IKM UKE 37+38

Solfrid - 39 - B2 - PP3 - EL 28/08 -IKM 12/09

Jeg tenker jeg hopper inn her. Ikke helt godt å bli klok på de strimlene, men den digitale er positiv, så da regner jeg med at EL er i morgen.

IMG_3411.jpeg

Nå gjelder det bare å få lagt inn litt mer aksjer. Mannen hangler så fikk ikke lagt inn i går, men krysser fingrene for at vi kan få lagt inn en ladning etter jobb evt tidlig i morgen. Om ikke kan det ligge noen gamle fra mandagskvelden på vent, så helt håpløst er det ikke.

Å! Phew! Føler nesten jeg burde ta meg en tur til gyn nå :bag:
Hvilke av barna i rekken var ks?
Jeg hadde hastesnitt med første og vil helst føde vaginalt om jeg blir gravid, men vet de er raske til å ordinere nytt ks om det blir litt stagnasjon i fødselsforløpet.. hvordan var dette for deg? (ser at de var planlagte, men ja, gikk det greit å føde vanlig etterpå om du har gjort det?) :)

Fødte nr 1 og nr 2 vaginalt(nummer 2 holdt på å dø og fødselen endte opp svært traumatisk og revnet fra A-Å). Har derfor fått innvilget PKS med barn nr 3, 4, 5 og 6:love7 Utrolig gode fødselsopplevelser med PKS, og har svært lite smerter etterpå. Oppe å går samme dag og tar bebis sjøl❤️ Har bedt om å dra hjem dagen etter, men har ikke fått lov til det:bookworm: Jeg har fått innvilget PKS med narkose da jeg har PTSD(grunnet omsorgssvikt i barndommen, vold og med store kjøttkniver+++og takler ikke å være våken å bli skjært i) grunnet PTSD er jeg overaktiv og sitter sjeldent i ro og alltid igang og har høy smerteterskel.

Er det noen av dere som blir sånn Litt depressed i dagene runt EL?

Nei, eller kanskje føle meg litt nedfor hvis det ikke ble lagt inn så mye aksjer som ønsket, men ellers ikke❤️

Jeg trives best i dpo-land når jobben er unnagjort og en er full av HÅP :love7 ✨

Hæ? Jeg har 4 pks bak meg, og har da ikke fått beskjed om tette eggledere av den grunn?:bag: Du kan ikke be om en gjennomskylling av egglederne istedenfor? Det gjør min private gyn iallefall. Da ser en jo om de er tette eller ikke?
Ja min mor har 5 ks bak seg å aldri vært plaga med å bli gravid av den grunnen.
Slik jeg forsto han så blei det gjennomført en gjennomskylling under kikkhullsoperasjonen.

Fødte nr 1 og nr 2 vaginalt(nummer 2 holdt på å dø og fødselen endte opp svært traumatisk og revnet fra A-Å). Har derfor fått innvilget PKS med barn nr 3, 4, 5 og 6:love7 Utrolig gode fødselsopplevelser med PKS, og har svært lite smerter etterpå. Oppe å går samme dag og tar bebis sjøl❤️ Har bedt om å dra hjem dagen etter, men har ikke fått lov til det:bookworm: Jeg har fått innvilget PKS med narkose da jeg har PTSD(grunnet omsorgssvikt i barndommen, vold og med store kjøttkniver+++og takler ikke å være våken å bli skjært i) grunnet PTSD er jeg overaktiv og sitter sjeldent i ro og alltid igang og har høy smerteterskel.
Mange klemmer til deg :Heartpink :Heartpink

Er det noen av dere som blir sånn Litt depressed i dagene runt EL?
Oh yes! Og veldig irritabel. Vet er er hormonene, så det hjelper meg å ta et steg tilbake og puste godt ned i magen når jeg blir irr :flower

Ja min mor har 5 ks bak seg å aldri vært plaga med å bli gravid av den grunnen.
Slik jeg forsto han så blei det gjennomført en gjennomskylling under kikkhullsoperasjonen.

Nei, detta skjønner jeg lite av? Har dere prøvd veldig lenge? Kan ikke skjønne hvorfor han vil utsette deg for kikkhullsoperasjon, når du kan få gjennomført en gjennomskylling av egglederne først for å avkrefte/bekrefte tette eggledere?:think005

Mange klemmer til deg :Heartpink :Heartpink

Takk, takk❤️ Har det veldig bra idag, altså:love7 Har min egen nydelige familie, og har det generelt veldig godt i livet mitt- vært sammen med mannen min i straks 19 år og er fortsatt like forelsket:love017 Jeg er en heldig frøken:sad010:Heartred

Takk, takk❤️ Har det veldig bra idag, altså:love7 Har min egen nydelige familie, og har det generelt veldig godt i livet mitt- vært sammen med mannen min i straks 19 år og er fortsatt like forelsket:love017 Jeg er en heldig frøken:sad010:Heartred
Ååå det er godt å høre! :Heartpink Du er jammen heldig som har fått seks barn, for en glede i livet! Og samtidig en mann du fortsatt er forelsket i etter 6 graviditeter og ammetåke :cat: haha, det kan jo gå litt for seg her i hus med de hormonene :bag:

Ååå det er godt å høre! :Heartpink Du er jammen heldig som har fått seks barn, for en glede i livet! Og samtidig en mann du fortsatt er forelsket i etter 6 graviditeter og ammetåke :cat: haha, det kan jo gå litt for seg her i hus med de hormonene :bag:

Jeg er kjempeheldig :love017 :sad010 Jada, 6 graviditeter og alle med hyperemesis, 19 år sammen, hormoner, lite søvn og MASSE kjærlighet:love7 Mannen min er roligheten selv, rett og slett min BAUTA i livet❤️

Ja det beste er jo om du blir gravid og at det skal gå bra uansett:Heartpink Vi må jo bare håpe og tro det:Heartpink

Jeg visste ikke om jeg var gravid sist, og da var vi i uke 5+0 og fikk se hjerte som banket :joyful:
Legen din har også UL? Det er jo skikkelig behagelig å slippe og måtte betale masse for privat ultralyd iallfall :happy:

Back
Topp