IKM UKE 37+38

Er det en måned jeg skulle ha MA traff den iallfall bra siden jeg får minst en uke med spekeskinke og rått kjøtt og ost i Italia da :smiley-ashamed004 Vet ikke helt når jeg må unngå disse tingene. Ved implantasjon ca? Eller ved positiv test? Eller burde jeg egentlig droppet det allerede, ops hehe :nailbiting:

Fødte nr 1 og nr 2 vaginalt(nummer 2 holdt på å dø og fødselen endte opp svært traumatisk og revnet fra A-Å). Har derfor fått innvilget PKS med barn nr 3, 4, 5 og 6:love7 Utrolig gode fødselsopplevelser med PKS, og har svært lite smerter etterpå. Oppe å går samme dag og tar bebis sjøl❤️ Har bedt om å dra hjem dagen etter, men har ikke fått lov til det:bookworm: Jeg har fått innvilget PKS med narkose da jeg har PTSD(grunnet omsorgssvikt i barndommen, vold og med store kjøttkniver+++og takler ikke å være våken å bli skjært i) grunnet PTSD er jeg overaktiv og sitter sjeldent i ro og alltid igang og har høy smerteterskel.
Åja er det så greit med Keisersnitt? Trodde man nesten måtte unngå å holde ungen sin i flere uker etter operasjon jeg :dontknow :hilarious:

Åja er det så greit med Keisersnitt? Trodde man nesten måtte unngå å holde ungen sin i flere uker etter operasjon jeg :dontknow :hilarious:

For meg er det iallefall det❤️ Var verre etter den vaginale når jeg var sydd i 3 lag og fikk uante mengder med sting:bag: Kunne ikke sitte normalt på mange uker, og hadde så sinnsykt vondt... usj, for å ikke snakke om do-besøk:arghh:

Legen din har også UL? Det er jo skikkelig behagelig å slippe og måtte betale masse for privat ultralyd iallfall :happy:
Nei vi ble uplanlagt gravide så dro fort til privat klinikk for å se om jeg var langt på vei, var bare rett over 5+noe :smug:

Fødte nr 1 og nr 2 vaginalt(nummer 2 holdt på å dø og fødselen endte opp svært traumatisk og revnet fra A-Å). Har derfor fått innvilget PKS med barn nr 3, 4, 5 og 6:love7 Utrolig gode fødselsopplevelser med PKS, og har svært lite smerter etterpå. Oppe å går samme dag og tar bebis sjøl❤️ Har bedt om å dra hjem dagen etter, men har ikke fått lov til det:bookworm: Jeg har fått innvilget PKS med narkose da jeg har PTSD(grunnet omsorgssvikt i barndommen, vold og med store kjøttkniver+++og takler ikke å være våken å bli skjært i) grunnet PTSD er jeg overaktiv og sitter sjeldent i ro og alltid igang og har høy smerteterskel.
Ååå dette var helt grusomt å høre kjære deg :sorry: Barna våre er de kjæreste vi har, helt forderdelig at du har opplevd omsorgssvikt som barn :Heartpink

Jeg visste ikke at man kunne ta keisersnitt mange ganger, trodde maks to eller noe, men skjønner ikke hvor jeg har det ifra. Så fint at det har gått så bra med PKS til deg hvertfall :Heartpink Det blir nok det her denne gangen, da det ble hastekeisersnitt sist med infeksjon. Da ble vi en uke og selv etter det var det vanskelig å ta vare på barnet alene, var veldig svak. Men PKS blir nok bedre :joyful: Da slipper jeg å vente helt til en infeksjon slår inn forhåpentligvis :dead:

Nei, detta skjønner jeg lite av? Har dere prøvd veldig lenge? Kan ikke skjønne hvorfor han vil utsette deg for kikkhullsoperasjon, når du kan få gjennomført en gjennomskylling av egglederne først for å avkrefte/bekrefte tette eggledere?:think005
Vi er på 17 måned nå. Og nei skjønner ikke mye selv heller, han var nemlig også bestemt på at vi kunne få ivf hvis det var tett eller dårlige svømmere. Men vi har 2 barn så vi kvalifiserer jo ikke til ivf :inpain: Men ja han gjentok flere ganger at vi sku ta kikkhullsoperasjon å se gjennom om egglederne var tette og at gubben må til nærmeste sykhus som gjennomfører sædtest å ta det. I stede for å la oss prøve medisiner først, som vi ønsker.
Første ungen brukte vi 18 måneder på.

Ååå dette var helt grusomt å høre kjære deg :sorry: Barna våre er de kjæreste vi har, helt forderdelig at du har opplevd omsorgssvikt som barn :Heartpink

Jeg visste ikke at man kunne ta keisersnitt mange ganger, trodde maks to eller noe, men skjønner ikke hvor jeg har det ifra. Så fint at det har gått så bra med PKS til deg hvertfall :Heartpink Det blir nok det her denne gangen, da det ble hastekeisersnitt sist med infeksjon. Da ble vi en uke og selv etter det var det vanskelig å ta vare på barnet alene, var veldig svak. Men PKS blir nok bedre :joyful: Da slipper jeg å vente helt til en infeksjon slår inn forhåpentligvis :dead:

Jeg hadde heldigvis min farmor og farfar som jeg var mye hos, hadde jeg ikke hatt dem, så hadde nok utfallet vært et annet! Men jeg er veldig ressurssterk, og har det godt i livet mitt❤️

Jo, ungen må jo ut på en eller annen måte :hilarious: meste jeg har hørt om via gynekologen min er 8 pks. Usj, hvordan infeksjon fikk du?❤️ Kusina mi og hadde det veldig tøft etter pks og måtte ha hjelp til alt i flere uker, men er nok forskjellig fra person til person. Alt er jo individuelt❤️

CD15
Jaja, kjekt å ikke være i tvil om el testen er positiv eller negativ. Denne kan jo virkelig ikke bli mer negativ :hilarious:
1000019450.jpg

Håper den skyter fart ila de neste dagene og blir VELDIG positiv❤️
Takk, merker at jeg er i den delen av syklusen hvor jeg er skikkelig anspent og stressa for å gå glipp av el eller at jeg ikke skal få el. Det skjer hver gang og så plutselig blir den positiv. Jeg blir like stressa hver gang også.

Jeg er kjempeheldig :love017 :sad010 Jada, 6 graviditeter og alle med hyperemesis, 19 år sammen, hormoner, lite søvn og MASSE kjærlighet:love7 Mannen min er roligheten selv, rett og slett min BAUTA i livet❤️
Åh! Jeg hadde det forrige svangerskap, fra positiv gt til fødsel, det er ikke noe gøy for noen av de involverte parter :bag: Men deilig å stå så trygt i forholdet:Heartpink

Åh! Jeg hadde det forrige svangerskap, fra positiv gt til fødsel, det er ikke noe gøy for noen av de involverte parter :bag: Men deilig å stå så trygt i forholdet:Heartpink

Uff, hyperemesis er ordentlig tøft❤️ Håper du slipper det neste gang❤️

Så sterkt å lese om fødslene dine og barndommen din. Fet er godt å se at du har så mye kjærlighet i deg og at barna dine har det trygt og fint selv om du ikke fikk en slik barndom selv :Heartred

Takk, merker at jeg er i den delen av syklusen hvor jeg er skikkelig anspent og stressa for å gå glipp av el eller at jeg ikke skal få el. Det skjer hver gang og så plutselig blir den positiv. Jeg blir like stressa hver gang også.

Du, det er så gjenkjennelig. Har det akkurat likt, og småstressa for nok aksjer og nei.. trives helt klart BEST i dpo-land:love7 Land of the hopes and dreams:love017:gen014✨

Så sterkt å lese om fødslene dine og barndommen din. Fet er godt å se at du har så mye kjærlighet i deg og at barna dine har det trygt og fint selv om du ikke fikk en slik barndom selv :Heartred

Har forsonet meg med barndommen min for mange år siden, og har det veldig godt den dag idag❤️ Er takknemlig for familien min, og vet jeg er veldig heldig:love7

Blir godt å bli ferdig med TR og inntre folikkelfasen :smiley-bounce012
Gleeeder meg! :shy: Som jeg forventa blødde jeg liitt i dag. Håper det er siste dagen.. :)

Jeg har sånn blanda følelser denne måneden. Vi skal ha jobbfest en gang uti september + at vi skal på partur med et vennepar en helg mot slutten av måneden. Hvis jeg blir gravid nå blir det jo kjempegøy å skjule det fra både jobb og venner :wideyed::bag:

Back
Topp