Kine 95
Elsker forumet
Er det en måned jeg skulle ha MA traff den iallfall bra siden jeg får minst en uke med spekeskinke og rått kjøtt og ost i Italia da
Vet ikke helt når jeg må unngå disse tingene. Ved implantasjon ca? Eller ved positiv test? Eller burde jeg egentlig droppet det allerede, ops hehe 
Vet ikke helt når jeg må unngå disse tingene. Ved implantasjon ca? Eller ved positiv test? Eller burde jeg egentlig droppet det allerede, ops hehe 
Utrolig gode fødselsopplevelser med PKS, og har svært lite smerter etterpå. Oppe å går samme dag og tar bebis sjøl
Jeg har fått innvilget PKS med narkose da jeg har PTSD(grunnet omsorgssvikt i barndommen, vold og med store kjøttkniver+++og takler ikke å være våken å bli skjært i) grunnet PTSD er jeg overaktiv og sitter sjeldent i ro og alltid igang og har høy smerteterskel.

Kunne ikke sitte normalt på mange uker, og hadde så sinnsykt vondt... usj, for å ikke snakke om do-besøk

Barna våre er de kjæreste vi har, helt forderdelig at du har opplevd omsorgssvikt som barn
Da slipper jeg å vente helt til en infeksjon slår inn forhåpentligvis 
Men ja han gjentok flere ganger at vi sku ta kikkhullsoperasjon å se gjennom om egglederne var tette og at gubben må til nærmeste sykhus som gjennomfører sædtest å ta det. I stede for å la oss prøve medisiner først, som vi ønsker.
Jada, 6 graviditeter og alle med hyperemesis, 19 år sammen, hormoner, lite søvn og MASSE kjærlighet

Som jeg forventa blødde jeg liitt i dag. Håper det er siste dagen..