Kine 95
Elsker forumet
Muskelknute på livmor. Den kan stjele blodet som skal gå til livmor, så siden morkaken var festet mot den så funket ikke den overgangen fra plommesekk til morkaken, mest sannsynlig.Hva betyr det? Er det en utvekst'ish?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Muskelknute på livmor. Den kan stjele blodet som skal gå til livmor, så siden morkaken var festet mot den så funket ikke den overgangen fra plommesekk til morkaken, mest sannsynlig.Hva betyr det? Er det en utvekst'ish?![]()
Jeg håper også du får en terminspire denne gangenTror mai blir en fin måned
![]()

Muskelknute på livmor. Den kan stjele blodet som skal gå til livmor, så siden morkaken var festet mot den så funket ikke den overgangen fra plommesekk til morkaken, mest sannsynlig.
Hva kan gjøres med det? Kanskje det opereres?I utgangspunktet ble jeg rådet imot å operere den vekk pga det kunne bli verre å få barn med arrvev enn at myomet var der. Så vet ikke om de vil prøve andre ting først kanskje? Også vil det å fjerne den sette prøvingen vår helt på pause i 6-12 måneder til såret er helt grodd igjen. Føler vi mister så mye tid. Men må kanskje fjerne den da hvis den gjør at jeg får abort? Den er minst 14x12 cm stor, så den har ganske mye volum mot livmor som er veldig liten når man ikke er gravid. Hvis jeg googler det på nettet virker det som de fleste ikke har så mye problem med å bli gravid med myomer da, men ikke så mange som har oppe i den størrelsen jeg harNei, fy søren, så fæltHva kan gjøres med det? Kanskje det opereres?
![]()

I utgangspunktet ble jeg rådet imot å operere den vekk pga det kunne bli verre å få barn med arrvev enn at myomet var der. Så vet ikke om de vil prøve andre ting først kanskje? Også vil det å fjerne den sette prøvingen vår helt på pause i 6 måneder til såret er helt grodd igjen. Føler vi mister så mye tid. Men må kanskje fjerne den da hvis den gjør at jeg får abort? Den er minst 14x12 cm stor, så den har ganske mye volum mot livmor som er veldig liten når man ikke er gravid. Hvis jeg googler det på nettet virker det som de fleste ikke har så mye problem med å bli gravid med myomer da, men ikke så mange som har oppe i den størrelsen jeg har![]()
Kan dessverre ikke så mye om det, og vet ikke hva som ellers gjøres utover operasjon? Men om den ikke fester seg i nærheten, så vil det vel bli et annet utfall?Ja, jeg tror og håper at dersom den ikke fester seg mot myomet, så vil ikke myomet liksom ha ødelagt blodtilførselen til hele livmor? Veldig vanskelig å google om myomer synes jeg. Det er et av de kvinnehelse emnene som ikke eksisterer så mye endaOjj ja, da er det jo litt str på den ogsåKan dessverre ikke så mye om det, og vet ikke hva som ellers gjøres utover operasjon? Men om den ikke fester seg i nærheten, så vil det vel bli et annet utfall?
![]()
Det var også da de sa at vi burde starte med å prøve og bli gravide straks pga de forventet at vi ikke ville klare det uten hjelp, men at man fortsatt må prøve et år først.Ja, jeg tror og håper at dersom den ikke fester seg mot myomet, så vil ikke myomet liksom ha ødelagt blodtilførselen til hele livmor? Veldig vanskelig å google om myomer synes jeg. Det er et av de kvinnehelse emnene som ikke eksisterer så mye enda
Den ble så stor at den kuttet sin egen blodtilførsel for snart et år siden, og da hadde jeg et "infarkt" som ga meg skikkelig høy betennelse som sendte meg på akutten liksomDet var også da de sa at vi burde starte med å prøve og bli gravide straks pga de forventet at vi ikke ville klare det uten hjelp, men at man fortsatt må prøve et år først.
Ja, jeg har ikke hørt så mye om myomer heller, selv ikke her inne! Det er dessverre kvinnehelse i et nøtteskall
Skulle selvfølgelig stå "2, 3 eller 4 ganger"Kveldens test, cd 12kom på 0,35 i premom. Hadde trolig el på cd 14 sist syklus, så blir spennende å se de neste dagene. Usikker på om jeg bør teste 2, 3 eller 3 ganger daglig, vil ikke misse den
![]()

Denne runden var jeg treg med testing og første test i går var 1.1 i premonKveldens test, cd 12kom på 0,35 i premom. Hadde trolig el på cd 14 sist syklus, så blir spennende å se de neste dagene. Usikker på om jeg bør teste 2, 3 eller 3 ganger daglig, vil ikke misse den
![]()
Testet tre ganger i dag og alle har vært dalende så rakk vel sånn ca å få med meg en eller annen topp 
Kveldens test, cd 12kom på 0,35 i premom. Hadde trolig el på cd 14 sist syklus, så blir spennende å se de neste dagene. Usikker på om jeg bør teste 2, 3 eller 3 ganger daglig, vil ikke misse den
![]()

Ja, godt du fikk med deg en som var positiv da ihvertfallDenne runden var jeg treg med testing og første test i går var 1.1 i premonTestet tre ganger i dag og alle har vært dalende så rakk vel sånn ca å få med meg en eller annen topp
Ville testet tre eller fler ganger når du merker en skikkelig stigning (for meg er det ga 0,6-0,7), men er så individuelt hvor raskt det stiger
Tror jeg må handle flere tester, det vil gå tomt før helga kommerVille testet minst 4 ganger![]()
tror jeg må telle over hvor mange jeg har og posjonere de utover til jeg får nye i posten
Tror jeg må handle flere tester, det vil gå tomt før helga kommertror jeg må telle over hvor mange jeg har og posjonere de utover til jeg får nye i posten
![]()

Ja, jeg har sett testene dine - helt sykt! Men enig, ser faktisk slik ut egentlig, men veldig rart å skulle ha kjemisk hver mnd., har du snakket med fastlegen om det kan være noe anne?2 PP etter kjemisk i 4+6. Får positive tester hver måned, så virker som jeg har kjemisk hver PPkrysser fingrene for maispirer
![]()
Sender deg mange gode tanker og krysser fingrene for at det klaffer for dere denne rundenJa, jeg tror og håper at dersom den ikke fester seg mot myomet, så vil ikke myomet liksom ha ødelagt blodtilførselen til hele livmor? Veldig vanskelig å google om myomer synes jeg. Det er et av de kvinnehelse emnene som ikke eksisterer så mye enda
Den ble så stor at den kuttet sin egen blodtilførsel for snart et år siden, og da hadde jeg et "infarkt" som ga meg skikkelig høy betennelse som sendte meg på akutten liksomDet var også da de sa at vi burde starte med å prøve og bli gravide straks pga de forventet at vi ikke ville klare det uten hjelp, men at man fortsatt må prøve et år først.