IKM uke 37 2019

Vis vedlegget 306934

Mistenker den kanskje vil bli positiv imorgen. Om den ikke har vært :confused1Var litt redd for det, men får se hva testene sier. Ikke delt seng med samboer før forrige PP, utrolig mye som skjer om dagen, og han jobber om natten. Vi skal på fest ikveld og da blir det aldri! Noe etterpå (han sovner...) men kanskje lure ungene ut i ettermiddag.
I kveld er den nok sterkere :)

1 dpo her i dag! Kan man begynne å teste om en uke tro? 1PP, så er ikke så godt vant ;)

2dpo... Blir spennende om noen dager:D Kjenner ikke så mye nå. Men opplever faktisk å ha mindre el. svakere symptomer ved graviditet, enn hvis det ikke klaffer. Så ser på det som posetivt:) Men er ikke før 3 dpo, jeg har pleid å kjenne noe...

Last edited:
Kan heller sette meg opp på ny med:

Hepe-B5-PP2–EL-28.08-IKM 11.09

4 dpo og tiden går saaaaakte. Dette blir en lang helg :smiley-ashamed004

Når begynner dere testingen? Har bestemt meg for å vente til onsdag. Da er jeg 9 dpo. Forrige graviditet testet jeg ikke før 11 dpo, og da var den svak, men tydelig positiv.

CD 9 og 1. dag me el-slimlignende utflod i dag! Tok el-test i går, den var ganske svak. Skal ta en litt senere på ettermiddagen:) Spennende:) Selv om det er pp9:shifty:

Er så glad jeg snublet over dette universet med andre damer som tydeligvis også er litt hekta på samme tema som jeg er for tiden :smiley-bounce012
Jeg har aldri før brukt noen vitaminer folat etc. i forkant av graviditet. Burde jeg det? Har det noe å si for sjansen for å bli gravid?

Tenk å være nybegynner på graviditet når man er trebarnsmor :laughing021

Nå har jeg liksom EL symptomer da! Og henter samboern full og spysyk på fest kl 22.. blir ikke noe på meg i kveld iaf!! Kanskje han er i bedre form i morgen tidlig.. og at om EL faktisk er nå, så holder egget likevel til da.. eller at spermen som ankom livmoren onsdag kveld fortsatt lever og møtet egget:p Det er jo under to døgn siden:angelic:

Er så glad jeg snublet over dette universet med andre damer som tydeligvis også er litt hekta på samme tema som jeg er for tiden :smiley-bounce012
Jeg har aldri før brukt noen vitaminer folat etc. i forkant av graviditet. Burde jeg det? Har det noe å si for sjansen for å bli gravid?

Tenk å være nybegynner på graviditet når man er trebarnsmor :laughing021

Er visst generelt råd om å begynne med folat når man begynner å prøve :) Det skader jo på ingen måte å begynne med det iallefall! :D har ingenting med sjansen for å bli gravid, men har noe med lukking av nevralrøret eller noe sånt, så da er det jo fint å ha nok av det i kroppen når den prosessen går i gang!

Er visst generelt råd om å begynne med folat når man begynner å prøve :) Det skader jo på ingen måte å begynne med det iallefall! :D har ingenting med sjansen for å bli gravid, men har noe med lukking av nevralrøret eller noe sånt, så da er det jo fint å ha nok av det i kroppen når den prosessen går i gang!

Hmm... Da får jeg nok kjøpe det neste uke da. Må bare finne ett apotek ingen jeg kjenner jobber på :smiley-angelic006 Det er ergerlig at det kjennes så flaut ut å være prøver når man har blitt 38 år og barna er blitt store... :smiley-ashamed005Men jeg må nok bare innrømme at nå som jeg vet hva det innebærer så ønsker jeg det faktisk mye mer enn jeg gjorde med førstmann. Er bare litt redd for spesielt familiens reaksjoner dersom det skulle bli en attpåklatt på oss... :binkybaby Vennene mine tror jeg nok bare vil juble med meg:love7

Hmm... Da får jeg nok kjøpe det neste uke da. Må bare finne ett apotek ingen jeg kjenner jobber på :smiley-angelic006 Det er ergerlig at det kjennes så flaut ut å være prøver når man har blitt 38 år og barna er blitt store... :smiley-ashamed005Men jeg må nok bare innrømme at nå som jeg vet hva det innebærer så ønsker jeg det faktisk mye mer enn jeg gjorde med førstmann. Er bare litt redd for spesielt familiens reaksjoner dersom det skulle bli en attpåklatt på oss... :binkybaby Vennene mine tror jeg nok bare vil juble med meg:love7

Hehe, spennende tid i vente da! :) Jeg er prøver på nr 1, så dette er bare helt nytt og spennende for meg foreløpig :) Jeg tar bare multivitamin jeg, og den har 400 mikrogram folat som er anbefalt dose, så da er det ingen som kan anta noe som helst om de ser meg kjøpe det :D

Tok eggløsningstest imårres og den var ganske så positiv og tok ny test i kveld og var betydelig svakere, vil det si at egget er sluppet?

Har ikke testet noe andre dager enn i dag men ser at jeg burde ha testet igår for å sjekket om streken var enda sterkere enn imårres.

Vedlegg

• D9C52108-A006-4D20-B782-35844B904A97.jpeg
    D9C52108-A006-4D20-B782-35844B904A97.jpeg
    12,7 KB · Visninger: 65
Last edited:
Back
Topp