene for at det går fort over. Masse god bedring til dereÅnei! Vi har fått omgangssyke i hus og nå er det min turhåper det går over til fruktbare fasen starter i morgen
![]()

Alltid sårt. Men plutselig sitter du med en positiv testJulefrø - 31- B1 - PP6 etter MA - EL 4/9 - IKM 19/9
Jeg skulle hatt termin i september, så kjenner denne runden kan bli tung. Men kanskje er det meningen at det er denne måneden det skal blir en ny spire![]()

Ånei! Vi har fått omgangssyke i hus og nå er det min turhåper det går over til fruktbare fasen starter i morgen
![]()
verste en kan få i hus...Ønsker deg en riktig god bedring
Så kos at jeg/vi i 37 får henge med dere i 38 også! 

Uvæ! Kan bli en litt røff aksjelegging for alle parter om det ikke gir segÅnei! Vi har fått omgangssyke i hus og nå er det min turhåper det går over til fruktbare fasen starter i morgen
![]()
god bedring