IKM UKE 37+38

Gleeeder meg! :shy: Som jeg forventa blødde jeg liitt i dag. Håper det er siste dagen.. :)

Jeg har sånn blanda følelser denne måneden. Vi skal ha jobbfest en gang uti september + at vi skal på partur med et vennepar en helg mot slutten av måneden. Hvis jeg blir gravid nå blir det jo kjempegøy å skjule det fra både jobb og venner :wideyed::bag:

Håper du er ferdig med blødning snart❤️ Hehe, typisk om spiren sitter da:hilarious:

Jeg hadde heldigvis min farmor og farfar som jeg var mye hos, hadde jeg ikke hatt dem, så hadde nok utfallet vært et annet! Men jeg er veldig ressurssterk, og har det godt i livet mitt❤️

Jo, ungen må jo ut på en eller annen måte :hilarious: meste jeg har hørt om via gynekologen min er 8 pks. Usj, hvordan infeksjon fikk du?❤️ Kusina mi og hadde det veldig tøft etter pks og måtte ha hjelp til alt i flere uker, men er nok forskjellig fra person til person. Alt er jo individuelt❤️
Takk og lov for at du hadde de da :Heartred:Heartred Det tror jeg på at du er :Heartred

Ja, de må jo ut :hilarious: Ante ikke hvor jeg hadde fått det fra..Oi, 8 PKS, da kan jeg også kanskje få fler barn? :hilarious: Vannet gikk på en mandag og ungen måtte ut i hast fredag, da hadde de prøvd å satt meg i gang siden onsdag, og mange sjekk gav infeksjon i livmoråpningen pga. lite fremgang.. baby ble stresset også. Ja, det er individuelt, men uansett så ble jeg tatt godt hånd om fra keisersnittet og ut :flower

Fødte nr 1 og nr 2 vaginalt(nummer 2 holdt på å dø og fødselen endte opp svært traumatisk og revnet fra A-Å). Har derfor fått innvilget PKS med barn nr 3, 4, 5 og 6:love7 Utrolig gode fødselsopplevelser med PKS, og har svært lite smerter etterpå. Oppe å går samme dag og tar bebis sjøl❤️ Har bedt om å dra hjem dagen etter, men har ikke fått lov til det:bookworm: Jeg har fått innvilget PKS med narkose da jeg har PTSD(grunnet omsorgssvikt i barndommen, vold og med store kjøttkniver+++og takler ikke å være våken å bli skjært i) grunnet PTSD er jeg overaktiv og sitter sjeldent i ro og alltid igang og har høy smerteterskel.
Skjønner! Da blir det kanskje et nytt planlagt ks med neste i rekker også skjønner jeg :Heartred

Varme tanker til deg, jeg kan forstå utfordringene du står i og vil bare gi deg cred for hvor tapper du er :Heartred synes det er fint å høre at du kommuniserer, og tar hensyn til, dine egne behov og ikke automatisk bare trykker på den veldig godt brukte «ta deg sammen-knappen» (som blir kostbar å bruke i lengden).

Fødte nr 1 og nr 2 vaginalt(nummer 2 holdt på å dø og fødselen endte opp svært traumatisk og revnet fra A-Å). Har derfor fått innvilget PKS med barn nr 3, 4, 5 og 6:love7 Utrolig gode fødselsopplevelser med PKS, og har svært lite smerter etterpå. Oppe å går samme dag og tar bebis sjøl❤️ Har bedt om å dra hjem dagen etter, men har ikke fått lov til det:bookworm: Jeg har fått innvilget PKS med narkose da jeg har PTSD(grunnet omsorgssvikt i barndommen, vold og med store kjøttkniver+++og takler ikke å være våken å bli skjært i) grunnet PTSD er jeg overaktiv og sitter sjeldent i ro og alltid igang og har høy smerteterskel.
6 barn, du er heldig ❤️

Takk og lov for at du hadde de da :Heartred:Heartred Det tror jeg på at du er :Heartred

Ja, de må jo ut :hilarious: Ante ikke hvor jeg hadde fått det fra..Oi, 8 PKS, da kan jeg også kanskje få fler barn? :hilarious: Vannet gikk på en mandag og ungen måtte ut i hast fredag, da hadde de prøvd å satt meg i gang siden onsdag, og mange sjekk gav infeksjon i livmoråpningen pga. lite fremgang.. baby ble stresset også. Ja, det er individuelt, men uansett så ble jeg tatt godt hånd om fra keisersnittet og ut :flower

Ojj det var veldig lenge å bli liggende, stakkars❤️ Også infeksjon oppi der pga de skulle sjekke hele tiden?:wideyed: Nei vettu hva! Er så jævlig når de skal sjekke åpning hele tiden. Lå 36 timer med eldstesnupp, og det var så ubehagelig å ha en JM inni seg konstant:bag: Håper virkelig du slipper det igjen❤️

Skjønner! Da blir det kanskje et nytt planlagt ks med neste i rekker også skjønner jeg :Heartred

Varme tanker til deg, jeg kan forstå utfordringene du står i og vil bare gi deg cred for hvor tapper du er :Heartred synes det er fint å høre at du kommuniserer, og tar hensyn til, dine egne behov og ikke automatisk bare trykker på den veldig godt brukte «ta deg sammen-knappen» (som blir kostbar å bruke i lengden).

Ja, får ikke lov til å føde vaginalt etter 2 eller flere keisersnitt❤️ og hadde ikke ønsket det heller:hilarious:

Nåårh, takk for det- det var snilt sagt av deg❤️ Det har jeg gjort helt klart for dem(legene og gynekologene at noe Nnet enn narkose var helt uaktuelt for meg, da det ville vært som å gå gjennom det på nytt! Og det har de godtatt.

Åja er det så greit med Keisersnitt? Trodde man nesten måtte unngå å holde ungen sin i flere uker etter operasjon jeg :dontknow :hilarious:
Nei, man kan bære og alt mulig, men man skal roe litt ned på belastning utover bebis og ikke bære tunge gjenstander langt utenfor kroppen. Jeg hadde litt komplikasjoner (uvisst hva det var, de mistenkte at de hadde glemt igjen noe ikke-organisk inne i bukhulen, heldigvis ikke :hilarious: ), men brukte 1-2 uker før jeg klarte å komme meg opp fra liggende stilling selv. Det var egentlig det mest frustrerende. Var oppe å gikk dagen etter. :gen014

Da er det lagt litt aksjer.:gen026 Etter dagens tvetydige el-tester (og plutselig el-slim) tror jeg kanskje el var i dag eller kommer i natt så må få inn noen ferske svømmere som kan leve lenge nok i tilfelle egget bruker lang tid ut fra startblokka :clock

Hvordan tolker dere disse siste testene her etter toppen? At egget ikke slapp og kroppen forsøker på nytt?

Vedlegg

• IMG_1446.jpeg
    IMG_1446.jpeg
    319,8 KB · Visninger: 41
Last edited:
LH er fremdeles lav CD17 her, men jeg har hatt EL slim i to dager nå, så krysser fingrene for at jeg kanskje ser en økning snart!

Skjønner jo også at det kanskje er mye å forvente at ting skal løsne allerede runde en med Letrozol, men det er jo lov å håpe!

Ellers veldig hyggelig å se alle med positive EL tester, sender lykkeønskninger til dere! :Heartpink

Jeppda, gårsdagens lovende test bekreftet at denne testen i dag. Teststreken var full styrke allerede før urinen traff kontrollstreken. :happy090
Mannen er ikke helt frisk, så lite futt i mannen. Men han fikk bare ligge der, og så la vi inn en aksje. :smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_1945.jpeg
    IMG_1945.jpeg
    643,2 KB · Visninger: 16
Cd 14 i dag, og enda ligger testene på rundt 0,25-0,40 i premom. Antydning til el slim i går ettermiddag :happy:

Handlet el tester på finn.no i går hos noen som solgte, ser for meg det kanskje går kjappere enn hos babyplan:hilarious:

PP5/CD18/4DPO: Er øm i livmoren. Har mye lotionutflod, vondt i hoftene. Ellers kjenner jeg ikke så mye:angel5 Tempen gikk opp til 36.99, fra 36.68 igår- right on track✨
Har alle barna hjemme, så ble ikke så stressfritt som ønsket, men sånn er det; Livet:smiley-bounce022
Screenshot_20250828_071354_FF App.jpg

Screenshot_20250828_083813_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250828_083856_ChatGPT.jpg

Tempen sank veeeldig i dag, og eltesten var sterkere igjen, så egget slapp nok ikke natt til CD 15 som jeg trodde.:arghh: Så får se hva testen viser i ettermiddag. :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20250828_101229_FF App.jpg
    Screenshot_20250828_101229_FF App.jpg
    155,3 KB · Visninger: 29
I går ettermiddag ble jeg matforgiftet på ferie, og denne matforgiftningen er ikke mild. Har tømt kroppen min for vann alle veier og spydd spagetti ut nesa. Jeg er så redd for at livmorslimhinnen skal tørke inn også :arghh::arghh:
Åneei!!! Du må drikke mye vann for hydrering :flower
Masse god bedring!

Back
Topp