IKM uke 37 2019

4D628357-E627-434A-9F64-CC647A9FF972.jpeg

Den kom fort

Denne er vel på vei ned nå, men når er da 1 dpo for meg?

Vedlegg

• 20190827_114206.jpg
    20190827_114206.jpg
    33,9 KB · Visninger: 61
Denne er vel på vei ned nå, men når er da 1 dpo for meg?
Om du ikke temper, er der vel ikke helt lett å si akkurat når 1DPO er.. men de fleste har visst EL omkring/innen ett døgn etter at LH er på sitt høyeste, så da ville jeg sagt at 1 DPO var to dager etter den mest positive EL testen.. men det kommer vel an på om testen ble tatt på morgenen eller kvelden.

Sorry, du ble nok ikke så mye klokere av svaret mitt:hilarious:

CD 13, og kanskje 1 DPO i morgen eller overimorgen? Tempen gikk ned i dag, så får vi se om den går ned enda et hakk i morgen tidlig før den forhåpentligvis begynner å stige og jeg er i DPO-land:)

EL strimmeltest var temmelig positiv i går, og det ble smilefjes på CBd digitale EL test. I morrest var strimmeltesten så positiv som jeg aldri har sett den før! Da må det vel blir EL ganske snart:D

Vedlegg

• 3A9411E4-3767-4092-9752-E11269A1C160.jpeg
    3A9411E4-3767-4092-9752-E11269A1C160.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 56
  • 8355C40C-4FC2-4969-80E7-F0EBCDC8BDA5.jpeg
    8355C40C-4FC2-4969-80E7-F0EBCDC8BDA5.jpeg
    13,8 KB · Visninger: 65
CD 6 her nå, og gleder meg til at el-testene kommer i posten (små gleder i dryge prøveperioder..) Det blir første syklus med el-testing :)

Jeg hadde tenkt å prøve å ikke la prøvingen ta helt styring på livet men...:nailbiting:

De siste par dagene har jeg vært helt overbevist om at EL er her/er rett om hjørnet, noe som ville passet veldig dårlig mhp mulighet for babymaking. Så selv om jeg ikke hadde tenkt å teste for EL sprakk jeg på den i dag. Startet rett på en rådyr pakke Clearblue. Men i følge Clearblue er det ingen EL i sikte, så enten har jeg rett og den har vært, ellers er jeg helt på bærtur og den kommer (som jeg antok da jeg var noenlunde rasjonell) en gang i løpet av helga.

Uff, flaut!

Jeg hadde tenkt å prøve å ikke la prøvingen ta helt styring på livet men...:nailbiting:

De siste par dagene har jeg vært helt overbevist om at EL er her/er rett om hjørnet, noe som ville passet veldig dårlig mhp mulighet for babymaking. Så selv om jeg ikke hadde tenkt å teste for EL sprakk jeg på den i dag. Startet rett på en rådyr pakke Clearblue. Men i følge Clearblue er det ingen EL i sikte, så enten har jeg rett og den har vært, ellers er jeg helt på bærtur og den kommer (som jeg antok da jeg var noenlunde rasjonell) en gang i løpet av helga.

Uff, flaut!

Kjenner igjen den! Tenker jeg skal ta det med ro og «la det skje», men plutselig tester jeg morgen og kveld og må fylle på lageret av tester i skuffen, hehe.

Får håpe du får EL om noen dager når det passer å legge inn aksjer da :happy:

Melder meg inn her:-)
Fikk posetiv eltest i 13.00 tiden idag, resten av dagen var den negativ. Kan hende eltesten ville vært posetiv igår, men testet ikke igår. Litt usikker på om jeg skal si el er idag el. imorgen... Men sier idag, da eltestene ble negative, og kjente litt vond murring også. Så 1dpo imorgen:-)

Hepe-B5-PP2–EL-27.08-IKM 10.09

Ja, nå er de vonde elsmertene her, så kanskje el er idag? Kjente jo noen vonde murringer igår, tenkte kanskje at de ikke var så vonde som de pleier å være. Men der tok jeg feil :-p Jaja, enda fra eller til spiller vel ingen rolle:-) Dere som får vonde elsmerter. Er eggløsningen den dagen dere kjenner smerten, el. dagen før eller etter? Kjenner jo selvfølgelig litt murringer dager før, og kanskje etter, men da det blir vondest?

Har en eltest igjen. Fikk jo en posetiv igår, de andre sterke men svakere, kan jo hende de ville vært positive hvis jeg ikke hadde drukket noe... Men får ta den siste om en liten stund og se hva den viser:-) Men er det ikke slik at el uansett kommer 12-36 timer etter posetiv test?

Er ikke så lett å si når LH toppen var, når testene er like sterke i over ett døgn:bag::hilarious:

Vedlegg

• 884BC8D7-DD3F-4CE5-B81B-EAE4E8AC04FF.jpeg
    884BC8D7-DD3F-4CE5-B81B-EAE4E8AC04FF.jpeg
    20,5 KB · Visninger: 56
CDF5AE28-B3A2-4E3E-BC56-243A399FAD98.jpeg
Fikk posetiv idag også, sammen med vonde elsmerter, så satse på el er idag, ikke igår. Så 1dpo imorgen:-) Har ikke mer eltester, så da får jeg ikke se resten av dagen. Men går ut ifra elsmertene.

Peony - 39 år - PP1 etter SA - B1 - EL 28.8 - IKM ca 15.9

Litt usikker på hvorfor jeg har EL før mine IKM-søstre. :confused005

Back
Topp