IKM UKE 37+38

Kan man drikke matcha??? Jeg har lurt skikkelig mye på det. Tror matcha er en tilvenning, også kommer det litt an på kvaliteten på matchaen du kjøper. Har vært 3 turer i Japan, og der finner du liksom matcha over alt. Men det smaker mye bedre der nede også.
Hadde hørt at det var mindre koffein, men googlet nå og det er jo bare 20 gram mindre per kopp :hilarious:

Forrige PP kom EL plutselig. Gikk fra negativ til fast smiley på under ett døgn. Nå har det vært blinkende smilefjes i to dager og har testet mange ganger med strimmel for å være sikker på å ikke gå glipp av det hvis den kom fort denne gangen også. Men foreløpig har LH vært på maks 0,05 ut fra premom:) Aksjer lagt i kveld så klar er vi uansett:wav Fortsatt litt feber og redusert form, håper ikke det påvirker sjansene!

Hvordan går det med dere andre?:happy:

Forrige PP kom EL plutselig. Gikk fra negativ til fast smiley på under ett døgn. Nå har det vært blinkende smilefjes i to dager og har testet mange ganger med strimmel for å være sikker på å ikke gå glipp av det hvis den kom fort denne gangen også. Men foreløpig har LH vært på maks 0,05 ut fra premom:) Aksjer lagt i kveld så klar er vi uansett:wav Fortsatt litt feber og redusert form, håper ikke det påvirker sjansene!

Spennende! :happy093 Og masse god bedring, krysser fingrene or at det ikke påvirker noe! Hvilken cd er du nå?

Cd 10 i dag (eller, 11 om en liten time). Enda negative el tester som forventet, men aksjer legges daglig uansett:hilarious:

Spennende! :happy093 Og masse god bedring, krysser fingrene or at det ikke påvirker noe! Hvilken cd er du nå?

Cd 10 i dag (eller, 11 om en liten time). Enda negative el tester som forventet, men aksjer legges daglig uansett:hilarious:
Takk for det :love2 Jeg er på CD9 nå som klokken har bikket 00:00. Synes den er så spennende denne tiden her, spent på om det går denne gangen :happy:

Cd 11 i går og første aksjelegging i fruktbar periode utført med omgangssyken, helsigvis ikke kastet opp eller noe sånt på dagen i går :love022

Cd12 idag og elslimet er på plass, så da er set vel bare å fortsette aksjelegging de neste dagene! :happy: Har ikke flere eltester, så blir ikke å teste denne runden, vi gjør det som regel hver dag i den fruktbare perioden og har relativt stabil syklus på 28 dager :flower

PP5/CD15/1DPO: Virker som jeg er i dpo-land, absolutt her jeg trives best :smiley-bounce012 :binkybaby:dance011
Kjente EL-smerter igår kveld fra kl 20.00-21'ish.. Og fra kl var 22.30 (hadde lagt meg), så prompet og prompet jeg fra en annen verden:wideyed: Skulle trodd jeg hadde spist hodekål, kålrot, brokkoli og en dæsj med bønner oppå der igjen som kveldssnacks:smiley-angelic006:fart005 Dog ikke spist noe unormalt! Pleier ikke å skje før 3-4 dpo når jeg har vært gravid. Og aldri sånn brått før heller? Så det var en ny opplevelse:oops: Kan hende jeg brått fikk en eller annen reaksjon på hormonene og progesteronet?! Helt sprøtt:hilarious: Kroppen min er offisielt LOCO:laughing002 Satser på tempen øker på de neste dagene❤️
Screenshot_20250825_064516_FF App.jpg

Spennende tid nå framover!
Er på cd9 i dag og tok første el-test i morges, negativ og regner ikke med den blir positiv før helga, men gøy å være i gang med runden :happy:

Da er det lagt inn en load til med babyaksjer:sign17:binkybaby:sign19 Da har vi hatt oss lørdag ettermiddag, søndag morgen og mandag formiddag. Tror EL var igår kveld:love7

Last edited:
EllaT - 38 - B3 - PP1 - EL 28.08 - IKM 11.09.

Er det noen her inne som har erfaring med testing og Letrozol? Syntes alle testene verken er negative eller positive, med unntak av den jeg tok i dag og i går som er litt svakere:pompus: Får alle en klart svakere kontrollstrek når testen er positiv?
IMG_4882.jpeg

Er det noen her inne som har erfaring med testing og Letrozol? Syntes alle testene verken er negative eller positive, med unntak av den jeg tok i dag og i går som er litt svakere:pompus: Får alle en klart svakere kontrollstrek når testen er positiv?Vis vedlegget 468119
Mine tester er også litt rare på letrozol, men det jeg har merket er at peaken er veldig kort og alltid på kvelden. Så fra cd 12 til positiv test tester jeg minst 2 helst 3 ganger om dagen for å ikke gå glipp av peak

Back
Topp