Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tvi, tvi alle saman!!CD11 og max på monitor!Veldig fornøgd med det etter to megakorte syklusar der eg eigentleg aldri fekk Max. Ekstra fornøgd sidan me då får med oss EL, mannen har nemleg vore borte eit par dagar, så heile PP-en var litt i faresonen. Ikkje enkelt å planlegga denne aksjeinnlegginga alltid!!
Tvi, tvi alle saman!!
lykke til !CD 12, EL testene er ikke positive enda, men jeg har fått EL slim nå, så skal prøve å få lagt inn aksjer i kveld iaf![]()
; CD 13 her, el-slim i går, venter i spenning på positiv el-test. Lagt inn aksjer hver dag i helga, og får bare fortsette sånn resten av uka 
Vi burde nok ha lagt inn aksjer i går også, men jeg fant ut det etter at han hadde sovnet, og hans søvn er hellig så;p Håper vi ikke blir for seneDa ligger vi ganske likt an; CD 13 her, el-slim i går, venter i spenning på positiv el-test. Lagt inn aksjer hver dag i helga, og får bare fortsette sånn resten av uka
![]()
Er vel toppen noDenne er vel ennå mer positiv? Er cd 14 nå
Denne er vel ennå mer positiv? Er cd 14 nå

1 dpo er så fort den er negativ igjen?Negativ EL-test i går kveld og i dag tidlig, så da tillater jeg meg å rope woohooo - 1 DPO! Men nå begynner den eviglange DPO-dalen daHar lovet meg selv å ikke bli symptomjeger denne pp’en. Så får vi se om jeg klarer det...
1 dpo er så fort den er negativ igjen?
Ja. Sånn sett er jeg kanskje 2 DPO. Men ble litt usikker når Flo-appen satte EL en dag senere enn testene tilsier. Forholder meg til 1 DPO i dag jeg, så får jeg bare være tålmodig![]()
1 dpo blir jo dagen etter EL, så hvis testene var positive én dag, så blir jo EL dagen etter? Da stemmer vel appen isåfall?

Testene var positive lørdag kveld og søndag morgen, negativ igjen i går![]()