Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

I dag hadde vi time for fertilitetsutredning og fikk ganske nedslående nyheter. Det viser seg at jeg har veldig få egg igjen til tross for at jeg “bare” er 27 år. Vi har visst ganske dårlig tid, i hvert fall om vi vil ha sjans til å få mer enn ett barn, og gyn anbefalte derfor høsting og nedfrysing av egg fra og med neste syklus siden tiden begynner å renne ut. Kommer nok derfor til å droppe å prøve noe særlig denne måneden, men vil selvfølgelig oppdatere lista her for uke 37![]()
Aaah... samme opplegg nå som forrige pp. Får bare ikke positive el-tester og skjønner ingenting! Kan hende jeg har litt sykluskluss, forrige syklus var mye kortere enn "normalen" - 28 dager, ikke 30 dager som jeg har hatt stabilt den siste tia. Så orket jeg ikke hoppe i høyet i går, har holdt på hver dag siden forrige fredag unntatt i går. Så begynner jeg og tenke: "hva om vi misset det kun fordi jeg ikke orka i går.."?? Blir sprø av meg selv!

Åh, det der er en fryktelig frustrerende tanke, jeg kjenner meg veldig igjenTeeeenk om det var gårsdagen som skulle til for at deg skulle klaffe denne pp’en... men cellene kan jo leve noen døgn, bare husk å si det også til deg selv!
Jeg tester også etter EL denne omgangen, var sikkert på at 7stk skulle være nok, tok den siste i dag, den er definitivt sterkest av de alle, men ikke positiv, så jeg får bare ta det etter EL-smertene og symptomer ellers herfra![]()
og det når det sies at annenhver dag er bra nok!
jeg klarer selv ikke gjenkjenne el-smerter eller andre tegn, så jeg må vel bare fortsette å tisse i den koppen 
Fikk dere hoppet i høyet? Spørs om det ble litt sent om det var på kvelden av 2 DPO da..:/ Men kanskje du har seigliva eggNegativ i dag så regner 1 dpo i dag. Håper vi klarer å klaffe det med egget når gubben kommer hjem i morgen kveld
Vi la inn på mandag og i gårkveld etter at han kom hjem. Veit ikke helt om jeg har trua på denne pp jeg.Fikk dere hoppet i høyet? Spørs om det ble litt sent om det var på kvelden av 2 DPO da..:/ Men kanskje du har seigliva egg
Hadde dere lagt inn aksjer dagen/dagene før, eller har mannen vært borte lenge?
Den ser positiv utSer ut som ny eggløsning er på vei og at jeg hører til her.
Babydrøm2020 - 28 år - PP4 -B1 - EL 31.08 - IKM 14.09
Ser ikke denne positiv? Har ikke klart å konstatere eggløsning på 50 dager, så tør nesten ikke håpe.
Vis vedlegget 306916
Barre og hoppe i høyetSer ut som ny eggløsning er på vei og at jeg hører til her.
Ser ikke denne positiv? Har ikke klart å konstatere eggløsning på 50 dager, så tør nesten ikke håpe.
Vis vedlegget 306916
Ser ut som ny eggløsning er på vei og at jeg hører til her.
Vis vedlegget 306916

Kjenner igjen den! Tenker jeg skal ta det med ro og «la det skje», men plutselig tester jeg morgen og kveld og må fylle på lageret av tester i skuffen, hehe.
Får håpe du får EL om noen dager når det passer å legge inn aksjer da![]()
Var litt redd for det, men får se hva testene sier. Ikke delt seng med samboer før forrige PP, utrolig mye som skjer om dagen, og han jobber om natten. Vi skal på fest ikveld og da blir det aldri! Noe etterpå (han sovner...) men kanskje lure ungene ut i ettermiddag.Ser veldig positiv ut! Mer tydelig enn den der har jeg aldri fått selv. Hopp i høyet!![]()